Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jak był wieczór (zmrok) a gość nie miał światła to w ogóle nie rozumiem dlaczego policja nie uznała jego winy, po ciemku bez oświetlenia rowerzysta jest mało widoczny.
  3. @rambolbambol cóż za skromność 😁 Ja zatem zareklamuję:
  4. Ja swojego Kung Fu Pawiana ładuję zarówno od tyłu, jak i od przodu, więc mogę się coś tam wypowiedzieć. Od tylca sakwami ładuję go jak mam długą drogę (na szosie) albo bardzo ciężkie bagaże do zabrania. Jeśli jednak mam wyskoczyć na szybko z jednorazowo szerokim, dużym ale nie ciężkim czymś typu namiot czy paka jakaś, to leci to na pewno na przód. W terenie jednak znaczenie ma bardziej równomiernie rozłożenie bagaży a nie ich konkretne umiejscowienie.
  5. Dzisiaj
  6. Jak dasz w latarce Convoy S2+ optykę odpowiednią, to masz ładne odcięcie. Akurat formowanie wiązki światła w tej latarce to żaden problem. Są optyki 15x45, 30x60, 20x60 (moja ulubiona). Jeśli chciałbyś taką latarkę, to ktoś na forum takie składa. Poszukaj, bo nie chce reklamować 😉
  7. Raczej sugeruję z prawnikiem specjzlizującym sie w kwestiach wypadków komunikacyjnych. Pały jak obrały jakies stanowisko w sprawie to będą go bronić jak Częstochowy. Do tego zawsze po najmniekszej linii oporu. Jesli masz zastrzeżenia co do stanu roweru (oświetlenie, hamulce itp.) to pplicja może to celowo bagatelizować bo to dla nich odgrzwbywanie sprawy, dodatkowe analizy itp.
  8. Dobrze że podkreśliłeś że "Twoim zdaniem"/ Moim zdaniem. dopiero jak zainstalowałem manetkę XT to się zaczęło fajnie biegi zmieniać - po dwa w górę w dół. A jeżdżę tylko elektrykiem. I nic się nie dzieje. Bo nie robię tego "na chama" tylko myślę gdzie zmieniać Nie. Jest wiele elektryków na wypasie z XT i nie ma problemu z manetką. Powinieneś dodać "ludzie na elektrykach których ja spotykam.." Pomaganie sobie wyższym trybem wspomagania zamiast przerzutką to klasyczny rookie mistake i tak, 90% ludzi którzy wzięli elektryka z wypożyczalni właśnie tak robią. A jak się trochę pojeździ to pięknie widać że oprogramowanie jest tak zrobione żeby premiować kadencję. No, ale to trzeba trochę pojeździć i to na nieprzerabianym, czytaj spełniającym normy elektryku. Czyli bez "manety" i nieodblokowanym. A jak widać społeczeństwo uważa że to błąd Tak pokrótce to znowu wrzucasz wszystkie elektryki i wszystkich ich używających do jednego worka. A to błąd. W tej chwili można sobie poustawiać to jak długo silnik ciągnie. I w boschu i w shimano. A odpuszczenie nogami daje tyle samo co w manualu - choć w jednym masz rację - nie w turbie. Podczas jeżdżenia na maksymalnym trybie wspomagania można dużo krzywdy przy przerzucaniu zrobić. Ale - o czym wspomniałem wcześniej - jeżdżenie na turbo to rookie mistake i naprawdę przy jeżdżeniu po górach nie jest potrzebne. No, ale to moja opinia
  9. A ja tu się waham czy iść w taką ciężarówkę czy nie... Kto zaznał lekkości musi chyba nabrać innego spojrzenia na tego rodzaju taczanie. Ale cały czas ciągnie, siedzi z tyłu głowy wyściubienie głowy z ponad baranka i tak na miękko, czy to po terenie czy już niekoniecznie, no ale to w terenie da zabawę ale czy na zwykłe komuterstwo nie uprzykrzy ? Ehh jesień
  10. No bo łąka, w tle pagórki, teraz będzie tylko z górki
  11. Czy w zakresie cenowym to nie wiem ale chyba połowa Niemiec jeździ na Cube bonto dość popularne rowery u nich. Dominują właśnie hybrydy, coś ala pomieszanie mieszczucha z e-mtb, e-touringi to się chyba u nich nazywa, tutaj popatrz: https://www.bike-discount.de/en/ebike?p=1&o=3&n=48&s=17&max=2970.00
  12. @michalr75Trzeci sektor, z ambicjami i chrapką na drugi 🙃Tą zimę nie odpuszczę jak zeszłą, idę ostro po swoje ! Z natury jestem optymistą i lubię się śmiać 🤣
  13. @Roballinho zamiast ładunku z przodu wolałbym z tyłu:
  14. @Mandoleran mamy podobne podejście w kwestii granulek ! 😁A o wosku od nich słyszałem kiedyś legendę, ale nie było mi dane użyć i spróbować.
