Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. A jak zapatrujecie się na kwestie wagi / carbonu? Bo to mnie w radonie najbardziej przekonuje wagę mi podał mi chat gpt Waga zestawu kół Giant TRA (29”, 30-622) Zgodnie z oficjalnymi danymi producenta: Para kół (29”) – 1 947 g, bez taśmy i wentyla Przednie koło – 900 g, bez taśmy/wentyla Tylne koło – 1 048 g, bez taśmy/wentyla
  3. Bo to mój najdłuższy odcinek jazdy rowerem w tym roku.
  4. W moim Trance z 2021 roku, koła ważyły prawie 2,5 kg. Te są niby inne, ale na wagę poniżej 2 kilogramów bym nie liczył.
  5. Za Radonem przemawia lepsze wyposażenie (trzeba by jedynie zmienić dźwignię zmiany biegów na XT), a za Trance'em geometria, dzięki której powinien być stabilniejszy na zjazdach. Niestety, tutaj trzeba wybierać między wyposażeniem a geometrią.
  6. Są pewne granice, których się nie przekracza. Jak było w tym przypadku, niech każdy oceni sam. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-sarma-shaman-fast-fatbike-CID767-ID17dsY7.html
  7. W końcu wybrałem rower , wczoraj kupiłem mustanga M5. Dziękuję Wszystkim za pomoc i cierpliwość. Pozdrawiam ! 🍺
  8. https://www.centrumrowerowe.pl/zebatka-rowerowa-sram-x-sync-direct-mount-boost-pd21265/?v_Id=136095&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=16059005709&gclid=Cj0KCQjw_L_FBhDmARIsAItqgt7N3qg5KQmZ7X_dRSHfJ1TC3_EbwU_lxHkmJI9xrkohy3QXD3D5-AgaAkdBEALw_wcB Owale tylko aluminiowe widzę.
  9. Ja w swoim trance zaplatałem już 2x tylne koło, z tym, że kupowałem go w okresie największej pandemi i brało się co było, zapłaciłem więcej niż ty obecnie planujesz za naped SX i najprostszą amortyzację, stąd wymieniłem w nim praktycznie wszystko ale właśnie sama rama z zawieszeniem maestro dawała perspektywy, że ma to sens, osobiście do jazdy raczej enduro zdecydowanie bardziej polecam pancerne koła aniżeli skupianie sie na urywaniu wagi, przy ostrzejszej jeździe łamałem co chwile szprychy, obecne mam zestaw dt 240 + fr 541 więc raczej mocno niezniszczalny a kompletnie nie skupiony na urywaniu wagi zestaw i jeździ się naprawdę ok. Sama specyfikacja mestro masz gianta stąd pewnie wiesz, ale daje on odczucia jakby realnie tego skoku było więcej niż w specyfikacji, stąd tez małe trance 29 ze skokiem 115 mm cieszyły się duża popularnością mimo teoretycznie małego skoku. Obecnie wymieniłem całe zawieszenie na liryka ultimate + super deluxa coila działa to genialnie, miałem okazje jeździć na foxie 36 i jak dla mnie spisywał się gorzej, dlatego nauczony doświadczeniem, nie opierałbym swojego wybory stricte na zastosowanych komponentach, które może mają duża wartość ale nie koniecznie w praktyce będą najlepsza opcją.
  10. Ja również gratuluję! Ale za całą pewnością nie zazdroszczę, bo NIGDY w życiu bez przymusu nie wybrałbym się na eskapadę do kraju, w którym panuje taki klimat 😀.
