uzurpator Napisano 13 Kwietnia Napisano 13 Kwietnia ...i zapychania łożysk w suporcie chyba też. Kwestia jest taka: jestem miłośnikiem dwóch rzeczy. Złomu z OLX oraz chińskiego asortymentu. Z tego drugiego między innymi piast. Niestety, Chińczycy mają manierę robienia piast na 1 miljon punkt zaczepu, które rzężą jak feministki na marszu równości. I chcę temu zapobiec. Znaczy się - głośnym piastom, nie feministkom. Tym drugim pomóc się nie da. Enyłej. Mam aktualnie dwie głośne piasty - jedna ze 144 punktami zaczepu marki X-Cobra. Druga ze 120 punktami markowana Polso. Pierwszej z wiekiem wycie przeszło. Drugiej nie nie przeszkadza: olej silnikowy i maszynowy, wazelina techniczna, ŁT43 i jakiś smar NLGI 2 który stosuję jako standardowy do roweru. Mimo tych wszystkich oraz jednej zimy gdzie ją piłowałem non-stop ten chiński wynalazek wciąż zachwyca mnie, oraz wszystkich dookoła, pieśnią swojego ludu. Lata temu miałem pudełko super-gęstego smaru, takiego o konsystencji pasty do butów, ciągliwego, lepkiego niczym miód. I tak markuję, że ten by się nadał idealnie, ale tego już od lat nie mam, zaś doktoryzuję się w temacie smarów od kilku dni i nic sensownego nie znalazłem. Każdy producent zachwala swoje wyroby, i tyle - zaś nie mam specjalnie ochoty na zakupy 20 tubek smarów wszelakich. Wasze typy? Bonusowo: fajnie byłoby gdyby nadał się do smarowania kół zębatych w silniku e-bika żony, bo oryginalny smar Boscha to tylko pogłośnił jej e-rower. Cytuj
RabbitHood Napisano 13 Kwietnia Napisano 13 Kwietnia Tradycyjny forumrowerowy: https://www.mobil.pl/pl-pl/products-series-industrial/mobilgrease-xhp-220-series Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.