Skocz do zawartości

[8698g] Giant xtc team by siwyex


siwyex

Rekomendowane odpowiedzi

Nastąpiła zmiana ramy... Komin w baju śmiesznie wygląda, ale zniknie tylko dorwę odpowiednią maszynę :) Czekam na komentarze...

 

Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid SD5 + Alu bolts + Klocki Jagwire 169g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid SD5 + Alu bolts + Klocki Jagwire 172g

Brake Levers: (klamki) - Avid SD7 174g

Cables : (linki + pancerze) XTR + Shimano - 139g

Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g

Chain: (Lancuch) Shimano XT - 264g

Crankset: (Korby) Truvativ Stylo - 895g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR + alu bolts - 109g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)Shimano XTR + Alu bolt - 202g

Fork: (Widelec) Rock Shox SID Team - 1357g

Frame: (Rama) Giant XTC Team M TUNED + przejściówka sztycy - 1486g

Headset (stery) : Ritchey WCS & FSA 77g

Grips: (Gripy) Boplight - 13g

Handlebar: (Kierownica) Scandium - 116g

Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolts 11g

Pedals: (Pedaly) xpedo TI/TI - 197g

Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP - 164g

Seatpost: (Sztyca) Smica 350mm 27.2 Alu bolts - 207g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) BBB + alu bolt - 21g

Shifters : (Manetki) Sram Rocket - 194g

Skewers: (Zaciski kol) BBB & Specialized (ośka 10mm) - 119g

Stem: (Mostek) Smica 90mm- 106g

Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) Maxxis FlyWeight - 638g

Tubes: (Detki) Maxxis Flyweight - 186g

Wheel Front: (Kolo przednie) 659g

-Hub: (Piasta) DT Hugi 240

-Rim: (Obrecz) Mavic X717

-Spokes: (Szprychy) DT revo 1.8/1.5 28szt

-Opaska: No name

Wheel Rear: (Kolo tylne) 818g

-Hub: (Piasta) DT Hugi 240

-Rim: (Obrecz) Mavic X717

-Spokes: (Szprychy ) DT revo 2/1.5 32szt

-Opaska: No name

 

Razem : 8,754g

 

W rowerze zostały zmienione stery, top cap i przerzutka przednia...A teraz amortyzator + pare nowych alu bolts...

 

234704098521c7f9m.jpg

457e3b2d5c5f3aa5m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thor ty możesz go na żywo zobaczyć... Wystarczy kiedys zgłosić się na pośmiganie, ale najwcześniej w kwietniu bo mam reke w gipsie :)

 

PS. Przed momentem rower wsadziłem na wage domową z dokładnością do 100g i wyszło 9.3 więc rozpiska zrobiona idealnie, żadnych błędów !

 

PS2. Tarcze to mnóstwo kasy, której nie posiadam... Kasa zbiera sie teraz na prawko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bike piękny! :D

Komina ze sterowki bym nie usuwał - co prawda ramy jak sądzę nie będziesz zmieniał, ale amorka może kiedyś... i wtedy lepiej zostawić dłuższą rurę, bo łatwiej sprzedać! A te kilkanaście gram i "coś śmiesznego"? To ma być praktyczne czy wyglądać? :P

Ja w nowym amorze planuję aż 4 podkładki (2 pod i 2 nad mostkiem), bo główkę w ramie mam tak niską (ze sterami 11cm!), że po docięciu musiałbym jeździć na tym zestawie do końca świata, bo ani ramy zmienić ani opylić amora :D

A jak nadal zrzucać wagę - pierwsze z brzegu piasty XT - może i to XT, ale ważą swoje i lekko licząc można z nich zrzucić >100g. Jak jesteś naprawdę lekki, zastanów się nad piastami szosowymi - ja swoje XT zmieniam na (najprawdopodobniej) Accenty Roadrunner - i prawie 150g do przodu! I to mimo ~63kg! :D

No i docelowo pewnie inny amortyzator - dla lekkiego to chyba SID? ;)

 

PS. Czy śruby i kominki w korbie są alu? No i szrychy czy cieniowane? Na przód można spokojnie 1,5, na tył ewentualnie kombinację 1,8 z 1,5, jak wszystkie 1,8 to za ciężko :D

 

PS2. Ale nie dajmy się zwariować - i tak waga jest świetna! A prawko... o tak, bardzo potrzebne. Tylko skąd tu potem brać na opłaty i benzynę? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak nad kominem pomyśle, albo po prostu wrzuce podkładki pod mostek, a nie nad...

 

Jeżeli chodzi o piasty/szprychy to nie zmieniam tego, gdyż jak na tą cześć roweru przyjdzie kolej to zmienie całe koła, a nie bede bawił się w pojedyncze rzeczy...

 

Siodło jeszcze sobie muszę dostosować bo jeszcze nie śmigałem na tej ramie.

 

Amortyzator - Ja jestem zadowolony z pracy Skareba i w najbliższym czasie nie myśle w ogóle o jego zmianie...

 

Korba - jest oryginał żadnych śrub alu, choć są w planach, ale na chwilę obecną zbyt drogi wydatek (za 5 srub 60zł) ;)

 

Tylko skąd tu potem brać na opłaty i benzynę?

 

Z tym nie mam problemu, cały czas zarabiam + praca w wakacje bardzo dobrze płatna...

 

PS. Fote robiłem w pokoju brata gdzie nie ma klamki, w swoim pokoju nie mam w ogóle drzwi... Tak jakoś dziwnie mamy w domu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile i gdzie mozna dostac tak sztyce? Bo nie widziałem na Allegro tego rozmiaru.

Generalnie rower podobny do mojego jednakże tu i uwdzie lżejszy a gdzie nie gdzie cięży ale ogólnie w konfrontacji z moim wychodzi na plus ;] Ale to tylko kwestia czasu <_<

Jedyne co bym poprawiał w tym rowerze to koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...