Skocz do zawartości

poisonek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

1 542 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika poisonek

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Sprzedam korby SHIMANO DURA ACE 7800. Długość ramion 172,5 mm. Tarcze 53-39. Stan rewelacyjny poza otarciami na ramionach od butów - myślę, że można to poprawić polerką. Tarcze jak widać na zdjęciach jak nowe. Oś i gwinty perfekt. Sprzedaję same korby - bez łożysk. Pytania proszę kierować na 606 329 002. Cena 300 zł do drobnej negocjacji. Koszt wysyłki pokrywa kupujący.
  2. Jeżdżę na Twisterach od 2000 roku. 13 lat... Znam ich wady i zalety. Drogie i szybko znikają. Ale bardzo mi pasują i dają radę nie tylko na szuterku. Ścigać się nie ścigam. W góry jeżdżę sporadycznie. Na Jurze - jak dla mnie - wystarczają.
  3. Matko, miałem napisać "Na zdjęciu SMICA" Na fotce sztyca SMICA. Aktualnie w rowerze sztyca XXX. "Magiczna taśma PCV" to po prostu 3 warstwy zwykłej taśmy klejącej. Zdaje egzamin od roku (ponad 8000 km). I uprzedzając pytania: Waga roweru podana z akcesoriami, z którymi rower jeździ 99% czasu. Na zdjęciu koszyk, bidon i pompka, które to akcesoria rzadko mam zamontowane w rowerze. Najbardziej aktualne foto roweru:
  4. Nie ma żadnego problemu ze sztywnością. Zdjęcie zrobione na Hali Gąsienicowej. Kto tam był wie, że trzeba tam wjechać i zjechać szlakiem, który z pewnością nie nadaje się dla rowerów HT - kamole wielkości głowy. Obręcze o zjeździe ani drgnęły. Ale to raczej nie zasługa samych obręczy co profesjonalnie zaplecionego i naciągniętego koła. Na zdjęciu XXX. Raczej podróbka. W innym wypadku nie kosztowała by 200 zł zamiast 200$ W tej chwili sprawuje się bez zastrzeżeń. Budowa jarzma wymaga poświęcenia nieco czasu na ustawienie i dokręcenie wszystkiego tak, żeby nie trzeszczało i się nie przesuwało - jarzmo na jedną śrubę (żel do carbonu, zmatowienie papierkiem ściernym, i bardzo duża siła dokręcenia - 19 Nm), ale po tych zabiegach nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. W sztycy XXX jest już offset. Siodło nie jest przesunięte w przód. Jest zamontowane w środku zakresu prętów siodełka. Sprawia wrażenie przesuniętego w przód, gdyż ma długi nos. I nie jest pochylone w dół... Wystarczy spojrzeć na ustawienie względem poziomu osi kół - przednie koło jest podparte sporo niżej niż tylne. Siodło jest idealnie w poziomie...
  5. Bar Ends: Smica - 58 Brake (Front): XTR BR-M975 zacisk, XTR BR-M985 klamka + przewód i śruby stal - 220 Brake (Rear): XTR BR-M975 zacisk, XTR BR-M985 klamka + przewód i śruby stal - 242 Brake Levers: in brakes Brake Rotors: Firmula 160 mm + 12 steal bolts - 173 Cables: Niro Turbo Plus + Accent - 43 Cassette: SRAM PG-850 11-28 alu rockring - 231 Chain: Sram PC 870 - 281 Crankset: Shimano Deore XT Hollow Tech II + Accent BB-EX - 867 Derlr (Front): Shimano XTR FD-M971 + 2 alu bolts - 145 Derlr (Rear): Shimano XTR 952 SGS + alu bolt - 233 Fork: Rock Shox SID Race - 1447 Frame: Goodman Aceone Carbon 18`` + 4 alu bolts - 1302 Grips: Accent - 17 Handlebar: KCNC Dark Side - 132 Headset: FSA Orbit Z - 78 Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 323 Seat: Siodełko Selle Italia Max Flite Gel Flow - 266 Seatpost: Bontrager Race XXX Carbon 31,6 mm x 400 mm - 172 Seatpost clamp: no name h=20 mm + 2 steal bolts - 34 Shifters: Sram Centera 3 x 8 - 145 Skewers: Accent Race Titan - 45 Spacers: Turner 4 x 5 mm - 7 Starnut: - 10 Stem: Smica 100 mm - 102 Tire (Front): Continental Twister Supersonic 1,9 - 361 Tire (Rear): Continental Twister Supersonic 1,9 - 343 Top Cap: Specialized + alu bolt - 7 Tubes: Maxxis Ultra Light - 264 Wheel Front: - 805 -Hub: DT Swiss 370 disc - 193 -Rim: Mavic XM 717 - 401 -Spokes: Sapim race black 2,0/1,8/2,0 - 179 -Nipples: DT - 32 -Rim tape: PCV tape - 2 Wheel Rear: - 1023 -Hub: DT Swiss 370 disc - 409 -Rim: Mavic XM 717 - 402 -Spokes: Sapim race black 2,0/1,8/2,0 - 180 -Nipples: DT - 32 -Rim tape: PCV tape - 2 Misc: licznik i neopren - 58 Razem: 9494 gram
