Michal88ddz Napisano 6 Sierpnia Napisano 6 Sierpnia Cześć, wczoraj odkryłem, że pękła mi tylna obręcz Stans Crest MK4 w rowerze Cannondale scalpel ht3. Koło będę reklamował, ale chciałem Was prosić o pomoc w doborze nowych kół do 2000 zł. Zależy mi na tym, żebym mógł przełożyć do nowych obręczy moje tarcze centerlock i kasetę 12s Shimano. Jeżdzę na oponach 29x2,25, ale fajnie, żeby można było także w przyszłości założyć szersze. link do roweru https://www.cannondalebikes.pl/rowery/gorskie/xc-race/scalpel-ht/scalpel-ht-carbon-3-c25301u znalazłem takie koła, co myślicie? https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-dt-swiss-m-1900-spline-pd33964/?v_Id=193221 Cytuj
RabbitHood Napisano 6 Sierpnia Napisano 6 Sierpnia Za bardzo naciągnięte szprychy (zresztą słabo, że nie kapslowane obręcze). DT SWISS zawsze na propsie. Ale poszukaj coś u germańców - zawsze mają większy wybór z kołami. https://www.bike-discount.de/ https://www.bike24.com/ Cytuj
Michal88ddz Napisano 6 Sierpnia Autor Napisano 6 Sierpnia @RabbitHooddzięki za odpowiedź, ale wolałbym kupić w Polsce, bo mam ostatnio pecha z tymi rowerami (chodzi mi o gwarancję), a także zależy mi na czasie. Co do szprych - nic tam nie grzebałem, przejechałem ok 3300 km i koło się rozleciało. Nie było żadnego dzwona ani uderzenia. myślałem jeszcze o takich kołach https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-mavic-e-deemax-29-pd44940/ Cytuj
KSikorski Napisano 6 Sierpnia Napisano 6 Sierpnia (edytowane) Crest MK4 ma ograniczenie masy do bodajże 86kg i to jest masa rowerzysty+roweru, niemniej reklamować można próbować. M1900 to nie są koła do tego rodzaju roweru. Jeśli DT Swiss to poszukaj X1900 lub XR1700. Niemniej moim zdaniem najlepszy interes (jakość/waga/cena/gwarancja realizowana lokalnie) aktualnie to koła roval control alloy 350 6b - 1450zł brutto za komplet. (Uwaga prywata) Mogę też polecić komplet swoich ZTR arch MK4, czyli model o stopień mocniejszy od crestów, wciąż na gwarancji z lemonbike: https://www.forumrowerowe.org/topic/275121-koła-opony-tarcze-29-boost-ztr-arch-mk4-lemonbike/ Edytowane 6 Sierpnia przez KSikorski Cytuj
Mod Team bogus Napisano Czwartek o 20:05 Mod Team Napisano Czwartek o 20:05 Osobiście szedłbym w DT Swiss głównie pod kątem dostępności części. Jeśli chcesz koła zgodne z przeznaczeniem roweru to celuj w X1900 lub XR1700, jeśli ma być szerzej i przyszłościowo, ale też trochę ciężej to M1900 lub XM1700. Cytuj
wr81 Napisano Czwartek o 20:32 Napisano Czwartek o 20:32 Jeżeli juz M1900 to na pewno nie za cenę z linku, w bike discount za 290euro.. https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-m-1900-spline-29-30mm-cl-boost-shimano-micro-spline-wheelset W podobnych cenach bywają tam w ostatnich tygodniach lżejsze koła firmy Newmen. Cytuj
Michal88ddz Napisano wczoraj o 10:19 Autor Napisano wczoraj o 10:19 (edytowane) Dziękuję wszystkim za podpowiedzi - kupiłem DT Swiss x1900 na piastach DT 370. Przejechałem około 150 km i jak na razie jest super, koła były idealnie proste. Sądziłem tylko, że bębenek będzie trochę głośniejszy. PS. Czy w tej piaście można wymienić te zębatki np na 54 zębowe? czy potrzeba do tego specjalnego klucza? https://pl.aliexpress.com/item/1005006702038655.html?spm=a2g0o.productlist.main.2.46c71f1aISOmWB&algo_pvid=7d9f312f-cece-4516-98e4-5a471a677c79&algo_exp_id=7d9f312f-cece-4516-98e4-5a471a677c79-1&pdp_ext_f={"order"%3A"416"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=6%40dis!PLN!87.80!50.38!!!168.98!96.96!%40210385bb17549098127571210e5bac!12000038051567963!sea!PL!0!ABX!1!0!m03_new_user%3A-29895%3Bn_tag%3A-29910%3BpisId%3A5000000174632523&curPageLogUid=TQIxazIuzpKK&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A Edytowane wczoraj o 10:58 przez Michal88ddz Cytuj
RabbitHood Napisano wczoraj o 11:02 Napisano wczoraj o 11:02 Cichy bębenek! Przekonałeś mnie wymieniam koła! Cytuj
Mod Team bogus Napisano 22 godziny temu Mod Team Napisano 22 godziny temu Na początku będzie cicho, po paruset kilometrach zrobi się głośniej. DT 370 ma opcję zapadkową lub ranchem 18T, 36T i nic więcej. Cytuj
Mod Team bogus Napisano 21 godzin temu Mod Team Napisano 21 godzin temu Jest, ale z tego co kojarzę to nie jest opcja dla piast 370, chyba że o wersji Hybrid mowa. Cytuj
sky87 Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Mam 370, wrzuciłem ratchet 36T, przejechane 800km i na szczęście dalej są ciche Cytuj
Michal88ddz Napisano 6 godzin temu Autor Napisano 6 godzin temu @sky87 czy do wymiany tych zębatek z 18T na 36T z kasetą Shimano 12s potrzeba narzędzi? Widziałem filmiki, na których wystarczy zdjąć kasetę (ale było to w przypadku Srama). Cytuj
marcin_ostrów Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Nawet kasety nie trzeba zdejmować, bębenek schodzi z kasetą. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.