Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      8 028


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 763


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      769


  4. Charvel

    Charvel

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      520


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.11.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak - ale ... moje były modowane, wymieniona dioda, lepsze odprowadzanie ciepła poprzez jego przekazywanie na całą obudowę (czasami doładowywałem swojego dawnego g-shocka nią - w max trybie, po kilku minutach takiego świecenia w domu obudowa miała 70C ), inny sterownik, niż te które masz w standardowych convoyach z ali Do jeżdżenia w mieście po DDR/ulicach - w zupełności wystarcza. Fenix ma 4 tryby - używając po połowie 2 i 3 tryb (150 i 350lm) wychodzi około 8h jazdy. Wartość 15h na trybie 150lm uważam za marketing - nie sądzę by w tym trybie wytrzymała więcej niż 10-11h. Lumintop daje wiązkę bardziej skupioną - świeci dalej - lepsza jest na drogi/szosy. Fenix jest bardziej "miejski" - szersze świecenie, ale krótszy zasięg
    2 punkty
  2. 2 punkty
  3. 2 punkty
  4. Bo u mnie też dzisiaj pięknie było
    2 punkty
  5. Wiem, dlatego pytam, czy coś jest jeszcze w Polsce o czym nie wiem, czy najbliżej Czechy, Niemcy i Austria? Nie patrzyłem na geometrię, ale 1,2kg na trasie Xterry w Zakrzówku by jednak robiło swoje. Z drugiej strony, jak wymienisz sztycę w supie na dropper, to różnica się zmniejszy pewnie ze 300g. Niby Sup ładniejszy, ale dla mnie uniwersalniejsze jest zawieszenie 120mm niż 100mm. Do ścigania jednak 100mm spokojnie podobno daje radę...
    1 punkt
  6. Szczerze? Nie zawracać głowy po forach, kupić to co się podoba i tyle. Temat w stylu "Jaki samochód terenowy, jeżdżę głównie po autostradzie". Kupiłbyś szosę/fitnessa i miałbyś twarde przełożenia i prędkość jak noga podaje. A że uczepiłeś się "typu górskiego" to sobie teraz cierp :)
    1 punkt
  7. Jak nabyłeś L to IMHO powinieneś być zadowolony Mam 180cm wzrostu, osobiście używałem L-ki. Przymierzałem się nawet do XL przy zakupie, da się jeździć ale stwierdziłem że to już by byłą przesada.
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Czemu, każdy na tych formach w większości jest taki nie miły. Po co coś pisać jak i tak się nic nie wnosi?
    1 punkt
  10. Wracając do tematu Muirwoodsa i jego korby na kwadrat Właśnie chyba skończyłem apgrejd, z oryginału poza ramą została właśnie korba (a właściwie same ramiona i suport), koła, hamulce i sztyca. napęd 1x10, przerzutka i manetka M6000, kaseta 11-42, blat Banless oval 38, łańcuch Connex 10 sG (złoty, a skromny), pedały jednostronne platformy A530 opony WTB Venture 700x50 kierownik On-One Geoff na mostku 35 z deca - tu chyba będzie ciut dłużej, ale jeszcze testuję W nowej konfiguracji napędowej zrobione na razie 90 km, jest super, nic z tyłu nie łomoce na wybojach, trochę dziura miedzy zębatką 15 a 18 wyczuwalna, ale do ogarnięcia. Choć teraz nie wiem czy nie lepiej było 11-36... może wziąłem zbyt zachowawczo, bo w góry się nim nie wybieram, ale pod Agrykole też czasem trzeba podjechać
    1 punkt
  11. Jakiś czas temu wrzuciłem w jakimś temacie daszek, którego używałem do jazdy po mieście z convoyem. Ktoś zadał pytanie na pw jak się to spisuje,w w międzyczasie powstała wersja mk2. Jest to kawałek wodnej rurki pcv,dla estetyki pokryte jeszcze folią karbą dla zmniejszenia wagi Widać jak ładnie odcina.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...