Forum rowerowe

• Jesteśmyna

[ustawka] Szukam kompanów na krótkie wypady w dni powszednie i weekendy - retkinia i okolice

ustawka ustawki retkinia polesie wypady wycieczki po pracy teren po lasach

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 alan23

Świeżak

• Użytkownik
  • Reputacja: 0
  • 5 postów
  • Imię:wojtek
Garaż Rower

Napisano 07 styczeń 2012 - 22:03

Cześć,

Szukam towarzystwa na wypady po pracy wieczorami jak i w weekendy. Jestem z Retkini i najczęściej jeżdzę w okolice oczyszczalni i lotniska w teren - nie preferuję jazdy szosami. Jak wiadomo - milej się jeździ w parach lub gromadą - stąd mój post.

Jestem amatorem, nie ścigam sie z czasem choć lubie trochę pogonić i depnąć jak widzę górkę lub ładną prostą.

Odległości jakie zazwyczaj pokonuję po pracy to około 20 km. Nie mierzę tego i nie mam nawet licznika. Rower to frajda i o to tu chodzi.

Jazda zimą - jak najbardziej tak - ale jak nie pada deszcz - za tym nie przepadam niestety.

Dajcie znać. Czekam na odzew.

Pozdrawiam,

Wojtek

Rowery

• admin

#2 krzysiek33

Pro

• Użytkownik
  • Reputacja: 2
  • 123 postów

Napisano 08 styczeń 2012 - 21:21

Jak wieczorami to zerknij na temat- "Reflektuje ktoś? Potrzebni odważni."
Ja bardzo chętnie

#3 lycralodz

Świeżak

• Użytkownik
  • 3 postów
  • Imię:Marcin

Napisano 03 luty 2012 - 15:41

Wyświetl postUżytkownik alan23 dnia 07 styczeń 2012 - 22:03 napisał

Cześć,

Szukam towarzystwa na wypady po pracy wieczorami jak i w weekendy. Jestem z Retkini i najczęściej jeżdzę w okolice oczyszczalni i lotniska w teren - nie preferuję jazdy szosami. Jak wiadomo - milej się jeździ w parach lub gromadą - stąd mój post.

Jestem amatorem, nie ścigam sie z czasem choć lubie trochę pogonić i depnąć jak widzę górkę lub ładną prostą.

Odległości jakie zazwyczaj pokonuję po pracy to około 20 km. Nie mierzę tego i nie mam nawet licznika. Rower to frajda i o to tu chodzi.

Jazda zimą - jak najbardziej tak - ale jak nie pada deszcz - za tym nie przepadam niestety.