Skocz do zawartości

[SingleSpeed] Konwersja na singlespeed


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jako że jestem bardzo zadowolony ze zrezygnowania z przedniej przerzutki postanowiłem pójść o krok dalej i chce przerobić swój wehikuł na 1x1. Kupiłem już adapter do kasety z dwoma tarczami do wyboru 16t i 18t. Z przodu mam 34t narrow wide. I teraz nasuwa się moje pytanie. Czy konieczny jest zakup napinacza (jeśli tak to jakiego?) czy wystarczy zmiana łańcucha na half-link i skrócenie go jak radzą jutuby? Nie ukrywam że bardziej pasowałoby mi kupno łańcucha bo to zawsze kilka cebulionów polskich więcej w kieszeni a nowy łańcuch to zawsze plus. Co do opcji drugiej tj. z napinaczem to haki w ramie mam pionowe (merida crossway-5) a wybór napinaczy jest taki duży że dla laika to czarna magia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie trafiłem na ten patent przeglądając angielskie fora. Jeszcze znalazłem numer z wykorzystaniem ramienia z V brake i jego przeróbki na napinacz.  Co do przełożenia to zapewne wykorzystam któraś zębatkę z kasety jak będzie mi za lekko. Rozumiem że im większe ratio tym ciężej będzie się kręciło? Na codzienne dojazdy do pracy  ok.12-15km łącznie celowac tak w przedział między 2.6 a 2.8 ? Nie chciałbym dostać zawału po tygodniu dojazdów do pracy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...