2marekm Napisano 7 Maja Autor Napisano 7 Maja Jak zdemontuję silnik, baterię, błotniki, podnóżek, oświetlenie i dzwonek, też będzie tyle ważył, że o zasiegu nie wspomnę 😀 Cytuj
dfq Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) już pisałem - karbonowy Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X Edytowane 8 Maja przez dfq Cytuj
2marekm Napisano 8 Maja Autor Napisano 8 Maja Imponująca waga, pozazdrościć. Karbon, przyszłość lekkich ebików. Cytuj
dfq Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja (edytowane) Jeździ się tym świetnie. Imersja jak na zwykłym rowerze a dopalacz pod górki. Silnik SX lubi aktywną jazdę. Przy wysokiej kadencji i włożonej niskiej mocy (def. ponizej 180w) w odpowiednich trybach i przełożeniach jest bardzo oszczędny. Mam do niego jeszcze extender PowerMore 250w w miejsce tego bidonu. Edytowane 9 Maja przez dfq Cytuj
chrismel Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja W dniu 4.05.2025 o 11:51, 2marekm napisał: Cenę mam, także już wynegocjowaną Jak to nie jest tajemnicą handlową ile udało Ci się wynegocjować ? Cytuj
XC100S Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja Który lepszy https://www.pepper.pl/promocje/gravel-elektryczny-bianchi-impulso-e-allroad-grx-600-11-rozm-61-1042048 Cytuj
2marekm Napisano 9 Maja Autor Napisano 9 Maja 4 godziny temu, chrismel napisał: Jak to nie jest tajemnicą handlową ile udało Ci się wynegocjować ? Aby nie zapeszyć cenę przemilczę. Jeśli chcesz kupić taki to powiem, jak już będę go miał. 1 Cytuj
chrismel Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja Rozglądam się za rowerem dla koleżanki. Konstrukcje po 30 kg odpadają ale budżet nie jest z gumy Chętnie się dowiem ile można urwać z ceny bo taki rower byłby dla niej w sam raz. Cytuj
2marekm Napisano 10 Maja Autor Napisano 10 Maja Można próbować 10% urwać. Jest to rocznik 2025, a więc nie da się za chyba za dużo. Albo produkcja jest mała, albo popyt duży, ponieważ nawet w Europie trudno dostać ten rower w rozmiarze ramy M i L. Myślę, że niedługo będzie więcej tego typu konfiguracji z małą wagą innych firm. Po co komu rower do miasta i lekkiego trekkingu ważący ponad 30 kg z wielkim silnikiem i baterią? Trzy lata minęło jak jeżdżę swoim ulepem i wiem czego oczekuję. 1 Cytuj
severian Napisano 10 Maja Napisano 10 Maja W dniu 8.05.2025 o 14:27, dfq napisał: już pisałem - karbonowy Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X Też mam tego Cube,a .Rozmiar M na 179 cm wzrostu.Ja dałem full cenę bo o rabatach nie było mowy .Generalnie to chyba najtańszy elektryczny gravel w karbonie i z silnikiem bosch sx.Nawet canyon na promocjach jest droższy. .Aczkolwiek w zeszłym roku można było kupić ktm,a za 16 k.Kilka moich wrażeń i uwag po 600 km . -niewyjmowana bateria to żadna wada w gravelu. -silnik grzechocze i coś tam mu strzyka podczas ,np: zjazdów .Znika to gdy zakręci się korbą .Moim zdaniem w układzie ze stalowymi kołami zębatymi dodatkowe efekty dźwiękowe są obowiązkowe .Głośność podczas pracy nie irytuje ale oczywiście nie ma podjazdu pod tym względem do mahle x25/35 . -da się jechać bez silnika.Opony 45 c to jednak przesada . -zasięg w trybie tour 85 km i zostało