  11. Dzisiaj
  12. Bo zastał mnie zmrok w lesie.
  13. Do gianta mam zaufanie, bo po prostu mam, korzystałem z serwisu. Mam też cube, który jest bliźniaczy i tu z serwisem, pomimo, że finalnie ok - była masa problemów. tak, dokładnie i właśnie stad też tu pytam, to mi umknęło całkowicie raczej wolę mieć dobrą bazę, z możliwością modyfikacji. Problem w tym, że zaczynałem z budżetem 6000 zł, a kończę z 9000 zł... Dopłata do karbonowego gianta odpada. Reszta i tak pewnie z czasem się zużyje (osprzęt) / trzeba będzie wymienić. "Co będziesz robił na tym rowerze?" Zasadniczo wszystko, od jazdy po asfalcie, po jakieś dróżki, po jurę, po wjazdy na bielsko (podjazdy - maratony), po enduro. Rower praktycznie uniwersalny, wszystko poza bułkami w sklepie (od tego będzie trzeci rower lub może ten). Na tyle ile robiłem research, to potrzebuje all-moutain, i elektryczny giant mi pasuje - używałem go w tych scenariuszach, a to też trance x. "Po zmianie ciężkich kół w Giancie różnica w wadze będzie pomijalna" Z tego co widzę to waga kół ok. 1900-1950g / komplet. Wchodzę na ali i jakieś popularne ponad 2000g. Z kolei te w radonie są lżejsze o 100-150g. Ale nie znam się na tym Stąd pytam.
  14. kipcior

    [hamulce] Shimano GRX 600

    https://rowerek.pl/product-pol-28377-Zestaw-EZMTB-2022-Lite-do-odpowietrzania-hamulcow-hydraulicznych-olej-mineralny-Shimano-100-ml.html Mam taki i dziala, a w zestawie jest olej do shimano. To chinczyk więc pewnie można go też gdzieś na wschodzie znaleźć.
  15. Dzieci wyrosły, czas na porządki. Mam do sprzedania elementy systemu hamax plus. 1. Fotelik. z bagażnikiem https://www.olx.pl/d/oferta/fotelik-hamax-siesta-plus-z-dedykowanym-bagaznikiem-CID767-ID17arU8.html 2. koszyk na kierownicę/bagażnik https://www.olx.pl/d/oferta/koszyk-do-systemu-hamax-plus-CID767-ID17aQ7H.html Jeżeli ktoś zastanawia się czy lepszy fotelik na prętach, czy montowany do bagażnika, to moja odpowiedź brzmi - pręty to złoooo. Wszystkie szczegóły w opisach na oeliksie. Sprzedam za pomocą tej platformy, ale mogę też w jakiś inny sposób, żeby pominąć jakieś pakiety ochronne. Odbiór osobisty (przedmieścia Wrocławia) też jest oczywiście możliwy. Jak, ktoś się zdecyduje na komplet, to cena za taki zestaw – 280 zł + wysyłka. Zdjęcia poglądowe z aluminiowym bagażnikiem.
  16. Ale to ma być trekking, cross czy podróżny??
  17. Co będziesz robił na tym rowerze? Giant ma jednak trochę bardziej progresywną geometrię, powinien stabilniej zjeżdżać. Po zmianie ciężkich kół w Giancie różnica w wadze będzie pomijalna. W Radonie, mimo wszystko, bałbym się właśnie kół. Jak walnie Ci szprycha możesz od ręki nie znaleźć.
  18. Jak znasz "rower górski z komunii" to zacznij od riverside z dechatlonu - przejdź się i przymierz. Dla mnie dobry wybór dla amatora - łatwo znaleźć serwis i rama jest wygodna.
  19. No niestety kwestia wysportowania i rozciągnięcia jest na tyle indywidualna, że każda porada będzie raczej nietrafiona. Zwłaszcza jak masz już lata młodzieńcze za sobą przeskok na super-aero bajka może być bolesny. Bez spróbowania raczej się nie dowiesz - możesz spróbować podmienić mostek w tribanie i sprawdzić jak będzie ci się jeździło.
