Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .
  3. Dzisiaj
  4. Ostatnie zakupy z Ali - czapeczki pod kask https://pl.aliexpress.com/item/1005008483368309.html?gatewayAdapt=glo2pol (5 zł) https://pl.aliexpress.com/item/1005008785213890.html?gatewayAdapt=glo2pol (7,6 zł) Pierwsza przetestowana. Elastyczna, cieniutka, świetnie leży, ale mogłaby być ciut większa. Oddycha bardzo dobrze. Druga jeszcze nie testowana w boju. Względem pierwszej zdecydowanie luźniejsza, nadal świetnie leży. Sprawia wrażenia jeszcze lepiej oddychającej (dmuchałem przez materiał). PS Obie czapeczki zdecydowanie na ciepłe dni.
  5. Wczoraj
  6. Uwaga , autoreklama https://www.olx.pl/d/oferta/hamulce-xt-m8100-8110-CID767-ID14Tn5A.html?bs=olx_pro_listing
  7. Canyon instaluje w sterach modelu Spectral system stabilizacji KIS. Całkiem fajnie to działa ale hałasuje na intensywniejszych nierównościach. Słychać obijanie się tych pasków i sprężyn o wnętrze ramy. Gdy rąbie się po mocno kamienistym podłożu to hurkot kół w sumie zagłusza i nie słychać tak bardzo ale na miękcejszym podłożu drażni trochę ten telepot dochodzący z ramy. Zna ktoś pomysł jak to wytłumić?
  8. Dziś wreszcie przetestowałem nowy napęd w Inbredzie. Wsadziłem Deorkę 1x11 z kasetą 51. Przez grawela zapomniałem jak pysznie się jeździ na tym "dziku" 😁
  9. Co zrobić? olać to, jak będziesz jeździć to rys będzie przybywać.
  10. Oprócz xt m8110 z lepszych serii z Flatmount rozważyć możesz jeszcze SLC m7110, rożnica w kolorystyce i pokrętle do free stroka w m8100 vs regulacja kluczem w m7100. Będzie trochę taniej, np: https://www.bike-discount.de/en/shimano-slx-br-m7100/7110-pm/fm-disc-brake-set Co do spawów też mam takie wrażenie że w poprzednim modelu były trochę barddzeij wygladzone. W twoim może być to też bardziej uwypuklone przez ten satynowy lakier - jak brałbym połysk, ten niebieski b. ładny
  11. Jutro wypróbuję tryb "Eco+" i zobaczę, czy to dla mnie? Chociaż nie za bardzo interesuje mnie pedałowanie bez wspomagania I duży zasięg, ponieważ lata swoje już mam 😀
  12. @wr81 póki co przetestowałem po wrocławskich lasach i szutrach bez wielkich akcji. Wrażenia bardzo dobre, bo przesiadlem się z customowego Rockridera 340 więc skok jakościowy ogromny. Dla moich potrzeb jest więcej niż ok. Bardzo dobrze pomalowany, wszystko jakościowo wykończone (może mogliby spawy bardziej wygładzić). Udalo mi się kupic go w cenie własnie 4300 pln co jest naprawde dobrą okazją. Tylko teraz, jak się okazuje, że chce mieć lepsze hamulce to musze zrobić upgrade do xt m8100/8110 więc kolejny + 1000 pln. Suma sumaru, wciąż moim zdaniem spoko cena jak za ten rower. Dołaczam zdjęcie tylnego zacisku (rower w malowaniu gunmetal gray, lekko satynowy). Roweru nie ważyłem.
  13. 0mm. Na ali widziałem goldixy takie. Ma też takie SRAM, nawet stalowe by się znalazły.
  14. Niewiarygodne a jednak.. Zaskoczony jestem skąd ten pomysł zwłaszcza że w poprzedniej Big Nine Lite z tyłu jest PM... Wydawało mi się że ten FM z tyłu to jakaś zaszłość i dziwactwo niemieckich producentów (Cube itp...). Niewiele jest zdjęć od strony nienapędowej ale udało się https://velmar.pl/pl/p/Rower-gorski-Merida-Big-Nine-700-Light-Blue-2025/8476 Swoją drogą jakie wrażenia z użytkowania? Ile waży ten model prosto ze sklepu? Teraz pojawiło się trochę promocji obniżek na niego (od 4200 bodajże).
