Anonimos12345 Napisano Czwartek o 08:26 Napisano Czwartek o 08:26 Hej mam problem myślę o dwóch rowerach - będzie to pierwszy gravel chodzi mi raczej o turystyczną jazdę - chciałbym żeby pozycja była wygodnie mniej agresywna przymierzałem dwa rowery i nie wiem czy różnica siodełko/kierownica nie będzie wymuszała zbyt pochylonego stylu jazdy, czy mógłbym prosić o ocenę czy drop nie jest zbyt duży do tego co chcę osiągnąć ? Kierownic w żadnych z nich podnieść sięjuż nie da. Cytuj
chudzinki Napisano Czwartek o 08:37 Napisano Czwartek o 08:37 (edytowane) Serio? Nie znam się na tego typu rowerach, ale przecież to baaardzo agresywna pozycja. Nie ma nic wspólnego z turystyką, a tym bardziej nie nadaje się na pierwszego baranka. W ogóle to odpowiedni dla Ciebie rozmiar? Edytowane Czwartek o 08:38 przez chudzinki Cytuj
Anonimos12345 Napisano Czwartek o 08:39 Autor Napisano Czwartek o 08:39 Hmm czyli po prostu muszę odpuścić gravela ? W każdym który przymierzałem siodełko jest znacznie powyżej kierownicy Rozmiar to M mam 178cm wzrostu 83cm przekroku więc chyba ok Cytuj
chester_jds Napisano Czwartek o 08:53 Napisano Czwartek o 08:53 Czy na tych fotkach te sztyce są wyciągnięte z rowerów pod Twoją sylwetkę? Mam kilka cm mniej wzrostu (przekroku 1-2 cm mniej) ale w żadnym rowerze żadna sztyca nie wyłazi mi tak wysoko. Więc albo patrzymy na wyabstrahowane zdjęcia fantazyjnie zaprezentowanych rowerów, albo te rowery nie są dla Ciebie, bo są... za małe? Te rowery to jakie mają rozmiary ram? Cytuj
Anonimos12345 Napisano Czwartek o 08:54 Autor Napisano Czwartek o 08:54 Tak są dopasowane na mnie - to są M Cytuj
chester_jds Napisano Czwartek o 08:56 Napisano Czwartek o 08:56 I stopa leży dobrze na pedale a noga w najniższym położeniu korby ma wciąż lekkie ugięcie? Cytuj
Anonimos12345 Napisano Czwartek o 08:57 Autor Napisano Czwartek o 08:57 Tak, sprawdzałem na masę różnych sposobów łącznie z mnożeniem 0.885 taka wysokość jest ok obie ramy mają 54 cm Cytuj