Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem kompletnym amatorem jazdy. Domyślam się że jest tutaj dużo informacji na ten temat ale jestem tylko kilka dni w kraju i mam za mało czasu. Potrzebuję kupić mocną zaplecioną obręcz 26" . Kaseta 7 rzędowa Shimano z racji osprzętu. Hamulce v brake. Piasta szybkozamykacz. Czy może ktoś wspomóc Swoją wiedzą ?

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• DaMikolaj
      Przez DaMikolaj
      Proszę o opinie o kołach szosowych składanych przez Berg Components z Torunia. Mają teraz dobrą cenowo ofertę na cały asortyment. Proszę wyłącznie o opinie osób, które używają lub używały (ewentalnie znają relację od kogoś z "pierwszej ręki")- jakie odczucia nt. samego sprzętu, serwisu itp.
    • kalmara1
      Przez kalmara1
      Witam
      Stoję przed, dla mnie, trudnym zadaniem. Mam mętlik w głowie od informacji. Chciałbym wymienić uśmiercony napęd czyli kasetę i korbę z taką samą ilością zębów. Kasetę muszę wymienić całą ale czy da się w korbie wymienić tylko koła zębate? Jeśli muszę kupić całą nową korbę to jaką? jaką kasetę? Łańcuch mam nowy, nie używany. Celowałbym jakościowo w trochę lepsze części, niestety nie wiem jak to wszystko ze sobą pogodzić. Nie musi być Shimano, mogą być zamienniki. Czy jest ktoś chętny udzielić mi pomocy?
      Kaseta zużyła się mocniej od korby.
      Kross Evado 4.0 2014  R14KE28190025HJ