Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Niedawno był podobny temat, co prawda tam w grę też wchodziła nowa, aluminowa Sensa ale polecajki były też używane, karbonowe: Jakie masz wymiary, jaki rozmiar roweru? Na olx masz Centuriony Gigadrive, jakieś starsze Gianty TCR, Specialized Termac i Roubaix, Treki Madone. Jest w czym wybierać Na szybkierowery.pl też są te Centuriony, czasem też się trafi jakiś inny fajny w zakładanym budżecie.
  3. O jezuuu... Co to za herezje... To chyba z poradnika "zdobywacza" sprawności rowerzysty ZHP na rok 1984. Aktualnie dosyć radykalnie zmieniła się geometria rowerów mtb i tym samym metoda kolano-ciężarek-pedał przestała obowiązywać. Regulacja siodła jak i offset sztycy służą do zmiany parametru reach, czyli odległości do kokpitu. Taaa... 🙄 W 99% przypadków wystarczy zmienić kąt osadzenie kierownicy w mostku, unosząc końcówki ku górze. Wysokość kierownicy względem siedzenia czy tez długość mostka nie ma na w/w dolegliwości większego wpływu, tym bardziej że na załączonej ilustracji widać że autor przyjmuję pozycję ze wszechmiar zrelaksowaną. Moja rada. Wróć do ustawień fabrycznych, weź imbusa do kieszonki i, podczas przejażdżki, zacznij od korygowania kąta kierownicy. Zamiast montować dłuższy mostek lepiej zminusować ten istniejący. Zwróć również uwagę na szerokość kierownicy. TREK lubi dawać do swoich rekreacyjnych mtb kierownice o niepotrzebnie rozdmuchanej szerokości. Zbyt szeroka kierownica równiez może powodować dyskomfort. Na szczęście łatwo ją skrócić.
  4. Wszystkie DD mogą działać bez zasilania. Opór jest kształtowany w ten sposób - czym szybciej upalasz tym trenażer stawia większą rezystancję. Można kombinować z akumulatorem , UPSem.... temat jak najbardziej do ogarnięcia jakbyś chciał mieć full potencjał DD.
  5. tak, jest jeszcze marka rowerów GT która upadła - i są na wyprzedaży. bierz GT sensora, za 6000 zł carbon. 140 to trail, 150 to all-moutain. Flip-chipa nie użyłem ani razu. Sram jest bardziej trwały podobno od shimano, ja po prostu mam dwa rowery z shimano i mi to ułatwia zarządzenie częściami zapasowymi. Kupuje jeden łańcuch, jedną kasetę i mam w razie czego co podmienić z drugiego roweru. Dwa nie miałem nigdy srama i mu nie ufam, no i nie da się palcem zrzucać przerzutek. Magura jw. w sumie wszędzie mam shimano, a magury mają opinie cieknących (ale i mocniejszych), za to brak servowave. W shimano póki co wymieniłem jeden łancuch w rowerze w ciągu dwóch lat, ale ja nie jeźdzę nigdzie do pracy. Dodatkowo np. GT ma gorsze hamulce, bo trailowe - nastawione na wagę, a nie siłę. Rower jest poprawnie skonfigurowany pod względem podjazdów, ale cierpi na zjazdach. Sensor ma 13.5kg, to nie wiem o jakich 2kg piszemy zerknij dobrze na wagi, chyba, że ja coś pomyliłem. Giant jako jedyny ma serwis bezproblemowy i sieć w PL, reszta to internetowe marki. Mam cube, to po prostu chyba najtańsza marka rowerów. GT czy giant mają dożwotnią gwarancję na ramę. Uważam po prostu, że ten cube jak na rower trailowy jest drogi, trailowy masz skeen, GT czy scotta 960 - które kosztuja 2-3k mniej https://www.biker-boarder.de/gt/3112427.html " Mam 130/120 skoku na mazowszu i mi nie starcza na niektorych dropach. 150/140 idealnie by mi sie sprawdzilo. Wiec na enduro bralbym 170/170, zbyt latwo o kontuzje przy dobiciu" Tylko dostajesz przy 170mm zjazdą geometrię ramy, bo to rowery enduro. To zależy od oczekiwań.
  6. Dzisiaj
  7. Nie wiem ile pobiera realnie pewnie zależy od oporu jaki musi wygenerować z v A wychodzi max 18W co przy aku 12v 10ah da na pewno ponad 6h pracy. Natomiast jest prawdopodobne że praca z akumulatora będzie się wiązała z potrzebą zastosowania przetwornicy napięcia aby ciągle na wyjściu było 12v, nie są to drogie rzeczy aku 100zł przetwornica 50zł jakieś kable, wtyczki i powinno działać. Nie znalazłem w necie aby ktoś tak użytkował więc pozostaje Ci "przetrzeć drogę"
  8. To nie ma żadnego znaczenia dla współczesnej geometrii rowerów górskich.
  9. Witam, posiadam rower triban 520, osprzęt sora, zastanawiam sie nad wymiana na razie budżet mam ograniczony do około 3000 zl(moze do 5 lat kupie rower juz konkretny), za czym sie rozglądać z Rama carbonowa i osprzętem 105? Rower bedzie służyć do treningów i startow w triathlonie.
