Mike123 Napisano 7 Kwietnia 2019 Napisano 7 Kwietnia 2019 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tutaj nowy i planuję kupić rower MTB, chciałem wcześniej zasięgnąć informacji od osób bardziej doświadczonych. Czy możecie się wypowiedzieć co myślicie o tym modelu? Mam zamiar jeździć przeważnie po szlakach turystycznych, ale także po ścieżkach w lasach, polanach, szosie itp. BIG.SEVEN 500 Koła: 27,5“ Przełożenia: 20 Waga (kg): 11,7 Kolor: Silk Titan (Silver/Black) Rama: Big.Seven TFS Widelec: Manitou Markhor Comp; Air; skok 100mm, H; Taperowany; Manetka blokady skoku Przerzutka przód: Shimano Deore Przerzutka tył: Shimano Deore Shadow+ Manetka przód: Shimano Deore Manetka tył: Shimano Deore Mechanizm korbowy: Shimano Deore; 36-26H Wkład suportu: Shimano BB52 BSA Kaseta: Shimano HG500; 11-42 H Piasta przód: Shimano TX505; 100x9 H; Centerlock Piasta tył: Shimano TX505; 135x9 WHR; 32 H; Centerlock Obręcze: Merida Comp CC Opona przód: Maxxis Ikon; 27.5x2.2“; zwijana Opona tył: Maxxis Ikon; 27.5x2.2“; zwijana Dętki: Ultralite-27.5 Hamulec przód: Shimano MT-200 Hamulec tył: Shimano MT-200 Kierownica: Merida Expert CC; szer. 720mm H Mostek: Merida Expert CC; 31.8 DSH; 6* Siodło: Merida Comp CC Sztyca: Merida Comp CC; średnica 30.9mm DSP; 0 SSB Technologie: C-Mount: pozwala szybko i łatwo zamontować bagażnik. F-Mount: błotniki K-Mount Drop-out: Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Trough Axle: Osie thru-axle – 12 bądź 15mm w przednim i/lub 12mm w tylnym kole – dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. Chainstay Post Mount Disc: Mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. To rozwiązanie dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta. Lockout: Blokada amortyzatora przedniego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowanie terenu. Down Tube Exit: Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę. Internal Cable Routing: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią. Smooth Welding: Wygładzenie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. X-Taper Headtube: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8“ na górze i 1 ½“ bądź 1 ¼“ na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. Techno Forming System (TFS): Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie Recalite 61 Aluminium: Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. Merida poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójne cieniowane lekkie i sztywne rury.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.