Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      2 029


  2. Dokumosa

    Dokumosa

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      12 434


  3. pp516

    pp516

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      628


  4. KrissDeValnor

    KrissDeValnor

    Mod Team


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      7 366


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. Dzisiaj rano w drodze do pracy, Warszawa Gocław, ścieżka rowerowa wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego.
    5 punktów
  3. Od samego patrzenie na zdjęcie powyżej mróz mi TYŁ ściska. Może coś na rozgrzewkę. Epicka opowieść o tym jak to najpierw morze zaliczyło odpływ, a ja byłem następny. Ps. Tak jak lubię : słońce w Zenicie.
    2 punkty
  4. HaHaHaHaHa… i jeszcze HaHaHa A mi się wydawało że jestem pedantem P.S. Zdjęcie nieaktualne, Cannona zastąpił Staszek.
    1 punkt
  5. Wszystko ma swoje wady i zalety... w nowszych rozwiązaniach SA można spuścić powietrze z negatywnej bez rozbebeszania widła. Odnośnie smaru to w DebonAirach ma to już znaczenie marginalne. Myślę, że starczy rozważań o RS w wątku dot. nowych SRów. Czekajmy cierpliwie na objawienie/zmaterializowanie się dwóch komór powietrznych w SR.
    1 punkt
  6. Haki przesuwane: - pękają na potęgę niezależnie od producenta (link) - w przypadku napędu SS strasznie upierdliwa regulacja. + łatwość w adaptacji nowych standardów kół Mimośrodowy suport: - okropnie ciężki - jak go nie przyspawasz to lubi trzeszczeć i luzować się z czasem - uperdliwa regulacja Odkąd mam haki poziome w Genesis HL, innych bym nie brał. Jest co prawda pewna upierdliwość w adapterach pod przerzutkę, ale oprócz tego same plusy jak dla mnie.
    1 punkt
  7. Jeszcze raz napiszę pomimo że Ci się to nie podoba - to dziwadło zamiast sterów to nie jest konstrukcja firmowana przez speca, po jaką cholerę trzymasz się tej bzdury? Jeden Janek zdrutował drugi skopiował a trzeci uznał że to zaiste... Nie to nie jest zaiste to gówniany drut. o nie wiedziałem że słowo za.... cośtam jest poddane cenzurze - ale wychodzi fajnie - "zaiste"
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. W cenie koło 1000zł jest dobrej stali od groma. Niedawno był niebanalny Stooge, Ronina idzie tak wyrwać. Ja swojego Genesis HL też poniżej 1000zł wyrwałem ... i ma poziome haki. Jest sens bawić się w zamawianie?
    1 punkt
  10. Nikt poza maniakami tego nie kupi, to raz. Dwa, stal jest aktualnie specyficzna i to drugi problem, nie wszyscy chcą stal. Trzy, rowery na stali powoli pojawiają się na rynku, a że powoli to znaczy, że super zainteresowania nie ma. Cztery, jak ktoś chce i kogoś an stać na customa to idzie i zamawia, nie szukając po internecie żeby było trochę taniej.
    1 punkt
  11. Jak tego NIE WIDZĘ w żadnej płaszczyźnie. Począwszy od zebrania chętnych na customowy wydatek poprzez znalezienie wykonawcy, potem cenę i gwarancję. Kropka.
    1 punkt
  12. Bo dziś znalazłem chwilę czasu i udało się wyruszyć w drogę w nowym roku (Skansen Kolejowy w na terenie nowo wybudowanego Parku Rataje w Poznaniu)
    1 punkt
  13. A gdyby tak porzucić stal na rzecz AluMielca? Nie wiem jak u nich z MTB i jak by wyszło coś innego niż miejski ostrokołowiec. Ktoś robiły risercz?
    1 punkt
  14. "Moja" Włoska Riwiera. ps. Uwielbiam cykać fotki trzymając aparat w jednej ręce. Jednocześnie pedałując. Do tego nocą.
    1 punkt
  15. Suport osadzony w mimośrodzie stosowany jest czasami jeszcze w rowerach trekingowych/miejskich (np. niektóre cube'y).
    1 punkt
  16. Odpuść temat. Ja rozpoznawałem już możliwość Kickstartera na to. Ramę w Chinach najtaniej ci wyspawają w Kinesis.com.tw i od 10 ram spokojnie ci projekt wyspawają za pieniądze <1000zł sztuka z geometrią jaką sobie zażyczysz ... ale 10 takich samych ram! Z widelcem to wyjdzie poniżej 1400zł. Problem się zaczyna, jak masz to sprowadzić, oclić, zawatować i sprzedać. Bo bez atestu tego na legalu nie sprzedasz, bez cła nie sprowadzisz a shipping tani nie jest. Jak rozważałem za i przeciw i koszty to wyszło mi 2000-2500zł za ramę na CrMo 4130 ... słabo. Albo zamawiasz tego bardzo dużo i masz w Chinach swojego człowieka, co co skontroluje czy ci przypadkiem taczki nie wyspawali zamiast roweru albo odpuść, bo zapłacisz kupę kasy i możesz się srogo przejechać. Przerzuciłem się na sprowadzanie siodełek skórzanych z Chin ... i to też nie wyszło, bo jak już siodełka w domu miałem to nikt siodełka nie chciał kupić.
    1 punkt
  17. W kwocie poniżej 1000zł nikt nie będzie z Tobą nawet rozmawiać o zrobieniu jednej lub kilku ram na zamówienie, o cr-mo i niskiej wadze nie wspominając . Ja poświęcając sporo czasu na szukanie, znalazłem ramę cr-mo Garego Fishera 26er lekko przekraczającą 2 kg i wideł Optima full cr-mo 1i1/8 cala poniżej kilograma . Oczywiście są to konstrukcje z minionej epoki i nawet założenie tylnego hamulca typu v-brakee wymagało kreatywnego podejścia do sprawy Ale jeździ się super i budżet na framset zamknął się w 220zł
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Bo gdzie się nie ruszę, mam towarzystwo. Mam nadzieję, że to nie efekt sylwestrowego imprezowania.
    1 punkt
  20. Dla kupujących - wybierajcie wysyłkę "Alliexpress standard shipping" - idzie przez Belgię, od razu macie podany numer paczki Poczty Polskiej, w Belgii robią jakąś tam odprawę Europejską, tak, że u nas nic do paczki nie mają , przynajmniej u mnie tak poszło we wszystkich wysyłkach robionych przez tą formę spedycji.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...