  10. Powerbank to jakiś pomysł - teraz kwestia jaki to ma pobór /h
  11. Z opisów na stronie Elite wynika że wszystkie interaktywne trenażery bez prądu można ustawić tylko na stały opór, więc nic fajnego z tego. Natomiast są zasilane 12v 1.5A więc może jakiś powerbank ? lub popularny akumulator agm 12v
  12. @bashey_pl też zerkam. Rok temu kupiłem z Deca i są słabe. Więc liczę, że coś fajnego od YKYW kupię ale jeszcze nie wiem co.
  13. Opony zostały, sprzedałem koła z tarczami. Te opony siadły mi jako idealne do mtb użytkowanego w gravelowy sposób w warunkach kaszubskich. Przykładowa trasa, która moim zdaniem jest skrojona pod ten sprzęt: https://www.strava.com/activities/15470157671 Niemniej ścieżki ujęte na poniższych filmach mam po drodze do biura i w warunkach suchych opony na nich mi nie przeszkadzały. Ni Kupujący się rozmyślił, więc koła są wciąż aktualne.
  14. Że ja wcześniej nie widziałem tych kółek... @KSikorski, a z ciekawości - na jakich trasach używałeś tych opon?
  15. Używam od kilku tygodni dwóch par Inbikeów z kieszeniami z szelkami i dwóch Rionów z HP Paris. Na dłuższą jazdę >3h wygrywają Riony. Inbiki, tu muszę lepiej się postarać przy zakładaniu aby dobrze wkładka do dupy przylegała bo inaczej zaczyna pojawiać się mały dyskomfort z klejnotami. I najważniejsze to dobrze dobrać rozmiar. Riony wziąłem sugerowane prze nich XL i tu nie ma problemu. Przy Inbikach mam XL i XXL i tu większe robią lepszą robotę. Ale ogólnie polecam tak jedne jak i drugie. Czaję się na jakieś YKYWy na zimę. Może coś polecicie???
  16. Nieaktualne.
  17. Na krótsze trasy dają radę, aczkolwiek faktycznie jeśli chodzi o Riony to w mojej ocenie najlepsza jest wkładka Paris (niebieska), później RiPad (czerwona) a na końcu Dolomiti (zielona). Natomiast InBike ma jakieś inne wkładki, nie sprawdzałem dokładnie jakiej produkcji, ale wystarczająco wygodne nawet na długich dystansach. Dużo też zależy od tyłka i siodła.
  18. Wg moich testów zielone RIONY są DUŻO gorsze od YKYWBike.
  19. A ja mam właśnie podejście odwrotne, a mianowicie że niska cena i pozytywne komentarze zachęcają do sprawdzenia. W efekcie mam 3 pary InBike'ów, jedne bez szelek i dwie z szelkami, jakość bardzo dobra, wkładki wygodne, za te pieniądze nie ma się czego czepić. Jeździłem w nich powyżej 150km na MTB i się sprawdziły więc po co przepłacać? Mam też RIONy za około 100 za parę, wkładki czerwona, zielona i niebieska i też dają radę. 250 czy powyżej 300 za kawałek szmaty to grube przegięcie w mojej opinii.
  20. @michalr75 nie znam InBike i sam fakt niskiej ceny nie zachęca do sprawdzenia. Znam YKYWBike i wiem, że są naprawdę dobre. Znam też produkty MartomBike (i kilka innych) a obecnie Inoni i moim zdaniem YKY niczym im nie ustępuje a nawet jest lepsze. W MB napisy i loga nie wytrzymywały nawet jednego sezonu. Wkładki po sezonie mocno odstawały od stanu z dnia zakupu. w YKY nie masz tego problemu. Katuje ich spodenki za 250 zł regularnie i nie ma się do czego przyczepić. PS Nawet polubiłem te ich szelki. Nauczyłem się je sprawnie zakładać bez "sznurków"
  21. @wojtasin, nie wiem czy to ironia 🙂, ale ma tą samą. @magda1626, Unibike nie podaje jednego istotnego szczegółu w geometrii, ale zakładając, że ta Merida i ten Unibike jest podobny to jest dokładnie tak jak piszesz - Rove jest pośrodku jeżeli chodzi o samą ramę. Możesz się przymierzyć do innego modelu Rove.
  22. Dzieki za wszelkie info. Ciekawe jest to, że jeżdząc na Zethosie czułam, że jest lżejszy niż Merida, choć waga mówi coś innego Niesttey nie mam aboslutnie nigdzie w promieniu 100 km gdzie tgo Rove 1 przymierzyć, ale też jakoś strasznie nie boję się go kupić online. To co mnie niepokoi : - jak jeździłam na DSX FS to zupełnie nie była moja bajka a mam wrażenie , że Rove 1 jest czymś pomiędzy Marin DSX a np. Zethosem... Czy jesteście mi w stanie powiedzieć, czy chociażby pozycja jazdy i komfort będzie porównywalny do Zethosa czy Meridy, przy cyzm rower jest po prostu lżejszy i zwinniejszy ? Czy jest to jednak zupłenie coś innego ?
  23. Są spodenki z jedną kieszenią w okolicach 100 pln, marka InBike.
  24. Rowerek teściowi pasuje jak ulał. Jeździ się dobrze, cicho, szybko. Ładne malowanie. Nawet błotniki plastikowe z imitacją takiej szczotkowanej stali nie wyglądają tanio. Z mojego punktu widzenia jak za taką cenę to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Oby posłużył. Dzięki raz jeszcze za pomoc!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...