Skocz do zawartości

Andref

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    288
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    z nienacka

Osiągnięcia użytkownika Andref

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Żadne wydziwianie, ustawiasz raz i potem korzystasz. Jak masz manetkę blokady, to jest jeszcze łatwiej. Poza tym, jeśli jeździsz na stojąco na asfaltowych podjazdach i oczekujesz pełnej blokady, to może sprzedaj górala i kup szosę. Będzie jeszcze lżej i sztywniej. No i nie trzeba będzie wydziwiać z jakimiś kompletnie bezużytecznymi pokrętłami. A zapewniam, że blokadę można ustawić w ten sposób, że nie upośledza pracy przy jeździe w dół, a w wystarczającym stopniu blokuje amortyzator. Poza tym, z tego co pamiętam, zawsze byłeś przeciwnikiem pełnej blokady, bo przecież "stan naszych dróg" etc. Dla mnie EOT. Chodziło mi tylko o zaznaczenie, że Floodgate, tak jak system dwóch komór powietrznych, nie jest bez sensu.
  2. Nie zgadzam się. Floodgate to bardzo dobry patent, tylko trzeba poświęcić chwilę na jego ustawienie. Ja swojego Revelationa ustawiłem dość miękko, ładnie wybiera wszystkie nierówności, ale zapada się na zjazdach. Receptą na to jest właśnie zablokowanie skoku i ustawienie Floodgate'a dość miękko. Dzięki temu amor kompletnie nie zapada się na zjazdach i nie odczuwa się pogorszenia jego pracy. Tak więc trzeba się po prostu przekonać do dziwnego ruchu - blokowania amora przed zjazdem. Wtedy jest idealnie.
  3. Magura nie dzwoni Ciekawe, co będzie, jak zmienię tarcze na większe (p/t: 200/180).
  4. Dokładnie. Tobo, możesz powołać się na niezgodność towaru z umową. Pierwszy lepszy prawnik to obroni. Możesz też zapytać u rzecznika praw konsumenta, on powie co robić. Wg mnie, zgodnie z prawem możesz żądać wymiany towaru na zgodny z umową lub zwrotu pieniędzy.
  5. Ja właśnie wróciłem z długiego weekendu na pograniczu Małych Pienin i Beskidu Sądeckiego. Opinia dotyczy MK SS 2,2" zamontowanych w fullu o skoku 130/130. Ważę nieco ponad 70kg z całym ekwipunkiem. Cztery dni jazdy i ani jednego kapcia! Kolega na IRC'ach Trailbear 2,25" dwa razy zmieniał dętkę Jak dla mnie świetne opony, prędkości przelotowe na szlakach, szczególnie pod górę, znacząco rosną.
  6. Widzisz, pewnie jestem naiwny, ale jakoś wierzę w ludzką uczciwość. Jeszcze nigdy się nie przejechałem. Dla ciebie mogę być z tego powodu "nieinteligentny". Twoja sprawa. Ale ciekawość nadal mnie zżera. No i odpowiedz na pytanie - po co wystawiłeś ten "projekt"? Czy Paweł ma rację, pisząc, że po to, żeby sie zachwycać, bo "ciemny naród i tak to kupi"? No i dlaczego tak boisz się krytyki? Czyżby podane wagi jednak odbiegały od rzeczywistości? A może po prostu jesteś "nieinteligentny"?
  7. Czegoś nie rozumiem. Wystawiasz rower na forum, w dziale o odchudaniu, ktoś kwestionuje masę jednego z podanych komponentów (całkiem słusznie zresztą), a ty go wyśmiewasz. To może się zdecyduj, bo w tej chwili nie bardzo widzę sens wystawiania takiego "projektu". Poza tym wage 249g chyba skads wziales (z kosmosu?), wiec jesli wiesz, ze tyle wazy, to moze nam udowodnij. Bo ja tez bym chetnie zobaczyl zdjecie na wadze. Z gory zaznaczam, ze nie bede nigdzie jechal, a juz tym bardziej kupowal detek.
  8. Zdradz mi prosze tajemnice, gdzie znalazles taki amortyzator? Z tego co sie orientuje, to wszystkie Revelationy sa powietrzne i jesli maja regulacje skoku to jest to Air U-turn w zakresie 100-130mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...