Skocz do zawartości

kordzio

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.fss.lua.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Błażej
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Osiągnięcia użytkownika kordzio

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. (...) Nieprawdą jest, że w związku ze zmianą hampli na lepsze cena roweru się zmieni. Najprawdopodobniej tak będzie, ale są wyjatki od reguły. Po pierwsze to są hample które normalnie można kupić za 300 zł komplet, do tego mogą być to np. resztki magazynowe z poprzedniego roku, które i tak Kross kupił za mniejszą cene niż w sklepie (i to dużo mniejszą). W taki wypadku cena produkcji roweru dajmy na to max. wzrosła o 100 zł, z czego producent uznał, że lepiej pozostawić starą cene, aby nie burzyć dobrej opini marki, a na domiar tego ją jeszcze polepszyć. W końcu na tym aktualnie bazuje polityka kross'a- chcą się wybić z marką (aby ludzie im zaufali), a później zacząć produkować rowery z najwyższej półki, jak i te tanie alternatywy. Pozdrawiam!
  2. Dotarła do mnie informacja, że ceny nowej kolekcji dopiero będą ustalane, ale nowy FR-2 z racji lepszego amorka i hampli (w prawdzie mialem z nimi tylko stycznosc w sklepie, ale budza pozytywne wrazenie) będzie droższy. Szkoda... Możemy mieć tylko nadzieje, że jest do jakaś błędna wiadomość (choć źródła jestem pewny na 99,(9)%) lub cena się tak strasznie nie zmieni czyli max. 500 zł więcej.
  3. Dętka to nic dziwnego, mogło się zdarzyć teraz a mogło i za 2 lata. Kwestia szczęscia, a właściwie pecha. Luz na ramieniu korby to o ile się nie myle odkręcająca się śruba w korbie. U Kross'a standard, trzeba to silikonem albo tym preparatem przesmarować. Nie ma się czego czepiać. Pozdrawiam!
  4. Co cen nic nie ma naspiane, zaostał wprowadzony nowy model A8 raczej na niemiecki rynek. Wszystkie szory dostały komponenty jedną półke wyżej, a ostatni karbonowy widelec. Do tego A6 i A8 mają założone RS Tory. Dzisiaj wieczorkiem wstawie fotke albo napisze. Pzdr! PS. Cookies, może allegro.pl? Jest jeszcze czas...
  5. fotka jedna jest ale bardzo skąpa... praktycznie widać tylko rame, nic więcej (której konstrukcja od tak na oko się nie zmieniła). Pzdr!
  6. Dalej już jest o xc/terkingach/szosach. Jeżeli Cie to interesuje to napisz, jutro postaram się przepisać- wieczorkiem. Pzdr!
  7. Nie wiem czy czytaliście najnowszy bB, więc poprostu zacytuje artykuł o nowościach Kross'a: "W niekwestionowanym przeboju mijającego sezonu, rowerach Sign FR, zaszły dość spore zmiany, mające na celu przede wszystkim zwiększenie sztywności wahacza. Ramy Sign FR2 i FR1 uzyskały 12 mm oś tylną. Prócz tego w modelu FR2 pojawi się nowy amortyzator Rock Shox Domain 302 U-Turn o skoku 160 mm a mechaniczne tarczówki Avida zastąpią hydrauliczne Tektro Auriga Comp. W tańszym FR2 v-brakei zastąpią mechaniczne tarcze Trektro, zmieniono także klamki, nowe posiadają płynną regulację modulacji. Po prawej ciekawy element nowego designu rowerów, nawiązujący wprost do ich nazwy. Specjalne miejsce (tuż za główką), gdzie będzie można odcisnąć swój kciuk, żeby jeszcze bardziej spersonalizować swojego bike'a (specjalny tusz będzie dodawany do roweru). (...)" Dla mnie bomba!! Niestety (zmartwie tutaj cookiesa), z modelu 2006 z upustem przekierowałem się na model 2007. Dla mnie to czego najbardziej chciałem od tego rowerq czyli jakieś hydrauliki i porawiona rama z damperem. Co do samego amorka, to podoba mi się całkiem dobra regulacja skoku (115-160 mm) i 35 mm golenie, ale nie jestem przekonany do ich andyzowania. Jest też coś co o nim dobrze świadczy czyli opcja główki 1,5 " i 180 mm soku, więc raczej producent jest przekonany co do jego trwałości, ale za to waga przeraża... (2880g) Nie wiem czemu ale bardziej jestem przekonany do klasycznego Pike'a, który praktycznie od zeszłego sezonu wcale się nie zmienił, czyli jest amorkiem z którego firma jest zadowolona takim jakim był do tej pory. Od siebie dodam, że całkiem zmienił się design ramy (dalej jest czerwona ), za to malowanie lepsze, ale o gustach się nie dyskutuje. Pozdrawiam!
  8. Mam tylko prośbe, zamontuj damper w ramie i zrób zdjęcie. Pozdrawiam!
  9. Ja nie widze w tym żadnej nieuczciwości. W końcu to oni dali Ci wadliwy technicznie damper. To, że wymienili ten damper na nowy model, oznacza, że już im się skończyły stare, albo pod nickiem Gawson, kryje się ktoś z "Kross'a" (reklamujący nowy sprzęt, choć wątpie ). Pozdrawiam!
  10. Musisz wziąć płaski kawałek deski o długości ok 200-210 mm i grubości takiej aby wszedł zamiast dampera. Wywiercić dwa otwory takie jak na śrube w damperze w odległości 190 mm mierzone od środków wywierconych otworów. Jak wejdzie i będzie pasowało to jest OK, ale musisz wziąć pod uwage, że mocno zmieni się geometria roweru (sądze, że koło 24" do tyłu tego nie zniweluje), a i wytrzymałość może być mniejsza. Pozdrawiam! PS. Wystarczyło pomyśleć, a nie w niedziele oczekiwać "Bóg wie czego"... EDIT Pomyliłem Koguta z Virus_88, za co przepraszam, cofam to "PS". Virus_88, gadałem z zaufanym gościem i podobno jest jakiś mały błąd w tym mailu. Zmiana na pewno będzie, ze względu na wade techniczną aktualnego dampera. Cena 2007 może nieznacznie zmienić się, ale to nic pewnego.
  11. fylyp, ale tam chyba jest tak wahacz skonstrułowany, że większy damper nie wejdzie, bo łączenie wahacza będzie blokowane przez rure podsiodłową.
  12. ...kalendarz prosze... Ja bym chyba nawet z niedkoręconym kołem latał do serwisu, albo jeszcze lepiej obóz przed serwisem bym rozbił...
  13. Sądze, że jak będziesz miał gwarancje to nie ma sensu, lecz później można myśleć o zmianie na jakiegoś sztywniaka enduro/fr, a nawet street/4x (co kto preferuje) lub fulla, ale to już większy wydatek. Z tego co zauważyłem to wątek z testu zmienił się w temat wolny o FR-2. Pzdr!
  14. Czemu nie?! Może powodować zbyt duże obciążenia boczne lub góra-dół i przez to damper pada, właściwie to mało prawdopodobne, ale całkiem możliwe. Pzdr!
  15. To troche dziwne uszkodzenia, a najgorsze jest, że to najprawdopodobniej jest wada fabryczna (konstrukcyjna samego dampera, bądź ramy). Ja bym w tej sprawie na waszym miejscu napisał do Kross'a, kiedy to się dzieje i jak no i że to nie jest pojedyńczy przypadek. Może w przyszłości tego unikną. Pzdr!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...