Skocz do zawartości
giresse

[Klamra do butów] Specialized MTB Comp

Rekomendowane odpowiedzi

giresse

Nie ma ktoś na zbyciu (rozwalone buty, zajechane, kupił inne bo bardziej cool i mu zalegają, bądź też zapomniał wyrzucić itp) prawej klamry. Niestety nigdzie nie mogę jej dostać. Stosowana była w wielu modelach Speca.

duty spec.jpg

klamra.jpg

Edytowane przez giresse

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Neonek1992
      Przez Neonek1992
      Cześć, 
      Posiadam rame Specialized Enduro SX. Czy ktoś wie jakie jest przesunięcie obręczy w strone hamulca tylnego względem piasty (142mm)?
      Problem jest taki, że jak zaplecie się koło tak, że obręcz będzie na środku względem piasty to opona będzie ocierała o rame. Czy ktoś miał taki problem?
      Moja rama: https://www.specialized.com/us/en/enduro-sx-frame/p/106263    - [26]

    • Vtec_Cannondale
      Przez Vtec_Cannondale
      Witam serdecznie całe forum po raz pierwszy.
      Mam problem z blotnikami, tak jak w temacie.
      Kupiłem rower Specialized Ariel Sport a do tego dokupiłem błotniki tej samej firmy model Dry-Tech.
      Z tylnym mocowaniem poszło gładko bez problemów.
      Problem mam z przednim. 
      Jest amortyzator i jest hamulec tarczowy. 
      Instrukcja obsługi nie pomaga. 
      Jesli ktoś miał doświadczenie z tymi błotnikami to bardzo proszę o jakieś wskazówki.
      z góry dzięki
       
       
    • Gość Andrzej
      Przez Gość Andrzej
      Cześć,
      Wiem, że pytanie jakich wiele, ale biję się z myślami. Chcę kupić rower cross lub fitness. Byłem praktycznie zdecydowany na Giganta Roam 2/3, ale to się zmieniło po przejażdżce na Specialized Sirrus X 2.0. Trzy sklepy mi go proponowały jako fajną propozycję na moje potrzeby (5km po mieście do pracy plus weekendowe zrzucanie bębna 20-40km). Okazało się, że przyjemność z jazdy na tym rowerze jest bardzo duża, a i wizualnie w czerwonym wariancie rower prezentuje się fantastycznie, ale mam kilka wątpliwości. 
      Wiem, że to nowy rower, a wiadomo że tam wszystko śmiga. Nie znam firmy Microshift, doczytałem co prawda, że w sumie jest spoko i nie jest to noname, ale chciałbym spytać, czy w cenie ok 2500 rower z takim napędem to dobry wybór? Wiem, że wszystko się psuje w końcu, ale wiadomo, że do Shimano części leżą w każdej serwisie i nie ma problemu. A jak jest tutaj?
      Nie boje się o ramę i inne rzeczy, bo Specialized raczej szrotu nie daje. Obawiam się trochę sytuacji, że coś się zepsuje i w serwisie mi powiedzą, że części z Chin będą za miesiąc, a najlepiej to od razu na Shimano zmieniać (oczywiście sklepy mówią, żeby się nie bać). Jestem laikiem i rowerowym Januszem trochę więc chciałbym, żeby mój rower to było plug and play, a nie: "słuchaj chłopie, kup tribana i wymień totototoitamto i będzie super".
      Druga kwestia to szukanie ewentualnej alternatywy. Wiem, że są gravele, ale ja chyba nie jestem gotów na baranka. Przejechałem się i nie czuję się pewnie w kwestii nagłych manewrów (w końcu będę jeździł głównie w mieście). Myślę o Cube SL Road, ale nie mam gdzie przetestować więc musiałbym brać z internetu. 
      Może ktoś się wypowie w tej kwestii, a jak ten Sirrus będzie rzeczywiście nieopłacalny to może ciekawa alternatywa się znajdzie? 
       
      Pozdrawiam
      Andrzej
    • vengeexpert
      Przez vengeexpert
      Siemka !
      Jestem całkiem nowy na forum ale opiszę Wam moją ciekawą historie z rowerem speca model venge expert 2017 Vias .
      Po zakupie roweru używanego od samego początku miałem duże problemy ze spowalniaczami tak tymi sławnymi hamulcami :D 
      Rower był w czterech (!) różnych serwisach sygnowanym logo specialized ...
      Za każdym razem słyszałem słowo nie da się , to nie ma prawa działać , konstrukcja jest zła itd itd . 
      Naprawdę już straciłem wiarę w to , że będę mógł bezproblemowo używać ten rower nie wspominając o wyjeździe w góry , przypadkiem natknąłem się na fejsie na post w jednej z grup rowerowych chłopaka który napisał ze bez problemu naprawiają te hamulce poprawiają wszystko i chodzą jak zwykłe hamulce , cóż tonący brzytwy się chwyta ...
      Kontakt na fb potem pokazał stronkę na fb i na koniec kontakt telefoniczny , odwiozłem rower we wskazane miejsce (40km od warszawy w stronę łodzi ) 
      Rower oddałem we wtorek około 12 , wyszedłem od nich o 13 . Dostaje telefon o 19 (obstawiałem że się poddali) witam rower gotowy przy okazji przesmarowaliśmy stery i korby po czym dostałem zdjęcia na mms potwierdzające . Cena ? całe 700 zł tak 700zł za nowe linki i pancerze i zrobienie roweru . Cóż pojechałem od razu bo nie wierzyłem że w końcu ktoś to ogarnął w garażowym warsztacie , po przyjeździe naprawdę długo zbierałem szczękę z ziemi ;) hamulce chodzą IDEALNIE łapią perfekcyjnie równo ruch linki jak w zwykłym rowerze nie mam z czym tego porównywać względem poprzednich serwisów mega polecam gdy ktoś ma problemy z rowerami aero ! 
      nie wiem czy mogę wrzucać na forum ale dla potomnych NAJLEPSZY serwis z jakim miałem do tej pory do czynienia na mazowszu 
      numer tel do chłopaków 694 093 859 Pan Kamil 
      szczerze polecam ile nerwów zjadłem przez warszawskie serwisy i straciłem czasu tylko ja wiem 
       
    • Gość Konrad
      Przez Gość Konrad
      Witam, mam zamiar wymienić bębenek piasty tylniej Specialized Stout 32h i potrzebuje rady jaki bębenek byłby kompatybilny z tą piasta oprócz tego oryginalnego. Chce coś mocniejszego i głośniejszego.
×