Cześć,
Szukam towarzystwa na wypady po pracy wieczorami jak i w weekendy. Jestem z Retkini i najczęściej jeżdzę w okolice oczyszczalni i lotniska w teren - nie preferuję jazdy szosami. Jak wiadomo - milej się jeździ w parach lub gromadą - stąd mój post.
Jestem amatorem, nie ścigam sie z czasem choć lubie trochę pogonić i depnąć jak widzę górkę lub ładną prostą.
Odległości jakie zazwyczaj pokonuję po pracy to około 20 km. Nie mierzę tego i nie mam nawet licznika. Rower to frajda i o to tu chodzi.
Jazda zimą - jak najbardziej tak - ale jak nie pada deszcz - za tym nie przepadam niestety.
Dajcie znać. Czekam na odzew.
Pozdrawiam,
Wojtek
[ustawka] Szukam kompanów na krótkie wypady w dni powszednie i weekendy - retkinia i okolice
Started By alan23, sty 07 2012 22:03
ustawka ustawki retkinia polesie wypady wycieczki po pracy teren po lasach
5 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 07 styczeń 2012 - 22:03
Rowery
Napisano 08 styczeń 2012 - 21:21
Jak wieczorami to zerknij na temat- "Reflektuje ktoś? Potrzebni odważni."
Ja bardzo chętnie
Ja bardzo chętnie
Napisano 03 luty 2012 - 15:41
Użytkownik alan23 dnia 07 styczeń 2012 - 22:03 napisał
Cześć,
Szukam towarzystwa na wypady po pracy wieczorami jak i w weekendy. Jestem z Retkini i najczęściej jeżdzę w okolice oczyszczalni i lotniska w teren - nie preferuję jazdy szosami. Jak wiadomo - milej się jeździ w parach lub gromadą - stąd mój post.
Jestem amatorem, nie ścigam sie z czasem choć lubie trochę pogonić i depnąć jak widzę górkę lub ładną prostą.
Odległości jakie zazwyczaj pokonuję po pracy to około 20 km. Nie mierzę tego i nie mam nawet licznika. Rower to frajda i o to tu chodzi.
Jazda zimą - jak najbardziej tak - ale jak nie pada deszcz - za tym nie przepadam niestety.
Pozdrawiam,
Wojtek
Pozdrawiam,
Wojtek
Jak tylko przejdą te mrozy to chętnie bym wyskoczył na rower. Mam FujiBikes Nevada 2.0. Klikam z Widzewa ale chętnie dojadę.
Napisano 06 luty 2012 - 17:08
z miłą chęcią się dołączę
Napisano 03 kwiecień 2012 - 19:31