Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. DHX2 poprzedniej generacji (w tym roku wyszła nowa) można dorwać za 1500zł. Reign ma wypłaszczającą się krzywą pod koniec skoku, HBO będzie dobrym bajerem w tej ramie. Choć nie niezbędnym https://linkagedesign.blogspot.com/2023/01/giant-reign-29-2023.html
  3. KrissDeValnor

    [FAT Bike] Warto?

    Poza tym, to jest jeszcze coś takiego jak ocena subiektywna - jeden przejedzie grawelem (ze spacerkiem w trudniejszych miejscach ), a drugi uzna, że potrzebuje full'a... To samo z fate'm - jak ktoś ciekawy, niech próbuje, proste.
  4. @Xzc Przecież autor też może zmienić XX1 na X0, czy XTR na XT. Podstawa to rama, amor, koła. Ja właśnie kupiłem rower dla ramy, a że osprzęt przyzwoity, to przy okazji wziąłem, bo cena była dobra
  5. Zdecydowanie polecam przejchać się na lekkim fullu ( a masz budżet na takiego ) . Myślę że zapomnisz o HT , to jest jednak inna liga .
  6. Wiem, będzie boleć i nie wiem czy uda mi się to wrzucić do worka pt. akceptowalne koszty posiadania hobby
  7. Nie wiem tylko czy masz świadomość ile w tym rowerze wymiana części eksploatacyjnych będzie kosztować ? https://www.centrumrowerowe.pl/kaseta-sram-xx1-eagle-xg-1299-pd15954/?v_Id=14331 dla przykładu kaseta. Sam zaczynałem na deore, zmieniłem na XT a potem wróciłem na deore bo ekonomicznie było to najrozsądniejsze rozwiązanie, do tego jeśli by się zdarzyło urwać przerzutkę to zamiast 200 zł za deore płacisz 2k za XX1 https://www.centrumrowerowe.pl/przerzutka-tylna-sram-xx-eagle-axs-transmission-pd35093/?v_Id=197434&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=16059005709&gclid=CjwKCAjwxrLHBhA2EiwAu9EdMy5t1bmQUT1pXbKH-RotkcUAcrA6I4IkUF-xAmxh04nSq4kBX-hpwBoCgL8QAvD_BwE
  8. Z tego co wiem z tłumikami Race Day w wersji 1.
  9. Dziękuje za propozycje. Z wypowiedzi wnioskuję, że na wyścigach króluję fulle? Elektronika mi nie przeszkadza, mam w gravelu. Bliżej mi chyba jednak do hardtaila. Znalazłem np. coś takiego https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-ghost-lector-world-cup-30-pd45181/?v_Id=243824 Doświadczenie doświadczeniem, szukam porady też dlatego, że nie miałem styczności z elektroniką od SRAMa czy Shimano XTR. Stąd pytanie o porównaniu dwóch rowerów z tematu. Aktualnie jeżdżę na Deore i raczej jeśli mam już kupować nowy sprzęt, to z wyższej półki. Co do ewentualnej sprzedaży i tego czy rower jest na czasie czy nie. Rower kupuję raczej na co najmniej kilka lat. Za np. 10 lat chyba każdy będzie przestarzały? Z tego co słyszałem, z SIDami był chyba jakiś problem? Dlatego jest ten wysyp?
  10. Dzisiaj
  11. Z tych dwóch wziąłbym Treka, ale trochę inaczej... Wziąłbym wersję 9.5, która ma tę samą ramę i chodzi od 6500zł do 7100zł w zależności od rozmiaru. Do tego nowego SID Select+ na tłumiku Race Day 2 z OLX - jest tego wysyp za 1700zł-1800zł. I mam jeszcze dużo siana na fajne koła + napęd według preferencji.
  12. Głupoty . xm zdjęte z nowego roweru schodzą od ręki za 1500 , karbony w wadze 1400-1500g kupisz bez problemu za takie same pieniądze .
  13. Wiem, mam taki i nawet tam kupowałem
  14. @Tyfon79...bo jak już kupować nowy rower i szarpać się na kilkanaście tysięcy złotych, to zawsze lepiej kupić coś "na czasie", co geometrią i wyposażeniem/osprzętem odpowiada aktualnym trendom. Dlaczego ? Po pierwsze dlatego że postęp, na ogół, następuje w kierunku zwiększenia zdolności terenowych, efektywności transferu mocy czy innych cech wpływających na poprawę cech użytkowych . A po drugie dlatego, że taki rower łatwiej później sprzedać, bo nie trzeba przyszłemu właścicielowi tłumaczyć "że to klasyk", że "kiedyś to było a teraz to tylko szajs" i "bierz pan bo już takich nie będzie" 😅. Poziom formy, techniki czy zapotrzebowania na taki a nie inny rower to już osobny temat.
  15. Anthem i Ghost to dwie najlepsze opcje, o ile Autorowi nie przeszkadza elektronika. Ten Corratec byłby niezłą opcją, ale po doliczeniu kompozytowych kół (np. XRC 1501) jego cena zbliży się do 20 000 zł.
