Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      2 030


  2. wkg

    wkg

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      11 183


  3. yakuza79

    yakuza79

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      910


  4. ekarolna84

    ekarolna84

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      79


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.07.2019 w Odpowiedzi

  1. Trochę piachu dla urozmaicenia trasy
    10 punktów
  2. Bo z serii mostek,Wielki Kanał Brdy
    9 punktów
  3. Bo końca nie widać... ...ale był i doprowadził mnie do najlepszych czereśni, jakie jadłem w życiu. Aż zrobiłem zdjęcie, ale mogę wrzucić tylko jedno.
    6 punktów
  4. Bo takie cudo Zaznaczam że to rzeźba...
    5 punktów
  5. Bo przybiegł pan z ochrony i mówi że " o słupek opierać nie wolno"
    4 punkty
  6. Bo po sobocie mam dość piachu...
    4 punkty
  7. 4 punkty
  8. Bo morze zboża, ptak, rower i ja.
    3 punkty
  9. Bo mam więcej snopków od @sznib Kto przebije?
    3 punkty
  10. Bo zmałpowałem od Elkaziorra Tylko u mnie więcej snopków siana.
    3 punkty
  11. bo idzie zimno Babia z Lachów gronia
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Bo sezon na bele siana rozpoczęty
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Autoryzowane serwisy z reguły rozkładają ręce. Ew. wymieniają na nowe ;-) Przyczyna problemu jest dość prosta, blokada przycina się z dwóch przyczyn: 1. W niemal wszystkich tłumikach bolec trzymający sprężynę po jej naciągnięciu wygina się i plastikowy element z uszczelką, który wchodzi w aluminiowy, górny korek jest pod kątem. Przez to dociska mocno do krawędzi korka i tarcie jest tak duże, że blokuje obrót pokrętła 2. Często (szczególnie w tańszych tłumikach) jest złe pasowanie aluminiowego korka z plastikowym elementem i znów powstaje bardzo duże tarcie Remedium jest przeszlifowanie otworu w aluminiowym korku tak, aby delikatnie zwiększył swą średnicę. Dzięki temu obrót plastikowego elementu jest płynny. Oczywiście obie części muszą być utrzymane w czystości, warto dać tam nieco lekkiego smaru jak np. Slickoleum. Warto pamiętać aby dobrze (równo) skręcać tłumik. Kiedy plastikowy element będzie krzywo zacznie stawiać opór. Z reguły te tłumik daje się naprawić ale są modele, które gną się na lewo i prawo bądź mają fabrycznie wykonane krzywe elementy i nic nie można zrobić. Wówczas warto spróbować napiąć sprężynę x2, natomiast może to prowadzić do jej pęknięcia, czasem uszkodzenia tłumika lub po prostu twardego dla kciuka działania manetki.
    2 punkty
  17. Bo nieopodal singla Skrzat, 10 minut wgrywało zdjęcie, taki net w górkach. Pozdrower
    1 punkt
  18. Hmmmmm.... Może masz rację. Ja jednak kolejny rower kolejny raz kupię stacjonarnie. Chodziło mi o terminy i gwarancję. Nie slyszalem o problemach z gwarancją w Decathlonie czy np. w Treku. Ale fakt, ze w Treku również wysyłają.
    1 punkt
  19. https://allegro.pl/oferta/rower-54cm-breezer-radar-cafe-przelaj-29-10-7923951501 ten tez jest ciekawy , wstawisz opony do 2,1 mtb (choc te kendy o szerokosci 1,9 tez ciekawie wygladaja) , osprzet na dzien dobry bardzo fajny i cena chyba tez nie najgorsza, w terenie tez powinien dac rade
    1 punkt
  20. wrzuce trzy oferty ktore odpowiedza na wszystkie twoje pytania https://www.olx.pl/oferta/nowy-rower-marin-muirwoods-29er-2018-nowy-fix-hubryda-miasto-lekki-CID767-IDxYKyI.html#15e70266ab https://www.olx.pl/oferta/rower-miejski-wyprawowy-turystyczny-marin-muirwoods-CID767-IDAcnvu.html#15e70266ab https://www.olx.pl/oferta/rower-marin-muirwoods-29-commuter-mtb-bickepacking-na-deore-m6000-CID767-IDAu1lz.html#15e70266ab
    1 punkt
  21. https://onemorebikepoznan.wordpress.com/2018/04/21/marin-muirwoods-29er/
    1 punkt
