Nemo7 Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Po 7 latach na Hardtailu postanowiłem sprawić sobie nowy rower i patrząc na styl jazdy jaki lubię i w kierunku którym ostatnio zmierzam wraz z kumplami to Enduro. Na pewno będę się decydował na full’a z damperem dającym skok zaczynający się od 150mm w wzwyż. Rowery które w chwili obecnej biorę pod uwagę to: Santa Cruz Blur LT 2 Santa Cruz Nomad VPP Kona Coiler Deluxe 07r. GT Force 2.0 Giant Regina 2 Jakie były by wasze propozycje fulla do enduro i co sądzicie o tych które podałem ?!
Rulez Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Lapierre Spicy ? http://www.primussports.com/spip.php?article158
Andref Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Ransom to nie enduro? A co? DH? Do Autora - z tych rowerów raczej Giant, ale ja bym poszukał wśród bardziej niszowych marek. Może Yeti, Ibis, Titus? A może Spec Enduro? W przyszłorocznych modelach mają zrezygnować z przednich amorów własnej produkcji. Byłoby też niegłupio, gdybyś mniej więcej określił pułap cenowy. Reign może kosztować niecałe 5tys a może też 20.
Rulez Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Na pewno będę się decydował na full?a z damperem dającym skok zaczynający się od 150mm w wzwyż. Sam wykluczyłeś niektóre z podanych przez siebie rowerów . Więc skłaniam się do - Nomada VPP . No i podany powyżej Lapierre Spicy - lekki o dużym skoku zawieszenia . http://www.marektyniec.nazwa.pl/sklep//wiz...ta/spicy916.htm
harry-peek Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Z mojej strony zapraszam Cie na jazde testowa Titusem ElGuapo, skoku 155, rower pozwala na baaardzo duzo a przy tym swietnie podjezdza, waga na bardzo przyzwoitym poziomie ok. 14 kg - przy sredniej klasy osprzecie. http://titus-bikes.pl/index.php?option=com...8&Itemid=79 http://www.titusti.com/08/mtn/guapo.php Do Bielska daleko nie masz...
Nemo7 Napisano 25 Września 2008 Autor Napisano 25 Września 2008 Co do wyprobowania Titusa bardzo chętnie prawdopodobnie 04.10 będę w Szczyrku na wyciągu oraz na Baraniej to jak coś możesz do nas dołączyć na wypad zapraszamy wyslij mi swoje gg na PW. Co do ceny to max 12K
Mentos Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Wymieniłeś rowerki z których każdy pewnie by Ci się spodobał jak jeździłeś na HT. Podobnie te dodane "niszówki", i co najważniejsze w kasie jaką podałeś powinieneś się zmieścić. Ja bym osobiście Titusa zdecydowanie obstawiał. Ale tak trochę poza tematem ... Lapierre Spicy ? http://www.primussports.com/spip.php?article158 ... to byłem przekonany, że Lapiere robi jakieś wirtuale w tej klasie a widzę klasyczne przełamanie Horsta trochę a'la NRS ? No ale jakoś na kolekcję 2008 się nie patrzyłem faktycnzie. To chyba pierwsza firma jaką kojarzę która z virtuala przechodzi na 4 zawiasa Horst Link czy się mylę bo coś piszą mimo wszystko "virtual" ? Nie widać okolicy mufy. Może jakiś link tam dodali jak kiedyś KraftStoff Diablo (jak ktoś kojarzy)? No ale czterozawiasy Horstowe jakby nie było tak naprawdę też nie mają stałego punktu obrotu tylko wirtualny i może o to biega, ale wówczas to przeginają z tym hasłem Revolution w odniesieniu do klasycznych i sprawdzonych rozwiązań.
Rulez Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 No właśnie w Lapierre doszli do wniosku, że przy większych skokach amortyzacji 4-ro zawias z Horstem lepiej sie sprawdza. Jak znajdę artykuł to wrzucę. Jak dla mnie , nikt nie wykaże przewagi Titusa nad Lapierrem - który jest bardzo lekki, a system taki sam. Tutaj artykuł o Zestym - czyli mniejszy skok - ale wiadomo czego sie spodziewać : http://www.bikeworld.pl/rower/artykul/3127/3/
harry-peek Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 I nikt nie ma zamiaru tego udowadniac Nemo7, ze mna to kiepska sprawa, noga lezy w gipsie, nomen-omen zalatwiona na Skrzycznem Ale jak bedziesz pewny swojego terminu to sie dogadamy na priv.
