Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 30.11.2020 w Odpowiedzi
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo po zachodzie słońca ładnie góry widać Więcej: https://beskidtrail.pl/mrozna-wycieczka-na-skale-i-abrahamow/2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Dobra, udało mi się uruchomić lampkę. Poniżej schemat, może komuś oszczędzi to godzin szukania. Na razie mam podłączoną B&M CYO PREMIUM E, która ma 80lux, ta nowa niby ma 150lux. Po pierwszym uruchomieniu wygląda, że rzeczywiście świeci wyraźnie mocniej. Obie pochodzą z nieoficjalnej dystrybucji, na aukcji opisane jako OEM. Wygląda jakby nie przeszły kontroli jakości ze względu na barwę światła lub jako odpad od producenta, który nie wykorzystał całej partii. Obie pobierają około 0,5A przy 9V, więc mniej niż nominalnie, bo wychodzi 4,5W. Według opisu na obudowie powinna pobierać 6,7W. Będę jeszcze testować.1 punkt
-
#BH90vsBH59 - oliwki są te same, więc w gnieździe klamki/zacisku uszczelnia się tak samo. Pragnę zauważyć, że ciśnienie w układzie hamulcowym jest zależne od następujących czynników: 1.) Siła generowana przez palec pomnożona przez przełożenie klamka/tłoczek. 2.) Przełożenie hydrauliczne układu, to jest stosunek średnicy tłoczka w klamce do tłoczków w zacisku. 3.) Sztywność i szczelność układu, czyli straty ciśnienia na rozciąganie przewodu, odkształcenia uszczelnień... niewielkie, ale na metrowej długości połączeniu niepomijalne. Kolega "radko10" wkłada uczestnikom dyskusji słowa, jakoby zacisk czterotłoczkowy miał skuteczność identyczną jak zacisk dwutłoczkowy, tymczasem analiza wątku wykazuje że takie słowa nie padły. Osobiście mam poczucie zażenowania. Moja uwaga dotycząca przewodów "dedykowanych do wyższych ciśnień" jest związana z punktem 3 powyższej listy. Mniej sztywny przewód wpływa na mniejszą siłę hamowania, ale nie powoduje zagrożenia życia i zdrowia. Uwagi użytkownika "Dokumosa" są prawdziwe w kontekście punktów 1 i 2. Jeśli rozważa się jedną klamkę, a dwa różne zaciski to jedyna możliwość wpływu na zmianę siły hamowana wynika z punktu 2, czyli znaczenie ma tylko i wyłączenia powierzchnia tłoczków zacisku.1 punkt
-
1 punkt
-
@radko10 Masz jakiś problem? Zacznij dokształcanie od siebie. Hample M6000 z którymi autor ma problem mają przewody BH90. Nie będzie żadnej straty. Hamulce 4-tłoczkowe M6120 i MT520 mają klamki klasy deore (dokładnie tą samą klamkę co odpowiednio M6100 i M6000). MT420 wyposażane są fabrycznie w klamkę jak MT400. Na klamce deore będą działać tak samo jak zaciski M6120 i MT520 bo średnice tłoczków oraz użyte klocki są w nich dokładnie te same.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo przy obecnej pogodzie oraz jakości powietrza w Krakowie dylematu nie mam, aczkolwiek ten z lewej jest zazdrosny...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zimówka złożona na nowym Rock Shox, carbonowej ramie F29 i starych gratach z garażu1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00