Skocz do zawartości

[e-bike] Nowy suport do Kross Hexagon Boost 1.0


Retrovirus

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

Mam rower Kross Hexagon Boost 1.0. Przejechane jakieś 1500 km, czyli szału nie ma. Okazuje się już teraz pojawiły się luzy na suporcie. Niestety ma on wbudowany czujnik pedałowania.

Chciałbym zamienić go na coś bardziej trwałego, bo jak się domyślam obecnego dni są policzone. W specyfikacji napisano że to jest suport BAFANG, co nic mi kompletnie nie mówi.

Ideałem byłoby wrzucić coś na Hollowtech, jednak zastanawiam się jak z czujnikiem pedałowania.

Ktoś, coś podpowie, zasugeruje ?

Z góry dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiem. Tylko że wyrzyganie kilku stówek na to co jest tak mało trwałe trochę boli. 

Myślałem aby wstawić suport na hollowtechu, lepszą korbę i zewnętrzny czujnki. Gdzieś takie widziałem, tylko czy jest to realne do zrobienia, tzn. nie znam się na tych czujnikach. 

Normalnie to jest kontraktron i magnesy, a ten w środku suportu stanowi dla mnie zagadkę. Stąd moje pytanie na forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten suport i jak na gwarancji dawaj na serwis i wymienią za free. Jednak po faktycznie lepiej wsadzić coś innego bo też od początku problemy mam z nim drobne ale na razie jest w miarę ok. Myślę że można dać czyjnik PAS tylko czy wtyczka będzie ok? To trzeba by sprawdzić https://allegro.pl/oferta/czujnik-pas-rower-elektryczny-bafang-higo-10848524326?order=p&stan=nowe&offerTypeBuyNow=1#

Edytowane przez MikeStorm
Dopisanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MikeStorm niestety rower już po gwarancji. Suport BAFANG jest marnej jakości i nie chcę już takiego wkładać. Czujnik który masz w linku jest dla suportu na kwadrat, a jak już mam inwestować, to na hollow zmienię, łącznie z korbą. Przynajmniej taki jest plan. Jednak do relaizacji daleko, tak jak piszesz kabelek, wyrzucenie go na zewnątrz itp.