Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej 😁 

ostatnio nabyłam swoją pierwszą szosę, niestety jestem totalnie zielona jeżeli chodzi o ustawienie takiego roweru czy bloków w pedałach, stąd też moje pytanie

Czy być może znacie osobę która dopiero uczy się fitting albo zna się zajawkowo i chciałaby się podjąć takiego podstawowego ustawienia?

Po ogromnym wydatku jakim był rower i akcesoria do niego trochę nie widzi mi się wydawanie kolejnego tysiąca na profesjonalny fitting, więc może jest tu jakaś dobra duszyczka która kogoś zna lub sama by się podjęła pomocy za drobniejszą opłatą (100-150 zł) 😇

Napisano (edytowane)

Cześć,

Tylko w zasadzie jaki sens ma Twoja prośba? Ktoś ustawi Ci coś źle, dojdzie do kontuzji i co wtedy?

Poszłabyś za 1/5 ceny zamiast do lekarza, do kogoś kto twierdzi że sobie trochę poczytał i z grubsza coś tam ogarnia?

Jeżeli dopiero zaczynasz, na YT i w internecie są setki poradników co jak zrobić. Nigdy nie korzystałem z Bikefittingu i żyję, tak jak zapewne 90% osób jeżdżących na rowerach w ramach sportu.

Edytowane przez przecietny.kolarz
Napisano

Popieram przedmówcę. Polecam na youtube "Wstałem sprzed kompa". Dobrze wyjaśnia co i jak. I pamiętać trzeba, że to metoda małych kroczków. Ustawiasz na początku a później lekkie korekty i weryfikacja nie na 5 czy 10 kilometrach tylko na dłuższych dystansach. Tak wyeliminowałem ból kolan, tyłka, drętwienie dłoni i klejnotów oraz problemy z dolnym kręgosłupem. To nie jest proces na godzinę. Chyba, że faktycznie ktoś od razu trafi.

Napisano (edytowane)

Ja u jednego z najlepszych bikefitterów w Warszawie i okolicach płaciłem ~750 zł za kompleksowy bikefitting z pomiarami mobilności, analizą dokumentacji medycznej dotyczącej kontuzji, doborem wkładek itd. Nie chce mi się wierzyć, że w Krakowie chcą za bikefitting więcej niż w Warszawie. I uwierz mi - to najlepiej wydane pieniądze jeśli chodzi o tematy rowerowe. Po bikefittingu nie chcę zsiadać z szosy. 

Edytowane przez TheJW