Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  3. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  4. Wczoraj
  5. Copper Ravens (original) / TOKYO GROOVE JYOSHI Chilly Gonzales - Hotel California
  6. Fajne te pedaly, ja szukalem czegos podobnego zeby miec pelna platforme i spd tez any bylo z podparciem. myslalem o T8000 ale brakuje w nich pinow po wewnetrznej stronie plus troche odstaja od osi na szerokosc.
  7. Bo musieliśmy się minąć ze @spidelli pod tym kościołem😉
  8. Mam Trance z tego rocznika, ale sam zawieszenia nie serwisuje. W serwisie nigdy o niczym takim nikt nie wspominał, więc raczej jest ok. Jak to zdjęcie jeszcze potrzebne to mogę zrobić najwcześniej w piątek, ale na pewno damper jest symetrycznie.
  9. Witajcie Przezuteki Specialized Epic Pro M4 2003 Projekt naprawy Jako laik w temacie MTB zglaszam sie z prosba o pomoc przy naprawie mojego starego roweru ktory ma byc docelowo naprawiany jako budget projekt dla syna. Chcial bym wymienic w nim naped ktory z uwagina na swoj wiek i znieszczenia juz raczej sie nie nadaje do mlodzienczego crossowania. wszystko strzela tzreszczy itp. Chcial bym wymienic tylna kasete, tylna przezutke i przednie zeby. Czytajac repettytorium dla takich jak jak poziom ogaru kompatybilnosci wynosi -100. Ma ktos troche cierpliwosci dla mnie zyby pomoc to ogarnac. Pozdrawiam
  10. Chciałem edytować, ale się już nie da, oczywiście suport za 76zł też istnieje, więc w sumie nie jest tak źle. Tylko szkoda, że te GRX to nie 170mm, fajnie mi się na takich jeździło
  11. @wr81U mnie Chinol wychodzi 162zł, oczywiście bez zębatki i pająka. Z pająkiem wyjdzie 200. Ale Chinola da się dorwać i taniej,. Ogólnie przesiadka na HT2 to nie jest taka tania sprawa - klucz stówa, suport 60zł, zakładając, że wezmę najtańszy (chyba lepiej dopłacić do 120 i mieć Dura Ace?). Więc jak się to podsumuje, to Shimano wychodzi 500+zł, za rower, który jak był nowy, chodził za 900zł. Chinol trochę mniej, ale do Chinola mogę wrzucić pająka na 104BCD, bo jak pisałem, albo nie, ale 36 zębów mi póki co wystarcza z zapasem i bez jakichś bardziej aerodynamicznych rozwiązań, to szansa, że będę 30km/h jeździł po płaskim na dłuższych dystansach, to można między bajki włożyć No chyba, że bym wziął kasetę 36T i faktycznie zębatkę 40T. Póki co celuję w kasetę 34T 9-przełożeniową (11-13-15-17-19-21-24-28-34), która ma w sumie większość przełożeń tam, gdzie ich potrzebuję, za to przełożenia "na trudny teren i górki" są potraktowane po macoszemu, bo takie warunki zdarzają mi się tylko, jak jadę na ryby jakąś mega zarośniętą ścieżką. Jakbym walnął sobie 40T, to to pora zrewidować światopogląd, bo w sumie musiałbym się bawić w kasetę 11-36, żeby nadal mieć jakieś biegi w trudny teren, za to najwyższe przełożenie straciłoby u mnie totalnie rację bytu, bo 40km/h to ja we Wrocławiu na tym rowerze będę się poruszał, jak wjedzie we mnie pijany kierowca BMW. Nie mogę wyłączyć tego pogrubienia swoją drogą...
  12. Tak, Giant nie lubi tulejek w damperach , tak samo jest/było w Reignie . Damper musi mieć standartowe oczko 1/2 cala , żadne wynalazki z łożyskiem 30x8 tu nie podejdą . No chyba że tłoczysko znajdziesz z normalnym oczkiem i wymienisz . Ale Sidluxe do Trance ? Toto profanacja jest Ja bym tu bardziej x2/sdu widział a nie damper do xc .
  13. spada z zębatki na korbie,nic sie ostatnio nie stało ani nic nie wymieniałem oprócz tego łańcucha ale to wymieniałem go z 1 miesiąc temu i wszystko dobrze był tylko raz pojechałem nim do sklepu kilka dni temu bez szaleństw i już ten łańcuch spadał (przez miesiąc było dobrze wszystko) na początku myślałem że to poprostu kwestia dokręcenia przerzutki bo troche była za mało przykręcona ale dokręciłem (kluczem dynamometrycznym tyle ile zaleca producent) i leciutko to poprawiło ale łańcuch dalej spada wręcz aż nie realnie łatwo jak na takie napięcie przerzutki bo łańcuch skracałem w serwisie żeby był napięty i wszystko jest sztywno więc nie wiem
  14. meszuge

    [2024] Rockrider

    Rozmiarówka jest chyba zawyżona? Wydaje mi się być normalna. https://geometrygeeks.bike/compare/polygon-siskiu-t8-2023-lg-29,rockrider-feel-700-s-2025-size-l/
  15. A spada z korby, czy z kasety/wolnobiegu? Coś między czasie się stało? Wymieniałeś ostatnio coś? Mówisz, że prawie nowy łańcuch, ale rozumiem, że na początku po jego założeniu było dobrze?