Rulez Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Znalazłem , info o zmianie systemu Lapierra : http://download.bikeboard.pl/pdf/nowosci_2008_30.pdf
mwegrzyn Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Do rozważania , dodaje jescze jeden rower : http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/FRITZZ_id_30619_.htm występuje w dwóch konfiguracjach .
ATT Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 A wie ktoś ile waży ta nowa rama Lapierra? Ja nigdzie nie mogę znaleźć a z tego artykułu co podlinkował Rulez wygląda na to że jest jakaś super lekka
DAMIAN24 Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 za taką kase kupiłbym najwyższy model reigna czyli 0 http://allegro.pl/item439458388_nowy_rower..._maestro_m.html , sam jeżdże 2 i świetnie się spisuje a na tym osprzęcie to po prostu bajka, a waga podejrzewam około 13kg
Nemo7 Napisano 25 Września 2008 Autor Napisano 25 Września 2008 A co sądzicie o Santa Cruz podobno od lat zgarnia najlepsze nagrody. Co do Cuba to nie przekonuje mnie ułożenie dampera w sam raz na cel kamieni i błota.
rud Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 santa cruz ma bardzo ładnie wykonane ramy, śliczne spawy, lakier itp. co do działania to się nie wypowiem, bo nie jeździłem tylko widywałem ramki santy. z tego co wiem to najbliższa dostawa ram santy będzie chyba w październiku, weź to pod uwagę. reign jest naprawdę fajnym pomysłem, ale nie licz na polskiego dystrybutora - dostępne są pojedyncze rozmiary, musisz się pytać.
bodziekk Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 Bardzo fajną ramą jest też GT, sam jeżdżę na podobnej to wiem Zawieszenie działa naprawdę dobrze. Nie wiem tylko jak wygląda waga w porównaniu z innymi. Z powyższych na pewno wykluczyłbym Konę.
arbike Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 Giant reign w 2009 ma ta sama rame co w 2008 tylko w innym malowaniu dlatego korzystajac z posezonowych obnizek kupilbym caly rowerek reign2 i sprzedal te czesci ktore uwazam za lipne. Reszte kasy pakujesz w czesci i masz bika jak marzenie
mwegrzyn Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 Co do Cuba to nie przekonuje mnie ułożenie dampera w sam raz na cel kamieni i błota. Stosuje się orginalny błotnik , który swoją powierzchnią osłania cały damper .
wastedqba Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 Mam Coilera 05 i ma fajną geometrię. Generalnie dobrze się na nim jeździ, ale do lotów też się nadaje. Do takiego stricte enduro przydała by się blokada skoku w amorze. Ja mam 66 i pompuje jak głupia. Generalnie to nie będzie zbyt dobry rower do uphilli ale w downhillach pokaże co potrafi. W bB ostatnio by test Felta do eduro. Rozwiązanie zawieszenia w Felcie wydaje się bardzo ciekawe. Lepsze od Horstów. Ale ja jeżdżę na najzwyklejszym czterozawiasie (jak kto woli jeden zawias z punktami pośredniczącymi) i nie marudzę.
MarcinGoluch Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 GT Force jest naprawde świetną ramką. Waga rozmiaru Large z damperem i zaciskiem sztycy 3,3kg. Jeśli chodzi o Felta to hmmm mam taka do sprzedania . Ramka podobno genialna, sam jednak nie jezdzilem. Opinie nawet od czepialskich dostaje całkiem ciekawe.Testowany w bikeboardzie Virtue mial jednak 130mm skoku ale waga jedynie 2,6kg co jest genialnym wynikiem.
wkamil Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 A tak z ciekawosci... jaki rozmiar tego Felta?
MarcinGoluch Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 A tak z ciekawosci... jaki rozmiar tego Felta? 19cali
cyklista Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 Virtue mial jednak 130mm skoku ale waga jedynie 2,6kg co jest genialnym wynikiem. Niestety ta waga dotyczy chyba ramy w rozmiarze 15,5 cala bez dampera. Rama Felt Virtue Four w rozmiarze 19,5 z damperem wazy 3100g.
got3n Napisano 26 Września 2008 Napisano 26 Września 2008 a http://www.cult-bikes.com/RockyMountain08.htm Rocky Mountain bardzo fajne ramki robi a teraz w cultbike przeceny mają na modele RM'a?
Rulez Napisano 27 Września 2008 Napisano 27 Września 2008 Ten Felcik też spełnia wymagania założyciela tematu : http://www.feltracing.com/09-catalog/suspe...ion-le-int.aspx
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.