Skocz do zawartości
Kross Level R8
Przez filipog44, 05.08.2022
  • 147 wyświetleń
  • 0 komentarzy
  • Kolor czarno-srebrno-grafitowy
  • Rocznik 2017
  • Waga 11
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Przypadkowo, zamiast kilka zdjęć, usunąłem z garażu cały rower, zatem dodaję go ponownie :)

    Rower kupiłem fabrycznie nowy, wiosną 2017 r.
    W pierwszej kolejności postanowiłem rozszerzyć napęd o dwie zębatki z przodu, bo choć fabryczny napęd 1x11 był fajny, to jednak jego zakres był dla mnie zbyt wąski - przy jazdach, powyżej 50 km/h kończyły się przełożenia :)
    W kolejnym sezonie, 2018, wymieniłem fabryczne hamulce Shimano M396, którym momentami brakowało mocy, na SLX M7000, aby były zbieżne z resztą podzespołów.
    Wymieniłem również chwyty.
    Fabryczny amortyzator RockShox Reba RL uległ trzykrotnej awarii w pierwszym sezonie użytkowania. Co jakiś czas zdarzał się nagły ubytek ciśnienia ok. 20 psi. połączony dodatkowo z upośledzeniem pracy (stawianie oporu w pierwszej fazie ugięcia i nagłe zapadanie po mocniejszym nacisku). Dodatkowo, uszczelka lewej goleni została wypchnięta. Został naprawiony w ramach gwarancji (we wrześniu 2017).
    Usterka powtórzyła się we wrześniu 2018, amortyzator został ponownie zareklamowany i wówczas został wymieniony na nowy egzemplarz.
    W sierpniu 2020 r. wymieniłem go na nowego Foxa 32.
    W międzyczasie wymieniłem również opony i w takiej konfiguracji rower jeździ obecnie :)

Komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: Kowal1986 · 05.08.2022
      Już pozbyłem się tej chińskiej ramy - krzywo wykonana była mufa suportu PressFit i łożyska zdychały co kilkaset km (nawet kątowe od Enduro w topowym suporcie skręcanym WheelsMfg). Pan K. w ramach gwarancji zrobił planowanie mufy, ale nie miałem już zaufania do tej ramy i sprzedałem ją za grosze. Nowy nabywca po roku nic mi nie reklamował (informowałem go o tym fakcie), ale ogólnie nie polecam... Wyleczyłem się z karbonu i teraz ujeżdzam stalowego Ritchey Ultra, do którego przerzucilem całe
    • Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 05.08.2022
      Właściwie to się już pogubiłem co wymieniałem. Ostatnie zmiany to: 1) nowe pierścionki do piasty DT Swiss - rachet 36  Fabrycznie było 18 i zmiana na 36 to przepaść. Zdecydowanie czuję różnicę podczas pedałowania. 2) nowa korba - XT M8100 + blat XT SM-CRM85 FC-M8100 32T Na wymianie korby udało się urwać 0,3 kg. Jestem w szoku, bo nie przypuszczałem, że fabryczna FSA jest tak ciężka.  3) nowa korba to nowy suport - wpadł Token TK878EX Jak zwykle Token robi robotę. 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 02.08.2022
      W  SL są  osie z niedementowalnymi klamkami więc bardzo ciężkie, a wydaje mi się, że w SLX są inne, lżejsze i nie wiem czy będzie sens je wymieniać.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 02.08.2022
      A chyba teraz kojarzę z szosa org  . Jakbyś znalazł chwilę czasu to bym poprosił link o te sztywne ośki, muszę w końcu swoje zważyć, bo wiem że na tym elemencie da się też zaoszczędzić. I podaj proszę jak się spisuje te siodełko Specialized Romin Evo Mirror  . 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Tak, fabrycznie ważył dokładnie 9,3 kg w rozmiarze M (oczywiście bez pedałów) z ciężkim dętkami. Bardzo dużo zaoszczędziłem  na kołach Farsports (masa 1320 gramów) i kierownicy Cadex AR (180 gramów w rozmiarze 440 mm), zmieniłem też osie na J&L, opony na Terra Speed (z mlekiem).
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      No to super waga, bo docelowo tam podawali chyba 9,3. Też mam w planach na przyszły sezon na mały upgrade, a dokładnie kierownica nieco szersza 440 i mostek 80 może 90, ale to jeszcze zobaczę. Pewnie też wpadną w między czasie inne koszyki no i oczywiście opony, myślę o Tufo Thundero w 40c + wkładki od PTN   
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Elegancki rower. Też mam Grizla, ale SL. Po zmianie kół, opon, kierownicy i siodełka udało mi się zejść do 8,4 kg (z pedałami, koszykami na bidon). Tak mi się spodobała jazda tego typu, że rower szosowy stoi prawie nieużywany.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      Chciałem coś innego ale nie chciałem zrezygnować z bezdroży. Mimo że jeżdżę na rowerze przez całe życie, tak teraz naprawdę zaczynam odkrywać wcześniej nieodkryte  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...