  15. Cześć! Chciałbym stworzyć potworka. Mam rower KELLYS Phanatic 10 - specyfikacja poniżej. https://kellysbike.com/pl/pl/cross/phanatic-10-red_10239 Zastanawiam się, czy podejdzie do niego plug&play napęd grx 400 2x10, czy trzeba coś drutować? Tylny zacisk jest w standardzie IS, to chyba będzie przeszkodą nie do obejścia, ale proszę o rady. Kierownice baranek mam. Z góry dziękuję!
  16. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  17. Eco+ jest świetne dla lekkich rowerów. Po płaskim dobierając odpowiednie przełożenia i kadencję a finalnie moc jedziesz praktycznie bez wspomagania a "dopalacz" automatycznie pojawia się na chwilę przy ruszaniu, przyśpieszaniu , podjazd pod pagórek. Bez kombinowania On/Off 💪
  18. Dobra, jestem dzban. Sprawa wyjaśniona. Z tyłu mam po prostu flat mount i musze kupić odpowiednie - z tego, co widzę to deore xt m8110 jest w tej własnie wersji. Sprawa wyjasniona!
  19. Mam ten sam problem, czy mógłby Pan podać rozmiar tych podkładek? Głównie jakie jest Fi wewnetrzne vs Fi zewnetrzne. Chyba też czeka mnie dorabianie/dokupowanie podkładek, aby mieć odpowiedni dystans i żeby dystanser nie wpadał. Pozdrawiam
  20. U mnie wcześniej "Eco+" nie było, widocznie dawali nie we wszystkich typach ebików. Teraz jest. Jednak życie jest piękne mając system Boscha 😀
  21. mam RSa " A ten NotiOne dedykowany e-rowerom w wersji "golec" kosztuje 199 zł . Reszta ceny to masz wliczony ten " darmowy "abonament do bezstresowego użytkowania . Nikt nigdy niczego nie daje za darmo. Wszystko masz wliczone w cenę . " Oczywiście, że tak ale nadal nie mam abonamentu. Zapłąciłem więcej za urządzenie, a nie ponoszę miesięcznej opłaty - abonament to abonament. Poza tym sprzedając urządzenie odzyskam procent od wartości rynkowej, kupując tańsze z abonamentem - nie odzyskam nic z tej kwoty "szkoda czasu , nie ma abonamentu=za darmo" Dokładnie
  22. No rzeczywiście, po apdejcie aplikacji Flow pojawił się nowy soft na SX. Ale to się teraz zrobiło elastyczne. Można modyfikować zarówno max moment obrotowy (60NM) jak i max moc (600W) w prawie wszystkich trybach 😀. U mnie jeszcze pojawił się tryb MTB (ale to chyba już we wcześniejszej aktualizacji lipcowej). Na początku na pewno go nie było.
  23. Witam, przychodze z pytaniem i prośbą o doradzenie co zrobić. na nowym rowerze mam ryse na ramie rama to aluminium lite połysk rysa przebiła pierwsza powłoke tak jak widać na zdjęciu. Co mam zrobić w tej sytuacji zeby zabezlieczyc i zakryś tą ryse nie znam sie na tym za bardzo ale czytalem o jakis kredkach retuszujacych, o lakierach do paznokcji i lakierach zaprawkowych prosze o poprawienie mnie jesli cos zle napisalem P.S rysa ma 2 dni okolo z gory dziekuje link do zdjecia https://photos.app.goo.gl/UonY9Pym3254F8qr6
  24. Ja osobiście jak czytam komentarze, że hamulce Shimano (mniemam, że w temacie czyli XTR lub XT) to spowalniacze, to mam tylko jedną myśl- ktoś nie potrafi używać hamulców. Serio, jest to dla mnie nie pojęte Od ponad 7 lat miałem zestaw dwutłoczkowy m785 używany zawsze z klockami z radiatorem i to były żylety (rower 13 kg full trail/xc, ja waga 80-85 kg). Spadek mocy hamowania odczuwałem dopiero gdy rower załadowałem bikepackingowo i waga łączna była koło 110 kg. Ostatnie dwa sezony jeździłem na zestawie: zaciski m785 + klamki m9120 które kupiłem, bo potrzebowałem nowszego systemu I-Spec i to samo- żylety. Na przyszły sezon sam stoję przed wyborem nowych zacisków (głównie zmiana pod kątem zmniejszenia wagi, nie działania). Zastanawiam się nad dwu/czterotłoczkowymi więc zostawiam "taktyczny" komentarz i mam nadzieję, że coś wniosę do dyskusji Jedno pytanie ode mnie- czy dwutłoczkowe XTR (nie ma opcji na klocki z radiatorem- tylko w m9020 byłą taka możliwość) będą równie mocne jak moje XT m785 z radiatorem i tak samo dobrze znosić "grzanie"? To moje obiekcje. Z drugiej strony biorę pod uwagę czterotłoczki bo jednak czasem ten bikepacking będzie grany...