  15. Po dogłębnej analizie obejrzanych 17 zdjęć w internecie jestem zdania, że to rozmiar S
  16. Dzięki za znalezisko. Acz musi być tylko rama z widłem, bo cała reszta czeka. No i rozmiar 19-20 to na kogoś bardziej wyrośniętego. Swoją drogą ta sztuka wygląda mi bardziej na eSkę niż eLkę...
  17. odpaliłem cateye omni 5, szukałem dwóch lampek na baterie i wziąłem dwie różne bo nie mogłem się zdecydować. Jakby ktoś szukał opinii to: Za cateye - tańsza - system długiego trzymania aby włączyć - dla mnie zaleta - dłużej trzyma Za walle - wydaje się trochę lepiej wykonana, ale bez szału - 5 lat gwarancji po rejestracji, bezproblemowy serwis (w przeciwieństwie do cateye) - mocniejsze diody Mam też klona walle z ali za 10 zł - i serio nie kupujcie, totalne dziadostwo.
  18. mam shimano 12r i zmieniam byle jak w każdym rowerze, tylko to deore w obu (łańcuch i kaseta) i nic się nie dzieje.
  19. Dopiero w ostatnich dniach wziąłem się za skręcanie roweru Z uwag mount7, do niedawna dawał rowery w standardzie wg. spec gianta tj. dętki na kołach + zestaw tubeless. Ten przyszedł na tubeless, bez dętek w zestawie. Napisałem do mount7 o dętki i zwrócili koszt dętek. Będę musiał w weekend założyć. Na dodatek dętki TPU cyclami nie mają wykręcanego wentyla, wiec nici z SCV. Względem gianta trance x 2022 który mam: - hamulce z servowave/ceramiką - ale za to bez i-spec ev, manetka jest osobno. W 2022 jest i-spec ev - dłuższy skok droppera - ładniejsze obręcze i chyba lżejsze - pomimo, że trance 2022 advanced to kameleon (co jest super), to jednak ten kolor silver smoke jest ładniejszy i staranniej dobrane kolory - gorszy damper, ma tylko on/off brak trybu pośredniego - schowek jest ok, ale razem z etui to nie wiele się tam wciśnie Generalnie sam rower pod względem specyfikacji, wyglądu jest tym czego oczekiwałem. Natomiast to bardziej zjazdówka porównując do hardtaila (na co mam mieszane uczucia, bo nadal nie do końca wiem co chce). No i jednak aluminium. Poza tym rower sztos, bardzo dobrze zabezpieczony. Polecam każdemu, zarówno ten rower jak i mount7.
  20. To jest dokładnie moje doświadczenie jak kupiłem elektryka i pierwsza moja jazda w teren. Zmiana o dwa biegi pod górę i łancuch Deorka zerwany = sztukowanie łańcucha. Od tamtej pory miałem singleclicka póki je---bajka miałem na pokładzie. Moja pani to samo jak eSUVa dostała, już wiele razy niepojedyńczo manetką Deorki zmieniała pomimo moich wyraźnych upominajek, no i 2 razy tak samo się skończyło. Dobrze że ze mną, zawsze mam narzędzia i spinki ze sobą. Osatecznie też włożyłem jej singleclicka GX eMTB by jej tą głupią możliwość wielozmiany w je--bajku przyblokować. Dla niewtajemniczonych w je--bajki przypomnę, że odpuszczanie nogami nic nie daje, bo chwilę silnik jeszcze ciągnie a jak to robi na ulubionym trybie elektrycznych piździpączków czyli turbo i na twardo no to już w ogóle siła większa niż Pogaczar na maxa😉
  21. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Tak, gwałtowanie hamowałem, bo mój podświadomy móżg podpowiedział mi, że to będzie najbezpieczniejsze rozwiązanie. Droga hamowana to było jakieś 2m, bo jechałem dosłownie 15km/h. Prawdopodobnie podjąłem błędną decyzję, bo gdybym przejechał na skrzyżowaniu, to nie byłoby żadnego kontaktu. Moją intencją nie jest walka o zwycięstwo w tym nieszczęśliwym zdarzeniu, tylko zrozumienie sytuacji. Mam nadzieję, że dzięki temu następnym razem lepiej zareaguje i przy ewentualnych kolizjach będę miał jasność, kiedy jest to moja wina a kiedy rowerzysty. Pomijam tutaj stan techniczny roweru, brak odblasków czy ewentualnego oświetlenie roweru, mimo że był wieczór. Na ten moment nie mam informacji o żadnych obrażeniach fizycznych rowerzysty, więc jeśli skończy się tylko na zwrocie kosztu za rower z OC (1500-2000zł) to dla świętego spokoju zostawie sprawę. Gdyby sprawa przyjęła niekorzystny obrót dla mnie w przyszłości, to wystosowałem już pismo do urzędu miasta o zabezpieczenie monitoringu i jak będę miał potrzebę, to przeanalizuje materiał z policją. Dziękuje Wam bardzo!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...