Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Daj już sobie spokój z tym pozycjonowaniem, EP-2 3.0 Boost to zwykły chiński szajs, który padnie po pół roku (wpis, dla wyszukiwarki Google 🤣)
  3. sznib

    Lepiej Crussis czy Kellys

    Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .
  4. Mam takie lampki, nawet jedną stuningowalem wkładając równolegle 2 płaskie ogniwa z e-papierosów osiągając chyba 4,5Ah pojemności. Takie no name można kupić w granicach 30zł Płacąc jednak 2x więcej mamy Cyclami X7 z wymiennym aku i lepiej świecącą😉
  5. smw44199

    [Rower] Wycena

    Jak dostaniesz za niego od pasjonata 800zł, to będzie wszystko👍
  6. Jeszcze uproszczony link do clubu: https://www.strava.com/clubs/betablocker-riders
  7. Ja ostatnio nabyłem drogą kupna RockBross RHL800 Lumenów z mocowaniem górnym pod Garmina. 4 tryby świecenia z odcięciem bez trybu epileptycznego co jest dla mnie zaletą. Na 2-gim i 3-cim trybie spokojnie da się jeździć po lasach po szutrach. Trzyma na 2-gim i 3-cim trybie na zmianę około 3-4 godziny - na takie 3 jazdy po 30 km pi razy oko. Około 20-30 min przed rozładowaniem przełącza się na najsłabszy tryb i z boku zapala się czerowna dioda. Można jechać i ładować jednocześnie z powerbanku. Snop światła jest miękko rozproszony na krawędziach, nie ma ostrych odcięć. Kosztuje 50-60 PLN. Ogólnie nawet zadowolony jestem.
  8. Dzisiaj
  9. Niestety nie Master , a zwykły SE . Ale dotarł . Waga z osią i zaciskiem . No i trzeba piwnicę przetrzepać żeby coś skompletować . Tak z pamięci to mi gripów i opon brakuje
  10. Witam wszystkich .Mam problem w wyborze roweru a w zasadzie chyba z powodu firmy Crussis nie wiem co wybrać . Crussis e-Largo 9.10 czy KELLYS Tygon R10 AIR . Kelyysa znam natomiast Crussis nie za bardzo podobno to taki nasz czeski Romet .Oprzyrządowanie nie znacznie się różni , silniki te same Panasonica 95Nm .Trochę warze 95kg stwierdziłem że ten silnik mnie pociągnie 😁 . Który rower waszym zdaniem będzie lepszy albo który wy byście wybrali . Morze jakaś inna propozycja .
  11. Meister

    [Rower] Wycena

  12. Ku potomności. Wersja BASE waży 9,5 kg. Jest potencjał do zbicia wagi. Koła DT Swiss G 1800 są dość ciężkie. Opony też nie należą do super lekkich. Bez większych problemów da się zejść do ~9 kg zmieniając tylko koła, opony i idąc w stronę mleka lub TPU. Zmiana kasety na 8100 i korby na serię 8x to pewnie kolejne ~400g. Wychodzi na szybko, że kilogram można urwać całkiem sprawnie i robi się fajna waga całości. PS Jak tak patrzę po konfiguracji i dostępnych wersjach to w moim przypadku musiałbym kupić BASE i zmienić koła + kasetę z korbą. Wtedy będę zauważalnie poniżej 9 kg. Zakup lepszej konfiguracji w wersji 1x to już prawie 2 x cena bazowa. Sensowniejszy wydaje się upgrade ze sprzedażą części zdjętych z nowej maszyny.
  13. Rower elektryczny PROECO WAVE AN MAGURA 1.0 504WH 5.0 a ten ?
  14. Suntour Aion 2024, 100 mm, 27,5" (1200 zł): https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/aion/275-cali_amortyzator-aion-lor-275-boost-czarny-mat-2024/2018 Aion to najtańszy sensowny widelec, który jest na tyle wytrzymały, że może się sprawdzić w dircie.
  15. Zdecydowanie Aero V3, tarczówki i sensowniejszy napęd. Chociaż mi się ten mostek nie podoba, aż kłuje w oczy. No ale to groszowe sprawy żeby sobie w razie czego zmienić.
  16. Meister

    [Rower] Wycena

  17. Ja nie wiem co mam brać w mieście mam Romet sklep i serwis to może coś z tego szukać ? Wolę na miejscu mieć bo z buta mogę nawet iść z rowerem
  18. Meister

    [Rower] Wycena

    To oryginalny rower że sklepu w Niemczech, mieszkam tu już 13 lat i dostałem powiedzmy w prezencie. Gość miał naprawdę sporo kasy , bez dzieci - kupował wszystko . Tyle narzedzi nowych w domu to nawet nie widziałem chyba w castoramie 🤣 domyślam sie ze brzmi to może nie realnie no ale taka to cała historia … dziś postaram się wrzucić kilka fotek . Jechałem nim i powiem tak / jazda tym wynalazkiem zupełnie coś innego - tak lekko i płynnie nawet na szosie mi się nie jeździ . jest z całym osprzętem jak bagażnik , oświetlenie itd / obstawiam ze on się nim Do sklepu po bułki kilka razy może przejechał . 😂 Jak gO dostałem myślałem że to zwykły miejski rower jakich tysiące… Też to udalo mi się wyczytać do tej pory ale tak jaK mówie - to nie składak a rower ze sklepu ten gość nie miał pojęcia o składaniu czegokolwiek 😆 jest napisane że „ może … „ a morze jest wielkie i głębokie 😃 na chipach w autach jeździ tysiące ludzi i wszyscy sobie chwalą mimo tego że ŻADEN producent nie zaleca używania chipów - czyż nie ?
  19. @Chociemir o widzisz. Tego Krossa widziałem na jakimś filmie. Wygląda ciekawie. Tyle, że wersja podstawowa to 10kg wg. pomiarów z tego filmu. Wersja wyższa i droższa o 6k waży lekko ponad 9 kg.
  20. Kupione 👍
  21. Wydaje mi się, że do Aspero z zamieszczonego linka (czyli starego modelu) nie zmieszczą się opony 45 mm. Co do schowka w ramie: nie byłby to decydujący argument przy wyborze , ale na pewno duży plus . Mam i bardzo sobie chwalę. Z premierowych modeli większość go posiada. Wymagane cechy czyli UDH, T47, schowek oraz duży prześwit na opony ma Kross Esker Adventure 2026.
  22. Bardzo dobrze mi się jeździ teraz na dwóch blatach, ale widzę że Giant Fastroad też poszedł w jeden blat i rower typu AR. Będę musiał szukać dalej...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...