  22. https://allegro.pl/oferta/rower-marin-pine-mountain-roz-l-2017-kolo-27-5-7965488984 jesli nie wykluczasz uzywek , w zakladanym budzecie mozna sprawic sobie dodatkowy komplet kol 29 cali
    1 punkt
  23. Seria 95X miała regulowany naciąg sprężyny. Zakres nie jest duży, ale warto sprawdzić czy zmiana naprężenia cokolwiek pomoże.Robi się to śrubokrętem krzyżakowym patrząc na przerzutkę od spodu. Sprężyny napinające pantograf nie były oferowane jako część zamienna przez Shimano. Ale w tamtych latach produkowano różne dziwne rzeczy i było kilka manufaktur, które oferowały je w sprzedaży. Z tym, że każda z nich była znacznie mocniejsza niż oryginalna i ich prawidłowy (!) montaż jest ekstremalnie trudny, więc ostrzegam. Lata temu robiłem taki tuning mojej niegdysiejszej RD-M951 ale podczas demontażu starej i montażu nowej sprężyny straciłem więcej nerwów niż było to warte. Najbardziej znaną marką był tzw. Power Spring, istniała też manufaktura Crumpet Spring i inne. To produkty z zamierzchłych czasów, ale raz na sto lat pojawiają się na ebay. Np. tutaj: https://www.ebay.com/itm/VINTAGE-MID-90S-SIDETRAK-POWER-SPRING-FOR-SHIMANO-XTR-XT-LX-STX-REAR-DERAILLUR/163522123263?hash=item2612ad95ff:g:jgwAAOSw7MNcVeFj
    1 punkt
  24. Jeżeli nie musi być koniecznie ze stali, to jest też taki Giant: https://sprint-rowery.pl/rower-trekkingowy-giant-toughroad-slr-2-2018. Albo taki Cube, tutaj już fabrycznie są opony 29x2,1 : https://cube.pl/2019/rowery/trekking/tour/travel/cube-travel-iridiumnred-2019/
    1 punkt
  25. Większość modeli ze sztywnym widelcem będzie na kołach 27,5+, ale jednocześnie przeważnie są one kompatybilne z kołami 29'', więc koła można zmienić. Ewentualnie kup coś z amortyzatorem, sprzedaj amortyzator i kup za to węglowy sztywny widelec. Jeszcze pewnie kasa zostanie.
    1 punkt
  26. witam ,a moze ten https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2019-pavement-fitness-transit-urban-muirwoods stosunkowo tani , zmiesci grubsza opone , a za to co zostanie mozna wrzucic np. lepszy naped ,
    1 punkt
  27. Może Genesis Tarn? Tylko to też 27,5+. Musiałbyś koła na 29 zmienić.
    1 punkt
  28. Zobacz: Marin Pine Mountain. Koła 27,5+, ale to może nawet lepiej
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Zrobili, trudno nie korzystać etap nauki wspinania sie po linie.. (w tle po lewej stronie sie schowała reszta sprzętów)
    1 punkt
  31. Zdaje się, że o nowej korbie jeszcze nie było więc wrzucę kilka zdjęć z jednej z instalacji tego modelu: Montaż zębatki wymaga nowego klucza TL-FC41. Uwaga - jest dołączany razem z korbą (także w przypadku samych ramion). Tak samo było w przypadku korby FC-M960 oraz FC-M970 ale jak to u nas w kraju bywa sprzedawcy zabierali klucze i sprzedawali osobno. Dlatego domagajcie się klucza w przypadku zakupu "pudełkowego". Jak wiadomo, Shimano wróciło do pomysłu jeszcze z ery hamulców V-brake zaproponowanego w korbie FC-M970. Czyli zamiast znanych i lubianych 2 śrub oraz nakrętki mamy tutaj centralnie umieszczoną, aluminiową śrubę mocującą oraz kompozytową nakrętkę kasującą luz (co ciekawe bez śrubki mocującej, całość trzyma w kupie falista, stalowa podkładka sprężysta znana m.in. z korb oferowanych przez koncern SRAM). Siła mocowania śruby została określona na 45 - 55 Nm. To naprawdę dużo, dokręcałem testowo śrubę bez klucza dynamometrycznego i po jego przyłożeniu (ustawiłem go na 50 Nm) okazało się, że muszę ją jeszcze mocniej dokręcić. Moim zdaniem zmiana dla samego faktu pokazania czegoś "nowego", bo same ramiona tak naprawdę praktycznie nie zmieniają się od lat.
    1 punkt
  32. Te aluminium takie jest miękkie niestety, mogli dać stalowy ale to waga większa, albo tytanowe ale to cena, albo najlepiej jak novatec powinni robić. Ale to czasem nie jest "celowe szybsze postarzanie sprzętu" ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...