  20. Sformułowanie lepsze zawieszenie tył w radionie jest chyba przesadą, wiem, że chodzi Ci o damper ale sam system zawieszenia legndarne maestro vs dosyć prosty horst w radionie, sam jeżdżę trancem x ale na kole 29, rowerem da się zjechać praktycznie wszystko przynajmniej u mnie w okolicy, z tym, że mocno został doposażony, całkowita wymiana amortyzacji, geometrycznie też jest w stanie w miarę efektywnie podjechać, oczywiście to nie rower XC ale jak na tak duży rower radzi sobie całkiem ok, wpływ na to na pewno ma również wspomniane maestro, które w naprawdę fajny sposób izoluje bujanie podczas pedałowania, odnośnie radona się nie wypowiem nie miałem okazji użytkować, ale z opinii znajomego mechanika wiem ,że jest to dość prosta konstrukcja, która generalnie zachęca bardzo dobrym wyposażeniem w danej cenie, natomiast sama ram i system zawieszenia nie są jakoś szczególnie zaawansowane. Sam obecnie gdybym miał wymieniać rower to najbliżej mi jest do reigna właśnie ze względu na system zawieszenia, ale kto co woli czy fajną bazę czy od razu mocno poskładany zestaw, ja lubię modyfikować rowery, ale na pewno nie każdy ma takie podejście. Tak więc dla mnie giant jako baza pod modyfikację zdecydowanie bardziej się nadaję. I żebyś mnie źle nie zrozumiał, jako gotowe projekty radon wydaje się być lepszym pomysłem, jednak jeśli osobiście miałbym robić jakiś upgrade wolałbym robić to na bazie Gianta.
  21. Powiem ci tak, zalety Gianta które wymieniłeś są raczej symboliczne - więc jak dla mnie to raczej wybór prosty. Radony to zaskakująco OK rowery - więc nie ma się czego bać.
  22. Witam, szukam roweru żeby głównie pojeździć po mieście, czasami jakieś trasy po lesie. Jakiego modelu szukać? Mam 176cm i wagę około 65kg. Chciałbym przeznaczyć na rower około 1800zł, nie jeździłem już długie lata a przez ten czas narobiło się tego cross, mtb, treking itd. A ja pamiętam tylko rower górski z komunii Co możecie polecić lub na jaki model polować? Proszę o jakieś wskazówki. Z góry dziękuję
  23. Cześć, im dłużej czytam o rowerach tym bardziej głupieje. Póki co jestem na dwóch modelach, ktoś napisze który warto? https://www.bike-discount.de/en/radon-slide-trail-9.0-2 https://www.giant-bicycles.com/pl/trance-x-1-2024 Obecnie mam giant trance advanced X E+1 - jestem zadowolony. Za radonem przemawia: - lepsze zawieszenie tył - lepsze hamulce - 670g mniej wagi - rama carbonowa Za giantem: - dożywotnia gwarancja na ramę - bezproblemowy serwis w giant - dwa miejsca na bidon - skrytka na narzędzia - lepszy wygląd Skoki zawieszenia są te same. Różnica w cenie to +200 zł za gianta. Praktycznie taka sama cena. Ktoś coś doradzi? Sam nie już nie wiem który wziąć
  24. Ze swojej strony mogę polecić to : https://www.greenbike.pl/rower-szosowy-orbea-orca-aero-m30iltd-di2-w-100-gotowy-pedaly-rs500-p-6518.html Rower bardzo sportowy, przesiadałem się z endurance i na początku faktycznie był problem z plecami i karkiem, ale minał dość szybko po kilku jazdach, robiłem na nim trasy po 200 km+ i nie odczuwam obecnie dyskomfortu, kto co lubi ale to jest jeszcze Aero w starym dobrym stylu, z bardzo szerokimi profilami rur, pod kątem wizualnym na pewno robi wrażenie, za 15 k masz 105 di2, ramę z wysokomodułowymi włóknami OMX, taką samą na jakiej ściga się grupa Lotto, sztyca, kierownica aero wszystko w karbonie, choć tak jak mówię jest to model bardzo sportowy i trzeba się z tym liczyć.
  25. RabbitHood

    [hamulce] Shimano GRX 600

    cool story bro Takimi wkrętami skutecznie zniechęciłeś mnie do odpowiedzi na twoje pytanie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...