OpisNa chwilę obecną rower złożony jest na osprzęcie takim by w miarę dobrze się jeździło. Plany są ambitniejsze na rozbudowę roweru ...<br /><br />Amortyzacja: <br />Widelec: ROCK SHOX RECON SL SOLO AIR, 100mm ( w planie jest DT SWISS XRC 100 twin shot )<br /><br />Napęd: <br />Przerzutka przednia: SHIMANO SLX FD-M661-L6<br />Przerzutka tylna: SHIMANO SLX RD-M662 ( w planie SRAM X0 )<br />Korba: SHIMANO SLX FC-M660 44/32/22T ( w planie FSA SL-K )<br />Kaseta: SHIMANO CS-HG80 11-34 ( w planie SRAM XX )<br />Łańcuch: SHIMANO CN-HG73 <br /><br />Koła: <br />Piasta przednia: SHIMANO SLX HB-M665 ( tutaj w planie są piasty CHRIS KING'a )<br />Piasta tylna: SHIMANO SLX FH-M665 <br />Obręcze: ALEX XD-Lite ( w planie obręcze DT SWISS XR 350 )<br />Opony: SCHWALBE NOBBY NIC 2.25 ( na letni sezon będą Furious Fred'y )<br /><br />Kontrola: <br />Manetki: SHIMANO SLX SL-M660 ( tutaj miejsce zajmą SRAM'y XX albo X0 )<br />Dźwignie hamulca: SHIMANO BR-M665 <br />Hamulec przedni: SHIMANO BR-M665 180mm<br />Hamulec tylny: SHIMANO BR-M665 160mm<br />Jeśli chodzi o hamulce to plany kierują się na HOPE Stealth Race Evo X2<br /><br />Kierownica: Procraft Flat OS 600mm ( niedługo zamieni miejsce FSA karbonowa albo RITCHEY WCS )<br />Mostek: Procraft AL OS Pro 6° ( tak jak sztyca - bontrager xxx light )<br />Stery: FSA BB-410-SL<br />Siodełko: Centurion Race ( miejsce zajmie coś z Selle Italia )<br />Wspornik siodełka: Bontrager XXX light Carbon<br /><br />Obecna waga bez pedałów oscyluje w granicach 10,4 kg.<br />A zejdziemy jeszcze niżej!
Takie były czasy, że producenci kombinowali i chcieli się wyróżniać. Ten Centurion to w zasadzie to samo, co Merida LRS. Specialized Epic też miał w tym miejscu damper, tyle że kinematyka zawieszenia była inna. Tak czy inaczej - działa lepiej, niż wygląda
Wszedłem na peppera szukając hulajnogi, kupiłem następny rower
Oczywiście zanim jeszcze wyjechał na drogę już zamówiłem części do podmiany. Karbonowa kiera, sztyca, lepsze tarcze. Zobaczymy co dalej