Skocz do zawartości
Kross Level A3 140mm
Przez extrema, 06.12.2012
  • 111 337 wyświetleń
  • 12 komentarzy
  • Kolor Fioletowo-biały
  • Rocznik 2012
  • Waga 12700
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Rama : T6061 aluminium,hydroformowana, women geometry<br />Kolor : biało-fioletowy<br />Rozmiar : S<br />Widelec : EPICON LOD 140mm<br />Biegi : 27<br />Przerzutka przód : SLX <br />Przerzutka tył : DEORE <br />Hamulec przód : Tektro Auriga Comp 160mm<br />Hamulec tył : Tektro Auriga Comp 160mm<br />Manetki : DEORE<br />Korba : Truvativ X-FLOW 3.0<br />Suport : Cartridge VP-BC73<br />Łańcuch : SLX<br />Kaseta : Sram 9-SPEED<br />Piasty : Joy Industrial<br />Opony : Schwalbe RACING RALPH 26x2.25 Zwijane<br />Dętki : Schwalbe ULTRA LIGHT<br />Obręcze : RODI CC 40 2 komorowe<br />Kierownica : Truvativ Alu<br />Wspornik kierownicy : Truvativ XR<br />Wspornik siodła : HL Corp Alu<br />Stery : Super Express H-142<br />Siodło : WTB Gel<br />Waga 12800 gr<br /><br /><br />Sprzęt dla drugiej połówki. Ciekawe malowanie ramy, ładne obręcza , fajnie się prowadzi z 140mm, przerzutki chodzą super :-) klocki będą do wymiany.

Komentarze



No właśnie dobrze :-)

wcześniej też miałem epicona tylko 100mm, zrobiłem 3 tysi i wszystko z nim jest dobrze, a jezdże tylko w górach beskidu małego więc go nie oszczedzałem, na 140 mm byłem parę razy w górach i różnica jest duża- na plus :-)

Odnośnik do komentarza

Również chętnie założyłbym sobie Epicona, bo niestety jeżdżę na sprężynowym XCM ale niestety na razie mnie nie stać :(

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Rower na ramie Muesinga Twinroad Lite
      Przez: wojtasin · 26.02.2024
      Wiem, że trochę już minęło, ale pytanie jest - czy w tylny wideł wejdzie opona 1,75" (47 mm)?
    • Kross Esker 8.0
      Przez: SpinOff · 23.02.2024
      Po przesiadce z grupy szosowej, jestem pod wrażeniem tego jak mocno GRX napina łańcuch nawet bez załączonego sprzęgła. Na koła wleciały opony 47mm na mleku i przy ciśnieniu 1,6 bara, to czysta przyjemność z jazdy, nawet po mocno wyboistych drogach. Rower też się fajnie zbiera z miejsca i czuć że waży zdecydowanie mniej od aluminiowych graveli. Rama ma błyszczący lakier, który dobrze się czyści z błota. Jak to zwykle w Krosie, fabrycznie jest zamontowana kierownica 440mm. Jak dla mnie, za sz
    • Kross Esker 2.0
      Przez: SpinOff · 23.02.2024
      Entry level Krossa z 2020 roku. Dobrze mi się na nim jeździło, ale drugi raz nie kupiłbym gravela z szosową grupą. Na wybojach łańcuch strasznie obija się o ramę, a na zjazdach i tak nie wykorzystuję ostatniej koronki. Co do aluminiowego widelca, to trochę czuć jego twardość. Nawet na oponach 40mm kierownica potrafi czasem dać po rękach. Na plus prowadzenie linek w ramie. W żadnym rowerze przednia przerzutka nie chodzi tak lekko jak w tym. Rozmiar L z poziomą 550mm idealnie pasuje, ale musi
    • Trek 920
      Przez: Strek · 01.02.2024
      W zasadzie to już biały kruk, bo chyba od roku nie ma go już w akrualnej produkcji treka , zaczynam zbierać trochę zapasowych części do tego nosorożca bo jedzi mi się nim naprawdę bardzo dobrze....
    • Trek 920
      Przez: KNKS · 01.02.2024
      Super 😎 Tak jak nie lubię tego typu rowerów, tak ten bardzo mi się podoba.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 01.02.2024
      no to mój waży teraz w okolicach 12kg, po zmianie kół, dętek na TPU, kiery, sztycy siodła, przerzutki tylnej i łańcucha, hamulców.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 31.01.2024
      obecnie waga okolice 11kg. Zmienione koła, amor i napęd 1x10 na ten sezon wymiana napędu na kompletny XT M8000 1x11 i zobaczymy ile waga pokaże + tubeless fabrycznie rower ważył 12.3 samo przejście na napęd 1x10 dało wagę 12 kg. 
    • GT i-drive 2.0
      Przez: MrJ · 31.01.2024
      Styczeń 2024 - rozbiórka roweru na części. Większość zostanie wykorzystana do przekładek, natomiast rama + damper + przyległosie idą na sprzedaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...