Szymon_B Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu (edytowane) Posiadam rower Giant Rapid 4. Rower trochę wiekowy, bo z około 2013 roku. Muszę wymienić -klamkomanetki -chwyty na kierownice -pancerze hamulca i przerzutki wraz z linkami, końcówkami -zestaw kół z oponami, dętkami, fartuchem, kasetą -łańcuch +spinka -przerzutka przód ogólnie naprawa wyjdzie coś koło 2 000 zł. Czy warto? Czy w tej cenie da się kupić podobnej klasy rower? Rama raczej zadbana. Znalazłem specyfikację: parametry specyfikacja Edytowane 3 godziny temu przez Szymon_B zmiana treści Cytuj
Greg1 Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Osobiście uważam, że to jest fajny materiał na commutera, rower typu fitness, idealny do miasta. Jako starsza konstrukcja też nie będzie narażona tak bardzo na amatorów cudzej własności. Pytanie jakie trzeba sobie zadać to jaki napęd chciałbyś tam włożyć? Części nowe, zdemontowane z nowych rowerów można kupić dużo taniej niż w sklepie na olx. Koła też kupisz za 2-4 stówy, nie potrzebujesz w nim jakichś karbonowych stożków. Chińskie podróby gripów ESI Chunky kosztują kilka złotych. Jakby co to mam w garażu prawie kompletny (korba, kaseta, przerzutka przednia i tylna, łańcuch, prawa manetka, bez lewej manetki) napęd Shimano Claris 2x8 z przebiegiem jakichś 500-1000 km, który mogę opchnąć. Ale ja osobiście poszedłbym w jakiś napęd 1x9, Cues albo coś w tym stylu, może też być korba z Aliexpress i przerzutka tylna jakieś Alivio Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.