Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Sztywne osie mile widziane ale niekonieczne. Rama nie musi być juniorska, jak najbardziej "dorosła" w najmniejszym rozmiarze wchodzi w grę.
  3. @KSikorski dzięki
  4. Z rowerow "juniorskich" to mamy np. coś takiego https://sportamg.pl/pl/p/Rower-PROMOCJA-Lato-gorski-mtb-dzieciecy-27%2C5-AMULET-Tomcat-1.9-HYDR-Alivio-rama-15-lekki-11kg-2024/1680?utm_source=shoper&utm_medium=shoper-cpc&utm_campaign=shoper-kampanie-google&shop_campaign=12988 Przy czym w tego typu rowerach sztywne osie raczej rzadko występują, Musiałby to być jakiś najmniejszy rozmiar roweru "dla dorosłych".. A obecnie oferta hardtaili xc 27.5 w trochę lepszej specyfikcji (sztywne osie, lekki amor ) jest dość ograniczona
  5. Dzisiaj
  6. Ceny wynikają z faktu, że CR skupuje hurtowo części z montowni OEM, które się zatowarowały nadmiarowo, a teraz wyprzedają za bezcen. Nie są to części z oficjalnej dystrybucji, ale mają gwarancję realizowaną przez CR.
  7. Cześc w slepie centrumrowerowe.pl można kupić liryka ultimate rc2 w cenie 2k zl i jest to sporo mniej niż w innych sklepach i zastanawiam sie z kąd taka cena bo na przykład na stronie bike24 cena za taki amortyzator wynosi już 750€ (ponad 3k zl) i w dodatku na centrum rowerowe w opisie tego widelca jest napisane że posiada on tłumik charger 2.1 a w specyfikacji 3.1. Planuje składać rower i zastanawiam się czy warto kupic ten amortyzator z tego sklepu.
  8. Cześć. Szukam nowego roweru dla syna. 154cm wzrostu, 72cm przekroku więc rama pewnie S. Widelec sztywny (karbon wskazany) lub amor powietrzny. Koła 27.5", napęd 1x9, 1x10 lub 2x9, 2x10, rama musi przyjąć opony min. 2.0". Hamulce tarczowe, mile widziane otwory na tylny bagażnik i sztywne osie. Szukam czegoś możliwie jak najlżejszego. Dzięki za porady i opinie.
  9. z peppera https://allegro.pl/oferta/rower-bulls-wild-ronin-19-carbon-full-48-cm-l-17883579420?dd_referrer=https%3A%2F%2Fwww.pepper.pl%2F karbonit 140/140, ~15kg, '23
  10. do moderatora - tutaj jest w nawiasie klamrowym tag tematu! Cześć, czy ktoś z Was jeździ z chipem w giant z syncdrive2? Szukam drugi dzień, jest trochę informacji na forach: - peartune - podobno działa bez problemu z najnowszym firmware, ale mam taką informację tylko od jednego użytkiwnika i producenta - speedbox 3.3 - wydany na początku roku, podobno powinien działać bez problemu, ale fora emtb informują o blokadzie silnika, ale nie jestem w stanie ustalić czym się kończy. Jedna osoba wymieniała, ale inni pisza, że mimo blokady działa nadal - badass box - oszukuje przebieg i prędkość, a ja jednak lubię widzieć rzeczywistą, ponadto rower podobno wykrywa inne przełożenia niż 1.5 chociaż nie wiem w jaki sposób, swoim leciałem 50km/h spokojnie. Z góry dzięki :)
  11. Bo żeby się przejechać czasem trzeba tam dojechać:
  12. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  13. Szczerze życzę kontaktu z policjantami sprawdzającymi legalność rowerów elektrycznych.
  14. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Jak skończy mi się młyn w robocie to na spokojnie przeanalizuję Wasze wskazówki i przejdę się po sklepach.
  15. Wczoraj
  16. Nowy dział potrzebny "dwukołowa patologia" bo rower to napędzany jest siła mięśni 😏
  17. W mailu napisali, że może to nie zmienić zachowania urządzenia.
  18. Bierz, te urządzenia mają nową i pełną generację.
  19. Dostałem mail od Garmina, chcą mi wymienić urządzenie. Ale nie na nowe, ale na odnowione. Nie miałem jeszcze z tym styczności. I teraz pytanie czy brać. Nie wiem co mi przyślą, może jakieś dziadostwo, które nie będzie się samoistnie resetować, ale będzie miało inne problemy. Zastanawiam się...
