Reks Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja Witam, zapewne roznice sa zwiazane z waga ze stylem nachyleninien itp. Ale z ciekawsci na jaką odległość wytrzyma bateria o pojemnosci 625. Jakie macie doswiadczenie.... Dzięki. Cytuj
leejoonidas Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja Kobieta 70kg. Rower typu full załadowany dwoma sakwami 10kg. Na bagażniku rezerwowa bateria i ładowarka 4,5kg, załadowany rower waży blisko 40kg.Kobieta robi na takim zestawie 130 kilometrów. 1 Cytuj
chudzinki Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) 1 godzinę temu, Reks napisał: zapewne roznice sa zwiazane z waga ze stylem nachyleninien itp. + ustawienie wspomagania / ile dajesz od siebie + ilość oraz sposób ruszeń / startów EDIT żeby nie zaśmiecać: 26 minut temu, Reks napisał: .....a odpowiedzi brak @Reks, nie użytkuję, ale doskonale wiem co ma ogromny wpływ na zużycie. To jak z przejechanymi km na analogu. Chcesz jakieś liczby, szanuję, nie odzywam się już 🙂. Edytowane 8 Maja przez chudzinki Cytuj
Reks Napisano 8 Maja Autor Napisano 8 Maja Godzinę temu, leejoonidas napisał: Kobieta 70kg. Rower typu full załadowany dwoma sakwami 10kg. Na bagażniku rezerwowa bateria i ładowarka 4,5kg, załadowany rower waży blisko 40kg.Kobieta robi na takim zestawie 130 kilometrów. Czyli jaki zestaw?? 27 minut temu, chudzinki napisał: + ustawienie wspomagania / ile dajesz od siebie + ilość oraz sposób ruszeń / startów .....a odpowiedzi brak Cytuj
DyktaTusek Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) Przede wszystkim, przewyższenia do pokonania, nawierzchnia i prędkość/przełożenia. Zupełnie inaczej drenuje baterię jazda pod górę w terenie a inaczej po twardym szutrze czy asfalcie. Podobnie jazda po płaskim w porównaniu do nachylenia, nawet takie 4-5% ma duże znaczenie. No i gnanie zwłaszcza podjazdów, da się na twardo nawet i 20km/h, ale zdecydowanie lepiej jechać wolniej na miększych przełożeniach, to dużo oszczędza energię w baterii. Edytowane 8 Maja przez DyktaTusek Cytuj
Reks Napisano 8 Maja Autor Napisano 8 Maja Tak wiec moze zadam pytanie na ile wystarcza wam bateria 625 ile wytrzymala najmniej i najwiecej kilometrów? Cytuj
DyktaTusek Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) Już go nie mam, ale miałem Speca z 700ką. Jeździłem też rok wcześniej pożyczką z CX Performance gen.4, tym aktualizowanym do 85Nm. I w ciężkim terenie, w wyższych górach np. taka Mała Fatra/Martinki dałem radę przejechać 60km przy przewyższeniach rzędu 2200, większość z ECO, czasem wsparcie z Traila, a na większych nastromieniach Walk Assist, waga ok 80kg. Rok później na Specu (jak się nie psuł) podobna trasa i warunki i coś tam nieco baterii zostawało, no ale tam była wspomniana 700ka. Po płaskim na ECO to przejedziesz spokojnie drugie tyle. Edytowane 8 Maja przez DyktaTusek Cytuj
dfq Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) Pytanie bez sensu. Ja dziś na baterii 400 zrobiłem na trybie tour+ 50km ( mocno wiało ). Średnia 23.5 km/h, zostało jeszcze 75% baterii 🤣 Edytowane 8 Maja przez dfq Cytuj
chrismel Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja Można się pobawić tym: https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant Cytuj
dfq Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) 10 minut temu, chrismel napisał: Można się pobawić tym: https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant Nie do końca rzeczywiste. Wg tego kalkulatora powinienem dziś zrobić max 90-100km. Mnie wychodzi 200km. Wszystko zależy od tego jak się jeździ. Edytowane 8 Maja przez dfq Cytuj
chrismel Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja Dlatego napisałem pobawić a nie policzyć za pomocą tego. Z tego kalkulatora wynika tak naprawdę jedna pewna rzecz. Nie da się tego obliczyć 1 Cytuj
lis50 Napisano 11 Maja Napisano 11 Maja W dniu 8.05.2025 o 12:27, Reks napisał: Tak wiec moze zadam pytanie na ile wystarcza wam bateria 625 ile wytrzymala najmniej i najwiecej kilometrów? Na 500tce w górach (Sowie) zrobiłem 65 km z pozostającą jedną kreską. 1500 m przewyższeń, tryb mieszany eco - sport, bez trybu turbo. Silnik brose, 70Nm, rower decathlona. To znaczy że na pakiecie 20% większym zrobiłbym w tych samych warunkach ok 80 km, maks 90 do rozładowania. Wszystkie podjazdy zrobione na 2 i 3 trybie. Cytuj
Reks Napisano 17 Maja Autor Napisano 17 Maja Dzięki za odpowiedzi, mam nadzieję że po "plaskim" w trybie eco lub o oczko wyżej 100km jest realne. 1 Cytuj
pc131 Napisano 11 Czerwca Napisano 11 Czerwca Ja właśnie przymierzam się do zakupu roweru elektrycznego i szukam informacji o zasięgach I znalazłem coś takiego pod jednym filmem na YouTubie, dokładnie o baterii 500: "Witam wszystkich serdecznie . Moje doświadczenia potwierdzają informacje z filmiku. Jestem posiadaczem crosa KTM Macina z podstawową baterią 500 . Waga roweru 23 kg , moja waga 70 kg . Używając trybu ECO / najoszczędniejszy / który wspomaga tak jakby rowerzysta poruszałby się dobrej klasy rowerem klasycznym o wadze ok. 10. kg a nawet bardziej w łatwym terenie zasięg realny , sprawdzony wielokrotnie to 190 km . Tak to prawda . Używam także rowerów klasycznych mam więc porównanie . Dodatkowa informacja może mniej istotna , mój wiek to 64 lata ." Cytuj
Wojcio Napisano 11 Czerwca Napisano 11 Czerwca Zajechaliśmy kiedyś z żoną do zera baterie 500 w rowerach z wypożyczalni na odcinku ok. 20km (i 1600m pionu) 😀 jazda głównie eko. Jak ruszaliśmy komputery pokazywały zasięg ok 90km i pełne baterie. Z drugiej strony, też w górach (niższych) mieliśmy baterie 625, zasięg w komyetrkach na początku był ponad 50 a na końcu, po ponad 60km zasięg był 80 - przybyło, bo do wypożyczalni wrażaliśmy długim zjazdem, a te rowery wyraźnie szacowały zasięg na podstawie mocy z ostatnich kilku minut. Cytuj
pc131 Napisano 11 Czerwca Napisano 11 Czerwca Wiadomo że wzniesienia robią największą różnicę. Jazda po płaskim i wspomaganie swoimi siłami to duży zasięg 😃 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.