Skocz do zawartości
Trek Emonda ALR 5
Przez parmenides, 20.12.2017
  • 1 869 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor czarny
  • Rocznik 2016
  • Waga 8
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Trek Emonda ALR 5 plus koła Fulcrum Racing 3 i siodełko ze starego roweru: Selle Italia Carbonio Kit. Opony sprawdzone: Conti 4000sII 23mm, korba kompakt i kaseta Ultegra 11-28. Ponadto mocowanie do garmina i czujnik Bontragera prędkości i kadencji zintegrowany z ramą.

Komentarze

Świetny sprzęt, też mam Emondę ALR 5. W związku z ty, mam do Ciebie zapytanie: czy Twoim zdaniem znacząca jest różnica w jeździe po zmianie kół z fabrycznych na takie jakie masz w tej chwili? 

Odnośnik do komentarza
W dniu 1.01.2018 o 15:29, Marcin44 napisał:

:o Dewastacja podłoża do biegania :o

W żaden sposób. Nigdy nie jechałem po bieżni stadionowej na rowerze. Rower ustawiony tylko do zdjęcia. 

To jest stadion w Piasecznie. Bardzo lubię tam biegać. Często podjeżdżam sobie tam na rowerze, zmieniam buty i śmigam. Znakomita nawierzchnia. Tam jest nawet zakaz biegania w kolcach (poza zawodami oczywiście), więc na rowerze nigdy bym tam nie wjechał. Normalne moje bieganie i odpoczynek wyglądają na tym stadionie miej więcej jak na zdjęciu poniżej. Pozdrawiam Cię serdecznie i dobrze, że martwisz się o wspólne dobro. W tym przypadku zupełnie niepotrzebnie. 

piase-trek.jpg

Odnośnik do komentarza
W dniu 25.12.2017 o 09:07, Jacam76 napisał:

Świetny sprzęt, też mam Emondę ALR 5. W związku z ty, mam do Ciebie zapytanie: czy Twoim zdaniem znacząca jest różnica w jeździe po zmianie kół z fabrycznych na takie jakie masz w tej chwili? 

Cześć, zmiana kół i opon to moim zdaniem bardzo duża zmiana. Ponieważ teraz jeżdżę na kołach firmowych Bontragera i oponach, które z tymi kołami były R1, to moge śmiało porównać. Fulcrumy są dużo lżejsze, więc łatwiej je rozpędzić. przydaje się to przy wszystkich zmianach tempa i oczywiście w górach. Na płaskim nie jest to jakoś bardzo odczuwalne. 

pozdr

Odnośnik do komentarza

Dzięki za info, na razie zamierzam zamienić oponki z R1 na Schwalbe Durano, ciekaw jestem czy różnica będzie odczuwalna. Zamieniłeś z powrotem na Bontragery z powodu zimy? 

Koła też mam w planach, ale ponieważ rower jest nowy, ze zmianą muszę trochę poczekać.  Twoje Fulcrumy ekstra wyglądają, trochę się napaliłem...

Nie mogę tylko znaleźć info jaka jest masa oryginalnych kół do mojego ALR5 (rocznik 2018), żeby porównać wagę.

Pozdrowionka i jeszcze raz dzięki. 

Odnośnik do komentarza

Tak, zmieniłem na zimę. Służą mi w terenie na mokrym i na trenażerze. 

Koła Bontragera - te podstawowe, to straszne kowadła. Ważą pewnie ok 2 kg. Opony też super ciężkie. Kup jakieś fajne lekkie i sprawdzone opony. A potem zastanawiaj się nad wymianą kół. Na płaskie i mieszane trasy coś ze stozkiem 30-35mm typu fulcrum racing quattro, fsa vision team 35, Scirocco, etc. Na bardziej pagorkowaty teren celuj w lżejsze koła o niższym profilu. pozdr i do zobaczenia gdzieś na drodze. adam

Odnośnik do komentarza

PS ja jestem jednych z tych, którzy nawet na płaskie wolą niższy profil i mniejszą wagę. Ale ja też wybrałem rower aluminiowy, lżejszy niż karbonowe aero, nie trenuję, nie ściągam się... także traktuj moje zdanie z przymrozeniem oka. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...