Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      28

    • Liczba zawartości

      2 028


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      7 662


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      2 466


  4. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      769


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.04.2020 w Odpowiedzi

  1. Niby na wyciągnięcie ręki, a niedostępne.
    18 punktów
  2. 10 punktów
  3. Bo wieczorową porą, łosie czy jelenie? Pozdrower
    8 punktów
  4. 6 punktów
  5. Bo ostatnio jeździłem 35 dni temu... Bo dobre tyle, że można coś powspominać...
    4 punkty
  6. bo Święta w zamknięciu są takie szare
    3 punkty
  7. 3 punkty
  8. Bo sowa smutna, za kratami siedzi.
    2 punkty
  9. Coś dla tych, którzy boją się jeździć. Tak wygląda świat! Bo dawno nic nie wrzucałem, a i nowy telefon w końcu przetestowałem w terenie.
    2 punkty
  10. 2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Oj, bywają, szczególnie Garbate. Niby nic a 1500 przewyższenia wpada Ale full jest fajny do szybkiej jazdy po twardych, dziurawych glinianych drogach z wypalonymi słońcem dołkami gdzie wkoło leżą setki bidonów. Byle było dobre tylne zawieszenie, nie bujało. Mój typ to Canyon Neuron. W tym roku jest nowy alu ale nie jeździłem na nim. Tam u Was w Beskidach Mezcal daje radę na tyle ? Miałem Saguaro - dawał radę, Barzo trochę za traktorowate na tył na moje rejony, Peyote świetne ale znikają w oczach i tak coś na te Mezcale patrzę. Albo na RoRo właśnie jak mi się uda LiteSkina zamleczyć.
    1 punkt
  13. Mowienie, ze placi sie za marke oczywiscie jest prawda jesli porownujeny ceny katalogowe. Natomiast jesli mamy male sklepiki poza centrum gdzie czynsze nie sa drogieto mozna uzyskac fajne rabaty. Ja np na treka z biezacego rocznika mialem 16% rabatu. Najlepiej udalo sie kupic meride z zeszlego roku bo rabat wyniosl 30% od katalogu i to juz powoduje, ze taki niby drogi rower wychodzi podobnie jak canyone czy rose
    1 punkt
  14. Kto Ci takich bzdur naopowiadał ? Powinien się odkształcić plastycznie. Absolutnie nie pęknąć. To jakby przekonywać, że przy zderzeniu pas bezpieczeństwa powinien się urwać bo inaczej znaczy, że nie działa.
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Pytasz jaka jest sztyca teleskopowa w innym poście po czym odpisujesz, że działa tylko jak winda. Jeśli wiesz lepiej to po co w ogóle zadajesz pytania? Uważam, że jesteś mocno niezdecydowaną osobą, która sama do końca nie wie czego chce. Od hartaila przeszliśmy do fulla. Kilku z nas podrzuciło Ci ciekawe opcje (według mnie bardzo słuszne), jednak mało do Ciebie dociera. Wielu użytkowników rockriderów chwali sobie te rowery właśnie za bezproblemową dożywotnią gwarancję i bardzo konkurencyjny osprzęt za przystępne pieniądze. Trek procaliber to tez bardzo dobry wybór, podobnie jak Spec Chisel czy np. Merida big nine. Najpierw sam się zastanów jaki TYP roweru Ci odpowiada i wtedy będziemy mogli Ci pomóc. Aż dziwię się, że nie padła propozycja z Twojej strony jakiegoś elektryka fulla. Skoro górek nie masz, bolą Cię plecy i cztery litery to może warto się zastanowić nad takim rozwiązaniem. Komfortowo i przyjemnie, w dodatku na jakiś teren będzie jak znalazł. Jesli chcesz komfortu to nie celuj w hardtaile tylko w fulle. Ale do dobrego fulla trzeba trochę dołożyć.
    1 punkt
  17. Witam, I ja pochwalę się swoim nowym rowerem. Kross Esker 2.0 w konfiguracji z 2019.
    1 punkt
  18. Bo zastanawiam się czy dzisiaj uda mi się załączyć zdjęcie .
    1 punkt
  19. co tak pusto? jest pogoda trzeba korzystać.. rozsądnie co by milicja sie nie przywaliła, co za czasy, żeby człowiek nie sie obawiał iść na rower bo go zoomo przyłapie :/ nie dajmy sie.
    1 punkt
  20. Bo najważniejsze jest to, żeby trzymać cały czas ten sam poziom :#: ^&^ <*> roweru nie ma bo nie mogę
    1 punkt
  21. Bo teraz pozostaje sobie powspominać dobre czasy...
    1 punkt
  22. 1 punkt
  23. Bardzo ogólnie można powiedzieć że Shimano ma obecnie w sprzedaży 4 grupy hamulców. 1. Modele podstawowe numery od 200 do 447 bodajże. Oczywiście im wyżej tym teoretycznie lepiej, ale w praktyce to jedno i to samo. Długa klamka brak servo, kompozytowe tłoczki (2szt) o średnicy 21mm. Rozstaw tłoczków do tańszych tarcz 2mm. 2. Deore i "deoropodobne" czyli hamulce z numerami 500, 506 itd. do numeru 6000. Klamka jest już krótsza. Ma servo, pozwala montować manetki bezpośrednio do klamek, zaciski dalej mają tłoczki kompozytowe (2szt) o średnicy 21mm. Wyróżniają trochę się w tej grupie faktyczne Deore, są przystosowane do okładzin i tarcz wyższych modeli. 3. Slx, xt, xtr czyli numery od 675 w zwyż (był 596 ale raczej już nie do kupienia). Jak zawsze u Shimano im wyższy numerek tym teoretycznie lepiej. Klamki krótkie zyskują wygodne regulacje, zaciski mają ceramiczne tłoczki (2szt) o większej średnicy 22mm, szczelina pomiędzy klockami jest mniejsza przystosowana do droższych tarcz 1,8mm. 4. Czterotłoczkowe: pozaklasowe 520, zee 640, xt 8020 i saint 820. W działaniu nie różnią się między sobą niczym, wraz ze wzrostem "klasy" spada waga minimalnie, wzrasta ilość pokręteł do regulacji. Wszystkie mają ceramiczne tłoczki i krótkie servo klamki.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...