Skocz do zawartości
Bike Force Hybrid
Przez QmtB, 17.02.2015
  • 1 503 wyświetleń
  • 3 komentarzy
  • Kolor Ciemno zielony
  • Rocznik 2010
  • Waga 13900
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Tę norweską ramę kupiłem na rower dojazdowy do pracy za 100zł wraz z widelcem, sterami, kierownicą, mostkiem, korbą z supportem, przednią przerzutką, sztycą i siodełkiem. Istna okazja biorąc pod uwagę fakt, że wideł pod tarcze a wszystko inne w alu. Profil roweru zmienił się, gdy full wylądował przez awarię w piwnicy. Hybrid aktualnie służy mi non stop, stąd podmiana przedniego koła na 26 dająca możliwość wsadzenia szerszej opony i amortyzatora w niedługiej przyszłości.<br />Up to date:<br />Poza wspomnianym amortyzatorem w postaci RST gamma TL, po drodze pojawiły się koła 27,5 z jakiegoś KTMa na tarczach centerlock i z oponami 2,125, które ledwo weszły z prześwitem akceptowalnym na poziomie około 0,5cm. Aktualnie stoją i czekają na ramę pod nowy rower mtb. Dodatkowo wymieniłem:<br />- koło przednie na jakiś najtańszy model Krossa<br />- pedały na spd m520<br />- opony na genialne, choć ciężkie CST Traveller 1,75, <br />- hamulce tarczowe na szosowe Promax Render R, <br />- mostek na no name 130, <br />- kierownicę na black comp 580mm<br />- kable na nowe w białym kolorze<br />Docelowo, zważywszy na wiekowość ramy oraz pojawienie się spd (niewiarygodny wzrost prędkości), ma wyjść cyclocross do użytku codziennego i turystycznego. Powróci zatem przednia przerzutka, pojawi się baranek i zmieni korba na 3 rzędową (jakiś tourney do zajechania a potem zobaczymy). Postaram się też ściągnąć napisy, może również przemalować ramę.

Komentarze

djzatorze

Napisano

Szczerze mówiąc bardzo mi się podoba taka dojazdówka :thumbsup: Wszystko po taniości i nie żeby wyglądało, a działało. Super że ten wideł ma mocowanie pod tarcze, ja bym go nie ruszał, tylko poszedł w osprzęt (np. jakiś Nexus 8-biegowy)...

QmtB

Napisano

Właśnie rozważam tę opcję. Ciągłe czyszczenie zębatek zaczyna być uciążliwe przy ilości pokonywanych kilometrów, często w okrutnych dla napędu warunkich. W sumie powstrzymuje mnie tylko brak możliwości pedałowania podczas zmiany biegu, nie jestem pewien, czy sprawdzi się w mieszanym terenie.

Wideł to w ogóle jest ciekawy temat. Przy swojej sztywności działa trochę jak abs, nie da się podnieść tyłu mimo mocno przeniesionego środka ciężkości.

djzatorze

Napisano

Że taki giętki ten wideł? Czy jak? :) Co do zmiany biegu w nexusie, to jest prawie tak samo jak w "normalnych" przerzutkach, i tu i tu nie należy cisnąć przy zmianie biegu :)



IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...