mi jeszcze 25 % .Wprawdzie to nie były Alpy ale 600m przewyższeń oznacza kilka solidnych podjazdów .Trybu turbo nie użyłem ani razu bo już sprint prostuje łokcie. -kilka razy wywaliło mi błąd "czujnik momentu obrotowego nie działa prawidłowo " podczas pierwszej jazdy włącznie .Ponowne uruchomienie reanimowało wspomaganie .Bosch się wypiął.Sklep-jeździć obserwować .Póki co nie kręcę dramy .Może na koniec roku . -rama wykonana bardzo estetycznie .Wygląda na pancerną .Ciężko się do czegoś przyczepić .Może poza tymi dwiema śrubkami od sztycy .Na bank kiedyś gniazda się objadą .Ale póki co nic nie trzeszczy.Jest przystosowana do nowego typu mocowania tylnej przerzutki .Tylna piasta w standardzie 148 boost .Może to być problem gdy ktoś zapragnie karbonowych kół na wysokim stożku . -pozycja dość wyciągnięta.Bardziej niż w revolcie . 1 Cytuj
2marekm Napisano 17 Maja Autor Napisano 17 Maja Wreszcie się doczekałem...niech fotki powiedzą. Długo szukałem o takiej specyfikacji i wadze. Pomimo niezliczonych modeli ebików, tylko nieliczne spełniały moje wymagania. Jeszcze tylko obciachowe lusterko wsteczne, podpórka już była i do przodu 4 Cytuj
olo850 Napisano 17 Maja Napisano 17 Maja Ważyłeś może rower? Opisz proszę wrażenia, w kategorii rower użytkowy to rzeczywiście ciekawa konfiguracja. Cytuj
2marekm Napisano 17 Maja Autor Napisano 17 Maja Waga roweru to 21,7 kg. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Dzisiaj u mnie beznadziejna pogoda, a więc tylko krótka przejażdżka. Zaliczyłem górkę, pod która mój dotychczasowy ulep z ledwością wjeżdżał, a kierujący na szczycie ciężko dyszał Na nowym górka nie stanowiła najmniejszego problemu, nawet nie dotykałem "Turbo". Cytuj
gad Napisano 17 Maja Napisano 17 Maja Super rower, całe 6 kilo mniej od mojego Ecobike Expedition SUV z ramą 21 Sam wygląd ramy przypomina mi Kellys Tygon, tylko bez paska. Czy też tak masz, że jak chcesz przyśpieszyć powyżej 25 km, to Tower stawia dosyć mocny opór? Cytuj
2marekm Napisano 17 Maja Autor Napisano 17 Maja Z tym przyspieszeniem to jeszcze nie wiem. Jak tylko przestanie padać to sprawdzę. Od wtorku pogoda zacznie się poprawiać i wtedy prawdopodobnie zrobię dłuższy dystans. Cytuj
gad Napisano 17 Maja Napisano 17 Maja Jeździłem na rowerze z silnikiem Yamahy i również tak było, nawet jadąc z górki rower lepiej rozpędza się, gdy nie pedałuje. Cytuj
chrismel Napisano 17 Maja Napisano 17 Maja (edytowane) 9 godzin temu, 2marekm napisał: Wreszcie się doczekałem...niech fotki powiedzą. Ładny jest ten rower. Ciekawi mnie na ile z rzeczywistością pokrywają się szacunkowe wyliczenia zasięgu na tej stronie: https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant Jak już trochę pojeździsz może będzie Ci się chciało do tego odnieść. A póki co życzę żeby sprzęcik sprawił Ci satysfakcję. Edytowane 17 Maja przez chrismel Cytuj
dfq Napisano 18 Maja Napisano 18 Maja (edytowane) @2marekm No ładny ,ładny ten rowerek tylko z tym zasięgiem to coś słabo (57km na eco przy prawie full accu ?). U mnie aktualnie : Wywaliłem tryb Turbo, mam Eco+, Tour+, Auto, Sport. najczęściej jeżdźę na Eco+ i Tour+ (pod górę lub wiatr), silny czołowy wiatr - Auto (rzadko). Bosch SX wysprzęgla silnik powyżej limitu prędkości (ponoć opór o 50% mniejszy niz w CX) - stąd to lekkie grzechotanie bez pedałowania na wertepach. No i lubi wysoką kadencję (wtedy pokazuje swoją drugą naturę - moc). Edytowane 18 Maja przez dfq 1 Cytuj
2marekm Napisano 18 Maja Autor Napisano 18 Maja Wczoraj ze względu na fatalną pogodę odbyłem tylko krótką przejażdżkę. Zauważyłem dwa niepokojące objawy. Pierwszy to jak przestanę pedałować, silnik wydaje przez chwilę "dźwięk cykania" jakie występuje przy ruchu korbą do tyłu. Natomiast drugi na gorszej nawierzchni, dobiegają odgłosy grzechotania. Być może jest coś nie dokręcone, ale trudno mi było w czasie krótkiej jazdy zlokalizować skąd dochodzą. Dobrze, że nabyłem rower w miejscu zamieszkania. W innym przypadku, musiałbym się "bujać" z ewentualną usterką, odsyłając do sprzedawcy. Cytuj
severian Napisano 18 Maja Napisano 18 Maja Grzechotanie i inne dźwięki to norma w tych silnikach .Mi też grzechocze .Inżynierzy Boscha napracowali się nad poprawą kultury pracy silnika.Wywalili jedno koło zębate i dali śruby mocujące na gumowych tulejach .Efekt tych wysiłków właśnie słychać . 17 godzin temu, chrismel napisał: Ładny jest ten rower. Ciekawi mnie na ile z rzeczywistością pokrywają się szacunkowe wyliczenia zasięgu na tej stronie: W ogóle się nie pokrywają Generalnie mi schodzi z akumulatora ok 1 % na 1km w trybie tour i średniej kadencji 85 .Także trzeba coś od siebie dodać .Według stravy wychodzi ,że silnik dodaje mi ok 100 W bo średnio jest ok 250 W .Na analogu właśnie średnio mam te 150 W . Cytuj
nikbar1 Napisano 19 Maja Napisano 19 Maja 22 godziny temu, 2marekm napisał: Wczoraj ze względu na fatalną pogodę odbyłem tylko krótką przejażdżkę. Zauważyłem dwa niepokojące objawy. Pierwszy to jak przestanę pedałować, silnik wydaje przez chwilę "dźwięk cykania" jakie występuje przy ruchu korbą do tyłu. Natomiast drugi na gorszej nawierzchni, dobiegają odgłosy grzechotania. Być może jest coś nie dokręcone, ale trudno mi było w czasie krótkiej jazdy zlokalizować skąd dochodzą. Dobrze, że nabyłem rower w miejscu zamieszkania. W innym przypadku, musiałbym się "bujać" z ewentualną usterką, odsyłając do sprzedawcy. A czyli daje to badziewie jest, przyjrzyj się co się dzieje jak przestajesz pedałować, pewnie silnik jeszcze chwile ciągnie pasek, w normalnym smarcie też to mam, irytuje mnie to strasznie od prawie 5000 km, rada, to krótki, jałowy ruch przy końcu pedałowania, wtedy można tę zaciskaną trytytkę zminimalizować, no, ale z drugiej strony w tłoku nie musisz używać dzwonka 1 Cytuj
2marekm Napisano 19 Maja Autor Napisano 19 Maja Proszę jaśniej, ponieważ nic z tego nie zrozumiałem 2 Cytuj
2marekm Napisano 19 Maja Autor Napisano 19 Maja Starość nie radość Wczoraj przejechałem się około 30 km i dzisiaj jestem "połamany" wszystko mnie boli. Inna geometria ramy, inne odległości rąk do kierownicy, minimalnie inny kąt pochylenia kręgosłupa swoje robią, do czasu aż ciało przyzwyczai do nowych warunków. Na dotychczasowym ulepie nic takiego nie doświadczałem, przejeżdżając 2.5 razy tyle. Niech żyje młodość, szkoda, że nie jest wieczna 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.