Skocz do zawartości

rmk83

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Remik.
  • Skąd
    Poznań.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika rmk83

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Kellys Kiter 24. Sporo kasy zostanie w kieszeni, zadowolony będzie i syn i tata. Mój siedmiolatek w minionym roku przejechał na nim ponad 2500km i poza klockami nie ma na nim śladu zużycia, a lekko nie miał.
  2. Chcesz montować pełne błotniki i bagażnik tradycyjny? Jakie opony chciałbyś włożyć jeśli chodzi o szerokość?
  3. Samo życie. Nie zawsze jest tak kolorowo jak byśmy chcieli
  4. Zamówiłem właśnie Fenix BC25R. Dzięki wszystkim za pomoc w temacie.
  5. Pomogłeś, choćby samo to, że Ci się chciało odpisać to już coś Zapomniałem napisać, że okazja czyni złodzieja a mój były prox na aku był tego świetnym przykładem, zniknął i już do mnie nie wrócił spod lidla
  6. Nie potrzeba mi gigantycznej ilości lumenów ale odpowiadając na Twoje pytanie to tak, im więcej lumenów tym szersze zastosowanie danej lampki, również przy dojazdach do pracy. Czy to, że ktoś nie jeździ przez las jest równoznaczne z tym, że ma dobrze oświetlone drogi przez cały czas tego dojazdu? Myślałem, że oczywista oczywistość nie musi być opisywana. Bocialarka dla mnie odpada definitywnie i nie chcę dalej tego rozwijać. Po raz kolejny napiszę, że drogi publiczne to nie tylko las. Oślepiać nikogo nie zamierzam i wyraźnie zaznaczyłem to w swoim poście powyżej. Do wspomnianego przeze mnie PROX KASTOR -X 1800lm dorzucam Fenix BC25R oraz Lezyne Pro 800XL. Dobry kierunek?
  7. Nie mam problemu z tym aby zapłacić więcej za dobrą rzecz, właściwie to nie stać mnie aby tanio kupować ale ustawiłem sobie budżet na poziomie 300zł i tego będę się trzymał Używałem dość długo lampki od proxa, nie wiem czy to poprzednik Aviora czy nie ale również na taki aku odpinany i byłem bardzo zadowolony choć odpinanie całości mocno mnie irytowało i dlatego wolałbym teraz coś z zasilaniem wewnątrz lampki. Jeśli chodzi o Convoya to za dużo dla mnie z nim zabawy, zmienianie optyki itp., nie chcę tego. Zależy mi na szerokim strumieniu światła, bardzo nie lubię oślepiania innych i punktowego światła z latarki. Lampka głównie będzie służyć do dojazdów do pracy i zależy mi na moim bezpieczeństwie, po lasach nie jeżdżę nocą a jeśli już się zdarza to nie jest to żaden wyścig tylko czysta turystyka. Na tę chwilę najbliżej mi do PROX KASTOR -X 1800lm.
  8. Prox Avior II - ktoś używa? Szukam czegoś o podobnych parametrach i zastanawiam się jak spisuje się ona przy użytkowaniu w mżawce, deszczu czy śniegu. Do wydania mam +- 300zł. Największym minusem Aviora jest dla mnie aku z kablem - często zostawiam rower na krótsze bądź dłuższe chwile na dworze w różnych miejscach i każdorazowe odpinanie całości aby mi tego nie ukradli jest delikatnie mówiąc upierdliwe. Wszelkiego rodzaju latarki pokroju Convoya odpadają. Dzięki za każdą poradę.
  9. Pewnie jeszcze sporo czasu minie zanim coś kupię. Zdecydować się zdecydowałem ale co z tego skoro kupić tego nie sposób? Czasy są jakie są. Jeżdżę na tym co mam i na spokojnie obserwuję rynek.
  10. Chciałem Ci pomóc w temacie ale po tym co przeczytałem powyżej to życzę Ci po prostu szerokiej drogi. Albo nie wyłapałem ironii albo nie wiesz o czym piszesz.
  11. Biorąc wszelkie za i przeciw zdecydowanie odrzucam napędy 1x, celuję w 2x11. Przy mojej charakterystyce jazdy będzie to optymalne.
  12. Niestety Merida nie ma możliwości montażu bagażnika na dole a kombinowanie z adapterami przy sztywnych osiach średnio mi pasuje. No nic, szukam dalej. Tęsknie za czasami gdy wchodziło się do sklepu i brało się rower taki jak się podobał a nie taki jaki jest.
  13. Co do przemalowania to doskonale wiem co i jak bo mój obecny cross jest w czarnym macie po profesjonalnym przemalowaniu Przymierzałem się dzisiaj do Giant Toughroad SLR-1 no i jestem na tak z dwoma zasadniczymi ale. Pierwszy to brak amora, drugi to korba która nie odpowiada mi zestopniowaniem a nie chciałbym już na dzień dobry dokładać kolejnych złotówek do i tak niemałej sumy. Jeśli chodzi o MTB to poczytałem trochę na forum co jest polecane i przewijają się Merida BigNine500, Rockrider XC500 czy też XCaliber od Treka. Dobry kierunek? Nie wiem tylko co z gometrią bo się do nich nie przymierzałem a obawiam się czy nie są one typowo pod wyścigi. Ja ścigać się nie zamierzam.
  14. Choć stawiam na szarym końcu to jednak wyjątkowo nie podoba mi się malowanie zarówno Pine Mountain jak i Bobcat Trail...
  15. Z carbonowym widłem strzeliłem sobie tu w kolano bo chodziło mi o niego gdy chodził mi po głowie gravel. Biorąc pod uwagę mtb na 29" na pewno chcę mieć amor z przodu. Obecnego crossa mam ze sztywnym widłem i potrzebuję odmiany i możliwości jazdy tam gdzie mnie on wcześniej mocno ograniczał. W podanych przez Was typów najlepszym wydaje mi się TOUGHROAD SLR 1, gdyby miał amor to chyba bym się na niego zdecydował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...