Skocz do zawartości
  • 0

pomoze ktos z zakupem


Pawelgawel1

Pytanie

Przyznam ze jestem bardzo zniechecony tym forum bo zajelo mi godzine napisanie prostego zapytania ......

Widze ze po polsku tu trudno bo naprzykład hasło TAGI nic dla mnie nie znaczy.... podeobnie jak opis tytulu zapytania i jego konstruykcja rozumiem ze jak ktos kilka razy to robil to nie ma problemu ale za przeproszeniem jaki d.... wymyslil konstrukcje zapytania..... i jej nie objasnil w ludzkim jezyku. W sumie tyle na temat tego magicznego forum.

A wracjajac do tematu chciałem spytac czy jest ktos kto by mi pomógł z zakupem roweru.

Jestem dosc duzy a rowerem ostatnio jezdzilem 20 lat temu, chcialbym kupic gotowy lub zlozyc z czesci rower do jazdy po szosie ktory nie zepsuje sie po tygodniu uzywania/

Waze 140 kg i mam 2m wzrostu, chcial bym cos do jazdy po szosie, wytrzymalego, co bedzie jezdzic i dobrac opony itd zebym codziennie na wulkanizacje nie musial sie udawac.

Budzet mam dosc elastyczny moge tez kupic cos uzywanego moze jakies sugestie jak sie do tego zabrac.

Jesli by ktos pomogl to bylbym wdzieczny pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

W sumie, to po takim wstępie nie powinieniem odpowiadać...
Forma zadawania pytań, czy też zakładania tematu, ma pomóc potencjalnym zainteresowanym znaleźć interesującą ich treść - jakieś reguły obowiązują chyba wszędzie.
Jeżeli masz wątpliwość, co dane słowo oznacza, to polecam słownik, zresztą w dzisiejszych czasach nie trudno przecież "wyguglować".
Tagi mają pomóc w doprecyzowaniu danego zagadnienia - przykładowo : ktoś szuka roweru z myślą o turystyce, więc wpisuje typy rowerów "trekking", "cross", a dodatkowo np. ma potrzebę zabrania sporego bagażu, więc dopisuje "sakwy", "bikepacking".

Odnośnie roweru, którego szukasz, to pomyśl o producentach oferujących dużą dopuszczalną masę - np. Kreidler miał bodajże 160 kg
Największy problem może być z wytrzymałością kół, ale i takie można znaleźć - kwestia budżetu.
Gdybyś nie chciał tzw. mieszczucha, a np. MTB, czyli popularnego górala, to też będzie to jakieś rozwiązanie - rowery tego typu mogą być wyposażone w dość pancerne koła, jednak trzeba się liczyć z tym, że są one robione zazwyczaj na zamówienie.
Z marek rowerów górskich, to np. Trek miał dopuszczalną masę w okolicach 140 kg ( chyba 136 ), co oczywiście nie znaczy, że rower z niższym limitem wagowym się natychmiast złoży, ale lepiej dmuchać na zimne - zwłaszcza, że bardziej chodzi tu o uznanie ewentualnej reklamacji w ramach gwarancji ( choć oczywiście nikt Cię nie będzie ważył ).
Jeżeli nie potrzebujesz dodatkowego osprzętu w postaci bagażnika, nóżki, czy pełnych błotników, to możesz rozważyć nawet MTB - opony możesz wtedy zmienić na węższe i z gładszym bieżnikiem.
Plusem tego typu rowerów są tzw. sztywne osie ( najnowszy standard to boost ) - dzięki nim koła są nieco sztywniejsze, a przy tym w przypadku hamulców tarczowych odpada, lub jest minimalizowany problem tzw. dzwonienia i ocierania tarcz po ponownym zakładaniu koła ( co ma znaczenie np. przy transporcie rowerów samochodem ).
Potrzebujesz dużych rozmiarów ram, więc zwróć na to szczególną uwagę - wskazane są przymiarki połączone z jazdą testową.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...