Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Roweromaniacy,

zwracam się do Was o pomoc w wyborze roweru bo nie znam się na tym na tyle dobrze żeby samemu ocenić, który lepszy i na co zwrócić uwagę.

Chcę wybrać między:

Giant AllTour SLR 2

https://www.giant-bicycles.com/pl/alltour-slr-2-2019

a Unibike Globetrotter

http://www.unibike.pl/globetrottergts.html

Unibike ma chyba lepszy osprzęt a gorszą ramę a Giant słynie z ram i ma dożywotnią gwarancję na ramę. Rower chcę użytkować na krótsze i dłuższe wyprawy, w tygodniu krótsze, w weekendy może dłuższe.

Co sądzicie? Doradźcie proszę! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem ciekaw. Jak już to może pomalowaną mniej ładnie jak Giant - ale akurat Globetrotter w podlinkowanym malowaniu jest bardzo ładny. 

Unibike daje 5 lat gwarancji na ramę po rejestracji - ale jeszcze nie spotkałem się z uszkodzoną samą z siebie. 

A Globetrotter to bardzo fajny rower, i na znacznie lepszym osprzęcie jak Giant. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz, Janu_sz napisał:

Rozumiem. Marketing zadziałał.

Czyli wybrałbyś Unibike bez zastanowienia?

8 minut temu, MikeSkywalker napisał:

Też jestem ciekaw. Jak już to może pomalowaną mniej ładnie jak Giant - ale akurat Globetrotter w podlinkowanym malowaniu jest bardzo ładny. 

Unibike daje 5 lat gwarancji na ramę po rejestracji - ale jeszcze nie spotkałem się z uszkodzoną samą z siebie. 

A Globetrotter to bardzo fajny rower, i na znacznie lepszym osprzęcie jak Giant. 

Czyli wybrałbyś Unibike?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, gregory85 napisał:

Który wybrałbyś rower?

Biorąc pod uwagę typ i przeznaczenie tych rowerów stawiam na Unibike. Zaawansowana rama Gianta nie zmieni faktu, że napęd w Unibike jest wyższej klasy, a kultura zmiany przełożeń będzie zauważalnie lepsza. To jest coś co po prostu poczujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach