Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jeździ się tym świetnie.  Imersja jak na zwykłym rowerze a dopalacz pod górki. Silnik SX lubi aktywną  jazdę. Przy wysokiej kadencji i włożonej niskiej mocy (def. ponizej 180w) w odpowiednich trybach i przełożeniach  jest bardzo oszczędny. Mam do niego jeszcze extender PowerMore 250w w miejsce tego bidonu.

Edytowane przez dfq
Napisano
4 godziny temu, chrismel napisał:

Jak to nie jest tajemnicą handlową ile udało Ci się wynegocjować ?

Aby nie zapeszyć cenę przemilczę. Jeśli chcesz kupić taki to powiem, jak już będę go miał.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Rozglądam się za rowerem dla koleżanki. Konstrukcje po 30 kg odpadają ale budżet nie jest z gumy :) Chętnie się dowiem ile można urwać z ceny bo taki rower byłby dla niej w sam raz.

Napisano

Można próbować 10% urwać. Jest to rocznik 2025, a więc nie da się za chyba za dużo. Albo produkcja jest mała, albo popyt duży, ponieważ nawet w Europie trudno dostać ten rower w rozmiarze ramy M i L. Myślę, że niedługo będzie więcej tego typu konfiguracji z małą wagą innych firm. Po co komu rower do miasta i lekkiego trekkingu ważący ponad 30 kg z wielkim silnikiem i baterią? Trzy lata minęło jak jeżdżę swoim ulepem i wiem czego oczekuję.
 

Napisano
W dniu 8.05.2025 o 14:27, dfq napisał:

już pisałem - karbonowy Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X

 

Też mam tego Cube,a .Rozmiar M na 179 cm wzrostu.Ja dałem full cenę bo o rabatach nie było mowy .Generalnie to chyba najtańszy elektryczny gravel w karbonie i z silnikiem bosch sx.Nawet canyon na promocjach jest droższy. .Aczkolwiek w zeszłym roku można było kupić ktm,a za 16 k.Kilka moich wrażeń i uwag po 600 km .

-niewyjmowana bateria to żadna wada w gravelu.

-silnik grzechocze i coś tam mu strzyka podczas ,np: zjazdów .Znika to gdy zakręci się korbą .Moim zdaniem w układzie ze stalowymi kołami zębatymi dodatkowe efekty dźwiękowe są obowiązkowe .Głośność podczas pracy nie irytuje ale oczywiście nie ma podjazdu pod tym względem do mahle x25/35 .

-da się jechać bez silnika.Opony 45 c to jednak przesada .

-zasięg w trybie tour 85 km i zostało mi jeszcze 25 % .Wprawdzie to nie były Alpy ale 600m przewyższeń oznacza kilka solidnych podjazdów .Trybu turbo nie użyłem ani razu bo już sprint prostuje łokcie.

-kilka razy wywaliło mi błąd "czujnik momentu obrotowego nie działa prawidłowo "  podczas pierwszej jazdy włącznie .Ponowne uruchomienie reanimowało wspomaganie .Bosch się wypiął.Sklep-jeździć obserwować .Póki co nie kręcę dramy .Może na koniec roku .

-rama wykonana bardzo estetycznie .Wygląda na pancerną .Ciężko się do czegoś przyczepić .Może poza tymi dwiema śrubkami od sztycy .Na bank kiedyś gniazda się objadą .Ale póki co nic nie trzeszczy.Jest przystosowana do nowego typu mocowania tylnej przerzutki .Tylna piasta w standardzie 148 boost .Może to być problem gdy ktoś zapragnie karbonowych kół na wysokim stożku .

-pozycja dość wyciągnięta.Bardziej niż w revolcie .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...