  16. Trzeba się przestać udzielać dla zdrowa psychicznego i piszę to serio bo jak widać na dziś bez pełnego zawiasu, myk myków, elektroniki i super płaskiego kąta na główce, który zresztą nie wiele wnosi w HT to nie ma co się brać za zakupy. Nadal wielu nie trybi, że bez umiejętności, odpowiednich opon czy ogólnie kół nawet na najtrudniejszych trasach xco to są tylko cyferki, świecidełka i nic ponad to. Ludzie, którzy się ścigają mają doświadczenie raczej rzadko szukają porad na forach wiec w zdecydowanej większości jest strzelane z armaty do wróbla w kwestii wyborów.
  17. A czy taki dopchany full to najlepszy wybór do jazdy "niewyścigowej" nowy łańcuch to XX1 to z 300 zł a kaseta grubo ponad 1k, więc chyba nie najlepszym rozwiązaniem jest zakup czegoś na tak wysokiej klasy osprzęcie, który naturalnie będzie się zużywał a utrzymanie go na poziomie pierwotnym będzie generować ogromne koszty. Prawda jest taka, że deore, które jesteś w stanie w całości wymienić (kaseta+łańcuch) poniżej 400 zł działa w zupełności wystarczająco. Do nie najwyższej jakości ramy masz założone najwyższej klasy części ale chyba jednak lepiej inwestować w rzeczy, które mają realny wpływ na jazdę ( jakoś ramy, geometria, zawieszenie).
  18. Niektórzy jak widać mają skłonności do bycia natrętnym niczym muchy. No ok można mieć smutne życie ale kim trzeba być by nie łapać aluzji co do wnerwiania ludzi? To jest jednak forum rowerowe czyli tłumacząc jak 5 -latkowi wsiada się na rower i jedzie. Nie trzeba kurna do tego żadnych Speedów, chipów, firmware i tym podobnego gowna. Skoro szanowny przyjacielu sam piszesz o "leceniu 50-ką" to nie rób z łaski swojej z nas debili bo co w trawie piszczy każdy wie. Kurna choć minimum szanujmy czyjąś inteligencję. Nie wykorzystuj na maxa kwestii, że tylko dla 'maksymalizacji ruchu" na tym forum z widomych powodów admini pewnie mają prikas by nie pacnąć takich tematów jak muchę
  19. @chudzinkiRobi zewnętrzne są pod innym kątem, niż wewnętrzne, bo założyłem, że ma być maksymalnie różnorodnie. Wewnętrzne idą do góry tylko trochę, a do przodu z 13,5cm. Niby nie jest to różnica ogromna, ale w czasie jazdy to czuć mocno. Pewnie "barankowcy" się teraz uśmiechną pod nosem, ale dla mnie fakt, że sobie mogę w tanim rowerze wymienić osprzęt za totalne grosze jest dość znaczący. Dziękuję za stronkę, popatrzę. Zostaje jeszcze pytanie o te carbonowe widelce, ale na to rozumiem jest jakaś osobna sekcja forum...
  20. A tu full chyba bardziej odpowiedni do tego co autor tematu chce jeździć https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-corratec-revolution-ilink-sl-pro-team-pd48871/ Do tego dropper out , xm out , w zamian karbonowe koła , lekkie opony , sztyca i siodełko. I w zasadzie wyjdzie w okolicach 10.5 kg .
  21. a tu full dopchany praktycznie pod korek
  22. Masz tutaj chyba ciekawą propozycje mieszczącą się w budżecie https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-giant-anthem-advanced-pro-1-pd45823/?v_Id=247318&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=19529637099&gclid=CjwKCAjwxrLHBhA2EiwAu9EdM6A86U5_Mcf3Lzyi1M42xbGek05_LjOStMLM8ARpCDIwto7p1NeZgxoCi2sQAvD_BwE Ogólnie fajną opcją były by również Oizy ale są mocno krytykowane za puszczenie przewodów w sterach.
  23. Bo rezerwat " Skałki Piekło pod Niekłaniem ", jak szacują naukowcy powstały około 200 mln lat temu. Dzięki erozji powstały niewielkie jaskinie niekrasowe. Jaskinie mają ciekawe nazwy " Jama Agi " i " Tomkowa dziura".
  24. Da radę.
  25. Z ciekawostek na temat Canyon'a : 1. ciężka rama - np. Scale ma ok. 0.4 kg lżejszą 2. nietypowa odwrotna podkowa w amorze - a'la Manitou 3. schowek na saszetkę w ramie 4. rama raczej dla długonogich - wysoki przekrok Za dwie dychy szukałbym raczej lekkiego full'a XC.
  26. Najprawdopodobniej będzie to rama reigna więc raczej nie jest zbyt mocno progresywna, mimo wszystko prostota pod kątem serwisu RS bardziej przekonuje mnie do Vivida, mam świadomość, że istnieją super dampery czy to olhins czy cane creek natomiast jestem w pełni zadowolony z obecnego super deluxa coila a jednak jest on sporo tańszy niż konkurencja.
  27. Witam. Rower Giant roam 1 2015. 3r. Chcę przerobić na 1r. Myślę wymienić korbę na cues u6000-1, suport na bb-mt500. Łańcuch 11r (powinien działać z 10r przerzutką i 10r kasetą). Ktoś może kojarzy, czy to się uda? Nie wiem, czy zębatka nie będzie za blisko ramy oraz czy linia łańcucha będzie odpowiednia. Wg specyfikacji korba działa na 11r łańcuchu ale to powinno działać z 10r napędem. Coś może pójść nie tak? Rama miała suport 68mm, czy to będzie miało znaczenie dla korby?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...