http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=35287
tu się zgodze:)
jak najbardziej się zgadzam-tez tak uwazam, tylko nie zrozumiałem wypowiedzi (bodajże) FiFi'ego - jego zachwytu:)
pozdrawiam
FiFi co Ty p#######sz
amor miodzio? sid ważący 1.4kg?
miodzio to był sid ważący 1.1kg(ktoś tu takiego miał z 98' bodajże)
ps. wg mnie powinno być po polsku(mimo ze władam-jako tako- angielskim językiem)
ps. rowerek całkiem całkiem, tylko ramka mi sie nie podoba:p-kwestia gustu
bez urazy... ale mi sie nie podoba:)
najważniejsze ze daje ci "radochę"
a masa... wg mnie 13kg to nie jest jakaś tragiczna masa...
tak mi sie wydaje, bo mój wazy ponad 12kg
pozdrawiam i życzę zejścia <10:)
no to ja bym tak:
korby lx'a wymienił na lżejsze:)
klamki
przednią przezutke
na chama jeszcze łańcuch+kaseta i pedały
a na mega chama wymienił bym w tylnim XTR'ze wózek na karbon:)
do zaoszczędzenia jakieś 300g
hehehehehe sie uśmiałem:) dobre dobre
ps. teraz pozostaje tylko pytanie... kto pierwszy nawierci dętki:D
ps.2 już się zabrałem za moje biedne klamki śruby regulujące zostały skrócone a podkładka wywalona, zaraz zabieram się za "spilowanie" gwintowanej części klamki a potem wiercenie obejmy mocującej klamkę na kierownicy:)
to prawda, mam rower 11.8 ale wiadomo ze odchudanie roweru wiąże się z niemałymi kosztami... oczywiście jak mam jakiekolwiek wolne fundusze to laduje w rower, ale wiercenie nic nie kosztuje:)
ps. myślałem tez o ponawiercaniu V'ek i prze
myślalęm o nawierceniu sobie klamek fr5
wydaje mi się ze nie stracą na sztywności jezeli nawierce otwór o średnicy pół centymetra na samym końcy klamki( tam gdzie się ona zagina, a palec tego nei odczuje jezeli ładnie zeszlifuje
po 2 myślałem aby ponawiercać uchwyty od klamek (na kierownicy) wiertłem 3mm średnicy
co o tym sądzicie??
nie straci zbytnio na sztywności??
co do nawierceń w regulatorze nie jestem pewien.. to juz chyba przesada
projekt na szybkiego w paint'cie