OpisTrójkołowy rower własny projekt i wykonanie z silnikiem spalinowym "Honda 4s" o poj. 25 cm.3. Uruchamianie - linką ręcznie. Zużycie 1,02 litra/100km. Koła 24` Napęd nożny na przednie koło, napęd silnika na tylne prawe, przerzutka koła przedniego 6 biegów, na suporcie 3 tarcze. Fotel kierującego wygodny z tworzywa, pozycja pół leżąca z materacem +zagłówek. Aluminiowe dwa bagażniki na tylnych kołach, mocowanie towarów - gumowymi opaskami. Pomiędzy tylnymi kołami-pojemnik siatkowy na bagaż. Wyposażenie dodatkowe; oświetlenie przód trzypunktowe, tył światła pozycyjne, światła odblaskowe, lampa Stop, czujniki światła stop w dźwigniach hamulcowych. Instalacja elektryczna 6V, rowerowy licznik kilometrów ( przewodowy),lusterka boczne, manetka gazu – sześciopozycyjna (do sterowania silnikiem ), dodatkowy hamulec postojowy, Kolor czarny –metalik.
Deore m5100. Mam manetkę bar-end bez indeksacji - działa ze wszystkim, nie wymaga regulacji - bo nie ma indeksacji Do tego TRP Hylex i jest pełna hydraulika z bardzo wygodnymi klamkami.
Miło popatrzeć na takie klasyki w dobie wszechobecnych e-bike'ów. Sam posiadałem ten amorek w pierwszym KTM'ie. Kupiony nowy za niewielkie pieniądze, dobrze go wspominam. Może dalej gdzieś sobie jeździ...
Cześć. Mi się ten rower podoba. Włożyłeś w niego kupę pieniędzy i serca. Taki rower to rzadki rodzynek na szosie. Jest wytrzymały i przy 9 kg nie ma wstydu. Gratuluję.