  20. I to wszystko w dziale "akcesoria rowerowe" 🤣.
  21. Chcę zlecić zaplatanie w lokalnym serwisie. Chcę mieć dwa komplety z różnymi oponami, fabryczne sunringle zostawiłbym do tyrania w błocie na jesień / zimę. Chcę mieć fajną responsywną tylną piastę z szybką reakcją na nacisk na pedały (sam dźwięk piasty też ma znaczenie). Masa kół nie ma dla mnie aż tak dużego znaczenia, sam jestem ciężki (100kg), więc priorytetem jest raczej wytrzymałość obręczy.
  22. Prawie rok temu zastanawiałem się nad tym: Akurat tutaj nikt się nie wypowiedział. Okazało się, że ja odczuwam różnice. Do wiosny jeszcze wielokrotnie zmieniałem ciśnienie, sporo testowałem, ale potem przez cały sezon letni nic nie zmieniałem, a teraz gdy nadeszły jesienne ochłodzenia zauważyłem, że amortyzator głęboko się ugina, praktycznie zamyka szczególnie podczas stromych zjazdów. Wyraźnie brakuje ciśnienia. Nie wiem czy jednak wycieki (przez 5 miesięcy), czy z powodu zimna (termodynamika😉), prawdopodobnie jedno i drugie. Szkoda, że nie zapisałem na jakim ciśnieniu ustawiłem amortyzator wiosną. Teraz podwyższyłem około ćwierć bara (3,63 Psi, tak dla formalności😉), nadal jest miękki i czuły👌, a na tym zależy mi najbardziej. Czekam na mrozy, czy będę korygował. A jeszcze zapytam: czy wasze pompki też maja taką słabą rozdzielczość skali? Bo tu zmiany odczytuje się na grubość wskazówki😄😂.
  23. Mam ostatnio taki oto dylemat. Chciałbym sobie w przyszłości niedalekiej złożyć rower po swojemu - taki crosso-gravelo-trekking, kierownica w stylu Corner Bar (choć chyba będzie chińska wersja z amelinium, jakieś dodatkowe uchwyty), sztywny widelec carbonowy, napęd 2x10 albo 1x11 (jeszcze nie wiem, we Wrocławiu jest płasko, ale stale dojeżdżam coraz dalej), hydrauliczne hamulce, sztywne osie (na tym etapie odpada 100% ram crossowych, które widziałem). Przewody hydrauliczne mogę prowadzić wewnętrznie,linki od przerzutki wolałbym nie. Mają być błotniki, bagażnik itd. No i z grubsza większość kwestii mam WSTĘPNIE przemyślaną, ale napotykam jeden dość krytyczny problem - brak odpowiedniej ramy. Tzn. rama co mi się w miarę podoba istnieje - Accent Furious Pro - podoba mi się, że da się chyba 2 linki prowadzić na zewnątrz w pełnym pancerzu, do tego wygląda przyzwoicie. Ale zastanawiam się, czy ma to sens pod taki wynalazek? Czy może lepiej taki rower zmontować na ramie MTB? Interesuje mnie stal i "amelinium", bo na chiński carbon chyba nie jestem gotowy, a na nie-chiński to jednak kasy mi żal. O ile w kwestii osprzęt, jak złożyć, jak serwisować ogólnie temat ogarniam, tak geometria roweru to dla mnie czarna magia. Doradzicie coś?
  24. Cześć. New bike day przede mną Który rower byście wybrali (i dlaczego) Trek Procaliber 9.7 axs gen 3 czy Cube Elite c:68 x slx? https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-cross-country/procaliber/f/F312/procaliber-9-7-axs-gen-3/47245/5337366 https://info.cube.eu/product?a=617200
  25. Nie wiem czy założyciel wątku chce własnoręcznie zaplatać koła czt raczej to zlecić... Mnie głównie zastanawia to zestawienie dość drogich (ok 300PLN/szt) , firmowych obręczy z piastami z aliexpress.. Będą tańsze ale przy kosztach szprych, zaplatania i wymienionych obręczy aż tak dużej różnicy nie zrobią... Tak to wygląda z oryginałami..
  26. Cześć, czy ktoś z Was jeździ z chipem w giant z syncdrive2? Szukam drugi dzień, jest trochę informacji na forach: - peartune - podobno działa bez problemu z najnowszym firmware, ale mam taką informację tylko od jednego użytkiwnika i producenta - speedbox 3.3 - wydany na początku roku, podobno powinien działać bez problemu, ale fora emtb informują o blokadzie silnika, ale nie jestem w stanie ustalić czym się kończy. Jedna osoba wymieniała, ale inni pisza, że mimo blokady działa nadal - badass box - oszukuje przebieg i prędkość, a ja jednak lubię widzieć rzeczywistą, ponadto rower podobno wykrywa inne przełożenia niż 1.5 chociaż nie wiem w jaki sposób, swoim leciałem 50km/h spokojnie. Z góry dzięki
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...