  25. Rowerem przez 5 krain – Austria 🇦🇹, Włochy 🇮🇹, San Marino 🇸🇲, Włochy 🇮🇹, Chorwacja 🇭🇷 Czerwiec 2026 – Twoja legendarna podróż czeka! Czujesz, że Twój rower i namiot są gotowe na coś więcej niż weekend? Że w duszy gra Ci melodia wolności? Ruszaj z nami! Czeka Cię intensywna, 10-dniowa, 1000-kilometrowa epopeja bikepackingowa. Opuścimy zgiełk, by odnaleźć prawdziwą przygodę w sercu Europy – pełną widoków, smaków i historii. 🌍 CO CZYNI TĘ TRASĘ WYJĄTKOWĄ? 🏔 START W ALPEJSKIM MAJESTACIE Wyruszamy z Salzburga, by zanurzyć się w błękicie alpejskich szczytów. Z pomocą kilku logistycznych manewrów dotrzemy w serce Dolomitów (Auronzo di Cadore) – tam zaczyna się test charakteru. 🇮🇹 KULTURA, ZWIEDZANIE I WIELKIE ZWYCIĘSTWA To nie tylko jazda – to podróż przez historię i emocje. Zatrzymamy się, by odkrywać miejsca z duszą: Ferrarę, miasto rowerów i renesansowych murów, oraz Wenecję, do której dotrzemy promem przez lagunę z rowerami! Nie zabraknie też chwil na eksplorację małych, zapomnianych miasteczek, których nie znajdziesz w przewodnikach. Zwieńczeniem włoskiego etapu będzie wspinaczka do San Marino – małego państwa z wielkim charakterem i widokiem na całe Apeniny. 🌅 ADRIATYCKI FINAŁ Nocny rejs z Ankony to teleport do raju – budzimy się w Chorwacji! Split, Trogir i wreszcie Hvar – wyspa słońca, lawendy i wolności. Tu kończy się trasa, ale zaczyna legenda. 🚴‍♂️ NASZ STYL: INTENSYWNA PRZYGODA I DOBRA ENERGIA Duch walki: Trasa długa, momentami surowa – ale każda kropla potu to czysta satysfakcja. Wspólna niezależność: Bikepacking to wolność. Twój namiot, Twoja kuchnia, Twój rytm – ale razem tworzymy ekipę, która się wspiera i nie traci humoru. Energia i ciekawość świata: Nie tylko kręcimy kilometry. Szukamy smaków, historii i chwil, które zostają w pamięci. Od górskich przełęczy po brukowane uliczki włoskich miast – każdy dzień to podróż przez emocje i kulturę. Jeśli czytając to czujesz przyspieszone tętno, masz sprzęt bikepackingowy i czerwiec 2026 jest Twój – napisz do mnie!
  26. Są kleje elastyczne, np. Pronikol do butów.
  27. @2marekm Przecież ja na tym Eco+ zrobiłem juz ponad 1300km (patrz mój screen powyżej) 🤣 To mój ulubiony tryb. On już był od początku roku. Innych ficzerów nie sprawdzałem (nie zmieniam ustawień standardowych). Aż popatrzę czy jest nowy soft 😀
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...