Skocz do zawartości
Carrier Ranger
Przez darty24, 25.02.2014
  • 2 019 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor Czarny
  • Rocznik 2002
  • Waga --
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --

Komentarze

Hej. No więc rama rzeczywiście 21" ale pod koła 26". Przeróbka pomieściła koła 29":

 

- tył 2.2 x - king

- przód 2.25 racing ralph

 

I rzeczywiście jest moc. Niektórzy pytają gdzie mam biegi a ja od razu, pokazując na nogi, że TU:]

Odnośnik do komentarza

No to szczękopad! Teraz dopiero widzę, że to 29er.

 

Zrób mi prosze tę przyjemność i wrzuć większą ilość fotek z tej przeróbki. Zwłaszcza miejsc z tylnych widełek, gdzie tylne koło wchodzi w ramę. Wycinałeś z tej ramy coś, żeby koło się pomieściło? Masz chyba jedyną pełną i udaną przeróbkę 26-->29 na tym forum.

 

Próbowałeś już 69era? Może się okazać, że z mniejszym kołem z tyłu twój wynalazek będzie jeszcze lepiej jeździł i rama się taka bardziej slopingowa zrobi.

Odnośnik do komentarza

O to chodzi, że niektórzy i ja również nie uważam, że to 29er a dlatego tylko bo w czasach kiedy powstał projekt ramy nikt jeszcze nie wiedział o dużym kole i geometrii zbliżonej do dzisiejszych ram pod duże koła. Niemniej jeździ się wybornie

 

Zrobię przyjemność wszystkim i wykonam zdjęcia każdego elementu, który musiałem przesunąć/usunąć żeby to wszystko się pomieściło.

 

Od 69er'a zaczynałem w Magnerze(zerknij) moim pierwszym rowerze, który później powiększyłem na 29 i też byłem uraczony. Slopping pomógł ale tylko wizualnie bo na podjazdach za bardzo podrywało przód. I wyobraź sobie gdybym wpakował do tego amortyzator? Taka geometria ramy. 79 nie mam zamiaru robić bo tak jest dobrze.

 

Dzięki za miłe słowo i zapraszam zawsze kiedy tylko najdzie Cię ochota:)

Odnośnik do komentarza

Manger się nie nadaje na 69era, bo ma poziomą górną rurę. Ten wydaje mi się bardziej interesujący na takie eksperymenty. Offset sztycy dajesz w drugą stronę a mostek na minus i z podjazdami nie powinno być problemów. Wysokość suportu się trochę unormuje, bo to w końcu 26er był w zamyśle.

 

Fotki koniecznie wrzuć, bo mam w planach zbudowanie takiego minimalistycznego miejskiego fun-ninja na konfiguracji 69er i szukam elementów do niego. Szkoda, że workloga nie zrobiłeś ze swojej transformacji.

 

Zapraszam do obejrzenia mojej maszyny.

Odnośnik do komentarza

Śledzę różne tematy i Twój rower kojarzę. W trzy miesiące miałem rower przetransformowany:

 

 

- zakup ramy(roweru ale wszystko prócz kół, siodełka to był istny złom) ze złomowiska w ciemno(pod projekt zimówki)

 

- pomiary i "przesuwanie elementów", szlifierka, cięcie, spawanie(przed spawaniem ogrzewanie miejsc na ramie palnikiem, żeby nie powstały odprężenia spawów MIGiem po ich wystygnięciu)

 

- czyszczenie piaskowo i malowanie proszkowo

 

- składanie gratów i np. przymiarki pod grubość opony z tyłu(i tak jest ciasno),

 

- przestawianie ośki piasty pod wolnobieg(zamiana tulejek pomiędzy konusami a kontrami)

 

- ustawienie koła pod nową pozycję osi względem piór tylnego trójkąta

 

- próbne jazdy

 

- zalewanie mlekiem kół na getto mleczkiem od leo2 z rodzimego forum - POLECAM!

 

Ot, już znasz historię. Taniość w okolicach 800 zł wszystkie zabiegi.

 

Nauczyłem się dbać o wolnobieg, trzeba czyścić i smarować. Walczę ze spadającym łańcuchem i podpatruję w dziale [druciarstwo] jak skonstruować byle jaki naciągacz. Najbardziej trafia do mnie ten z wężem ogrodowym naciągniętym na obejmę od chyba przedniej przerzutki. Tylna opona trochę przepuszczała powietrze i lała płynem i musiałem dolać 150 ml mleka i teraz już jest spokój. O, koło z tyłu po przestawieniu działa i nie rozcentrowuje się od byle jakiej dziury. A koła za grosze...

 

Pozdrowerek.

Odnośnik do komentarza

Prostotą bije wszystko inne na głowę. Pan zapakuje...

 

Coś w tym guście muszę podpiąć pod mój coraz dłuższy łańcuch. Thx rambolbambol!

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...