  16. A tak zapytam, bo tego jeszcze nie ogarnąłem. Któreś pasują do CS-M6100?
  17. Na szybko widzę część: https://www.giantbikespares.com/Giant-Rock-Arm-Kit--1280GSG04001I1/product_detail/3-47507 w UK za 154 funty, (wysyłka niby gratis do EU pow. 35 funtów zamówienia) - jest przynajmniej jakiś odnośnik ceny. Można jeszcze napisać do sklepów niemieckich, są często dość dobrze zaopatrzone -Giantami handluje np. bynnyhop.de i mount7.de Co do tulejki to rzeczywiście po szybkim googlowaniu widzę że Giant nie używa/nie używał tej wprasowanej tulejki (DU bushing) i jeżeli jest w damperz to trzeba ją wyprasować... W mocowaniu bearing type nic to nie sa bo otwór i tak będzie za mały..
  18. Heh, też pomyślałem o kleju, ale mi się już nie chce. Nie wiem jak długo z tym jeździłem, ale trochę jeszcze wytrzyma. Musi. W piątek jadę na urlop w Beskidy. W pn zacznę obdzwonkę wszystkich serwisów gianta w Polsce - może jakimś cudem ktoś ma to na magazynie. A jak nie, to pewnie 2-3 tygodnie czekania.... A co do dampera to rzecz w tym, że w giancie nie ma żadnej tulejki, nic, goło i wesoło i tam wchodzi od razu bolec zawieszenia, ten wykręcony na zdjęciu
  19. Niestety (lub na szczęście) nie ma doświadczenia z takimi naprawami. Pytanie czy jako tymczasowe rozwiązanie nie można tego łozyska osadzić na jakimś kleju ( tak wiem papranina na czas znalezienia części zamiennej). Co do dampera to tak jak przypuszczałem Gianr ma standardową tulejkę a Rock Shox ma mocowanie z łożyskiem ( Bearing) - wg, moje oceny rzadsze więc często są dampery z nim w okazyjnych cenach. Niedawno ktoś na forum opisywał podobny przypadek z damperem DT Swissa..
  20. Bo zboża zniknęły a kręgi zostały
  21. Dobra już wszystko wiem - męczyło mnie więc jeszcze raz rozebrałem zawieszenie. Łożysko w linku przy mocowaniu dampera dało się wypchnąć palcem. Niestety bieżnia wygląda na uszkodzoną - plamka na zdjeciu to dziura. Wprasowałem je ponownie ale przy montażu wyskoczyło. Czeka mnie zakup linka i wymiana. Najlepsze, że nie mam pojęcia kiedy to się stało, rower w eksploatacji od 4 lat. Ktoś może polecić jakiś polski serwis gianta co by to w miarę przyzwoitych pieniądzach sprowadził? @wr81 Miałem na myślo to co niżej - chciałem wrzucić sidluxa...
  22. Bez przesady różnica w stosunku do ceny linkowanego chińczyka nie jest aż tak duża ( wg. tego co mi się wyświetla dla tego przypadku 100PLN.)
  23. Redukcja dolnej bieżni z 1,5" na 1 1/8", ze średnicą wewnątrz 30mm. https://bikecenter.pl/p65869,ritchey-wcs-pro-zs55-56-30-redukcja-bieznia-sterow-1-5-na-widelec-1-1-8.html
  24. U mnie nowszy rocznik i jestem teraz przez tydzień poza domem więc nie sprawdzę... Sprawdzałeś w czasie poprzedniej eksploatacji dokręcenie śrub mocujących odp. momentem? Co miałeś na myśli pisząc o customowym mocowaniu? Na górze jest trunnion a na dole tulejka. Są amory gdzie na dole jest łożysko ale chyba nie w Trance. Jaki damper chciałeś wsadzić? P.S. Chyba @NerfMe ma Trance z tego rocznika...
  25. Nie ma co rozumieć, naprawdę sądzisz, że kupując jutro rower będziesz w stanie domagać się gwary od producenta za 40 lat jak pęknie spaw? Miałem sytuację, że klient przyszedł z pękniętym Trek’iem (Liquid jak dobrze pamiętam), który był już dawno zmieniony przez Top Fuel czy coś innego. Kwestia 8-10 lat, rynek jUKejski. Zaoferowano mu zatem ten nowszy model po cenie dilerskiej. Ale z cenowego podstawowego poziomu, nie premium. No i koleś dodatkowo musiał wymienić sztycę, stery i suport bo standardy się zmieniły. Wyszło na to, że lifetime warranty może oznaczać rabat około połowy ceny nowej ramy.
  26. ogólnie przez ostatnie dni spada mi nonstop łańcuch (nawet jak zeskocze z krawężnika) jest to dla mnie masakryczne gdyż jak skacze lub zjeżdzam to musze go cały czas zakładać, dziwne jest też to gdyż mam prawie nowy łańcuch, hak od przeżudki jest też dokręcony zgodnie z zaleceniem producenta, łańcuch jest też napięty więc nie mam pojęcia jakim cudem to sie dzieje więc prosze wytłumacz mi to ktoś prosze
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...