  6. U mnie nastąpiła mała rewolucja sprzętowa. Zdecydowały o tym względy przyszłościowe - coraz trudniej kupić fajną ramę lub amora z piwotami do hampli szczękowych. Prawdopodobniej za 3 - 4 lata będą to już tylko wyjątkowe okazje, no a przecież moja rama wieczna nie jest... 4 lata i 25000 km przebiegu. Jeszcze ze 3 lata i zacznie się robić niebezpiecznie... Zdecydowałem się w związku z tym na zmianę systemu hamulcowego na tarczowy. Oczywiście co się z tym wiąże - wymiana kół. Poszedłem ostro po bandzie i zakupiłem zestaw hampli XTR BR - M975 i koła na obręczach DT Swiss XR 400, piastach DT Swiss 370, szprychach Sapim Race Black 2,0 - 1,8 - 2,0 i alu nyplach (bo niebieskie ) Jako że komponenty z górnej półki udało się osiągnąć rewelacyjny jak dla mnie bilans wagowy: rower na tarczach w porównaniu do roweru na V-kach przytył jedynie 112 gram. Wiem, że kiedyś byłem raczej sceptykiem jeżeli chodzi o tarczówki, ale tak jak podkreślałem zadecydowały względy przyszłościowe a poza tym, jak to mówią "Tylko krowa nie zmienia zdania": Pełna rozpiska mojego sprzętu: Rama Poison Zyankali 18`` 1594 Widelec Rock Shox SID Race 1274 Koło tył DT 370 - DT XR 400 - Sapim race black 2,0 - 1,8 - 2,0 alu nyple 998 Koło przód DT 370 - DT XR 400 - Sapim race black 2,0 - 1,8 - 2,0 alu nyple 780 Korby Shimano Deore XT Hollow Tech II 770 Opona tył Continental Twister Supersonic 1,9 361 Opona przód Continental Twister Supersonic 1,9 361 Pedały Shimano XTR PD-M970 323 Łańcuch Sram PC 890 104 ogniwa 286 Siodełko Selle Italia Max Flite Gel Flow 266 Hamulec tył XTR BR-M975 - klamka, przewód, zacisk, śruby stal 259 Kaseta Sram 5.0 11-28 alu rockring 231 Hamulec przód XTR BR-M975 - klamka, przewód, zacisk, śruby stal 239 Przerzutka tył Shimano XTR 952 SGS + 2 alu śruby 228 Sztyca Smica 350 mm 214 Tarcze Dartomoor Nano 160 mm + 12 śrub stal 196 Manetki Sram Centera 3x8 145 Kierownica KCNC Dark Side 132 Przerzutka przód Shimano XTR FD-M 953 + 2 alu śruby 125 Dętka tył Maxxis Ultra Light 127 Dętka przód Maxxis Ultra Light 125 Mostek Smica 100 mm 102 Środek suportu Shimano Deore XT Hollow Tech II + 3 podkladki + plastikowa kontra 95 Stery FSA Orbit Z + Top Cap KCNC + alu śruba 85 Linki i pancerze przerzutek Shimano + końcówki linek i pancerzy 72 Rogi Boplight 59 Zacisk koła tył Dartmoor 35 Zacisk koła przód Dartmoor 30 Chwyty Author pianka 100 mm 21 Zacisk sztycy alu no name 17 Podkładki pod mostek 2 x alu KCNC 5 mm 10 Zaślepki po piwotach 4 x alu 8 Taśma klejąca na obręcze 8000 mm 4 Śruby w otworach na bidony x 4 alu 4 Waga całkowita: 9576 gram
  7. "Jaki tu spokój na na na na...... Nic się nie dzieje na na na na....."
  8. Pod warunkiem że nie zerwałeś gwintu dokręcając zacisk po zmianie dętki w środku lasu... A boplighty to jak widać poniżej też nie kosmiczny wydatek... http://www.bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&a...pilki%20Z%20004 Ale nikogo nie namawiam - każdy jeździ na czym chce. Ja akurat testuję od 2 lat boplighty i nic złego nie mogę powiedzieć. Ale to nie temat o zaciskach, tylko o wypasionym rowerku Pixona...
  9. No i fajnie. Pedały ważą 274 g. (moje zdjęcie na wadze w galerii LB) I raczej jest realna, bo widziałem taką wagę w kilku innych egzemplarzach. Co do przedniej zmieniarki to faktycznie waga czad, ale pewnie wiesz, że ta konstrukcja przerzutki lubi łapać luzy. Oby u Ciebie to się nie sprawdziło. Co do zacisków dartmoor to też słyszałem, że mają trochę słaby gwint - lubiący się zrywać. Ale to tylko zasłyszana opinia. Ja mam analogiczne boplight`y i sobie chwalę. A dość często je odkręcam i przykręcam. Rowerek super. Ale przecież to oczywiste. Przecież Poison...
  10. Bywały też w jarzmie sztycy...
  11. Toosh w zasadzie odpowiedział na pytanie. Potwierdzam wszystkie Jego stwierdzenia. Lakier jest naprawdę OK, a po porządnym umyciu ramka wygląda jak nowa. A moja ma już 14 tysięcy przebiegu...
  12. Środa 107,7 km Czwartek 51 km Piątek 103,8 km
  13. Siodełko zwrócone. Waga ponownie 9391 gram A co do przedniej piasty, to do XTR`a mi się nie spieszy. Jest cięższy niż mój accent. A poza tym, to tylko przednia piasta. Wyznaję zasadę, że to mało znaczący technicznie element w rowerze - ma się po prostu kręcić. Co innego tył - tam jest oprócz czynnika kręcenia kilka innych ważnych spraw...
  14. Tak jak myślałem - szału nie ma. Powiem więcej: moja d.u.p.a mnie nienawidzi... Pojeżdżę jeszcze na nim, bo nie mam się gdzie spieszyć z jego oddaniem, ale na 99% wrócę do swojego Flight`a. Niestety - tak jak pisałem: przy takich przebiegach wygoda przede wszystkim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...