Skocz do zawartości
tadeuszwlodarczyk

[Reba] OneLock Motion Control problem z ustawieniem blokady

Rekomendowane odpowiedzi

tadeuszwlodarczyk

Mam problem z ustawieniem właściwym zdalnej blokady. Nowy amor z nie zamontowaną manetką, instrukcja czytana. Działa idealnie, gdy rower stoi w stojaku, ale jak na niego wlezę, amor blokuje się, ale nie działa wyłączanie blokady. Nie ma w instrukcji ani słowa o tym, by ustawiać przy wduszonym amorze lub spuszczonym powietrzu, ale czy przypadkiem. nie chodzi o to właśnie? Podobny problem mam z RST F1rst Air, więc podpowiedź bardzo by mi pomogła.

Z góry dzięki.

Tadzik.

Edytowane przez tadeuszwlodarczyk
Literówki z iPada..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Jak chcesz wyłączyć blokadę bez manetki? Zupełnie nie rozumiem Twojego opisu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tadeuszwlodarczyk

Mam problem z ustawieniem, po zamontowaniu. Przepraszam, jeśli niezbyt dokładnie napisałem. Ustawiam w stojaku linkę na kropkę, i w stojaku działa. Ale jak wlezę na rower, to nie działa zwalnianie blokady. Wystarczy, że zejdę z roweru, a problem znika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gawel76

Chodzi o to że nie działa podczas jazdy, tylko po zejściu z roweru ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tadeuszwlodarczyk

Chyba nie dało się tego krócej i celniej napisać.. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
pdz

Mam podobnie, zrobiłem serwis, wlałem tyle oleju ile piszą i podczas jazdy wciskam przycisk na manetce i nic, a jak poderwę przód to odblokowuje, pewnie Kolega ma podobnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • ruferzyk
      Przez ruferzyk
      Witam. Mam do sprzedania rower Kross Level A6 - rama z 2008r poza tym nic w nim nie pozostało seryjnego.
      Kilka słów o rowerze. Jest to rower używany, sprawny, nosi liczne ślady użytkowania, masa rysek na ramie, rama bez pęknięć. Amortyzator w pełni sprawny-wybiera liście, jedna ryska na goleni w okolicy korony-bez wpływu na prace, kilka rysek na dolnych goleniach. Taśma izolacyjna na ramie, widoczna na foto, jest po to żeby trzymać pełne pancerze, tak wolałem zawsze.
       
      Dodatkowo do roweru dorzucam: Amortyzator RST na sprężynie jakiś taki whj stary ale sprawny, dwa koła jakieś no name 26cali pod V brake z oponami i dętkami, zestaw V-brake Alivio chyba, piasty Deore pod V-brake- będzie trzeba w nich wianki zmienić i nasmarować, sztyca BBB Skyscraper 31,8, Kierownica Ritchey, i jeszcze  trochę różnych gratów których chce się pozbyć.
       
      Rama: Kross Level a6 2008r
      Amortyzator: Rock Shox Reba SL
      Korba: Deore
      Obręcze: Alexrims DM 24
      Piasty: Przód Dartmoor X-rolls, Tył Dartmoor Free-Force
      Szprychy: CN Spoke
      Hamulce: Avid elixir 3
      Tarcze: Deore
      Przerzutka przód: Deore, Tył: Deore XT - odwrotna sprężyna
      Kaseta: Deore XT
      Łańcuch: CN HG 93... czyli deore XT
      Manetki: Deore XT, pomimo tego że monitorki są od LX-kiedyś złamałem te od xt to kupiłem na alledrogo to co było- niestety manetki są największym mankamentem- czasami przepuszczają.
      Sztyca BBB Skyscraper
      Kierownica: FSA jakaśtam-chciałem giętą
      Mostek: no-name, dorzucam Boplighta mostek 110mm
      CENA: 1500 zł za wszystko
      Kontakt: bartekgaw@gmail.com
      Proszę pisać pytania, odpowiem w miarę możliwości. Na razie przez tydz. sprzedaje na forum, potem na Allegro, przesyłka raczej dość droga będzie, do 100 zł płaci kupujący ponad to ja.
       
      Pozdrawiam

      Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro
    • szymku
      Przez szymku
      Cześć,
      Brat sprzedaje całkiem ciekawy rower: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 2016 (rozmiar L).
      Egzemplarz z autentycznie niskim przebiegiem, dmuchany i chuchany, by nadto się kurzył i brudził . Zdecydowanie polecam!

      Szczegóły:
      https://www.olx.pl/oferta/rower-canyon-grand-canyon-al-slx-7-9-2016-rozm-l-CID767-IDvstvy.html

      Można o nim poczytać m. in. u Wooyka:
      https://www.1enduro.pl/canyon-grand-canyon-al-slx-7-9/
    • jahoo84
      Przez jahoo84
      https://www.olx.pl/oferta/rock-shox-reba-rl-27-5-120mm-taper-9mm-CID767-IDvfKTi.html
      Cena dla forum 1200zl 
    • mandacik
      Przez mandacik
      Witam,
      Posiadam problem z regulacją przerzutki tylnej XT RD-M 786 10rz. Problem polega na tym, że nie mogę jej wyregulować. 
      Na 9 (druga najmniejsza koronka kasety) słychać tarcie, nieregularne. Reguluje baryłką. Następnie na biegach 3 oraz 2 (biegi lżejsze) łańcuch próbuje przeskoczyć na większą koronkę, reguluję. Niby wszystko ok, biegi się zmieniają płynnie ale jak wyreguluję 3 i 2 to 9 się psuje, z powrotem trze o koronkę. Jak tu wyreguluję to biegi 8 i 9 się psują. I tak w kółko. Co ciekawe problem najczęściej występuje jak wrzucam lżejsze biegi. Jak idę w cięższe to 9 działa przyzwoicie. 
      Nie mam już pomysłów. Linki i pancerze nowe, tak samo jak łańcuch HG54 oraz kaseta HG500 11-34. Napęd to 1x10 38t. Manetka xt SL-M780. Dodam, że łańcuch wydłużałem, bo za krótko uciąłem za pierwszym razem, łączyłem na pin, a ogólnie jest na spince. 
      Hak prosty. Mam wrażenie, że łańcuch jest przekrzywiony na zewnątrz.
      Ktoś coś poradzi? 
    • picalke
      Przez picalke
      Cześć,
      Mam rower Genesis Croix de Fer który kupiłem używany, ewidentnie z nieoryginalnym napędem (cały osprzęt był Tiagry 4500, a tylna przerzutka -- Sora). Postanowiłem zmienić większość napędu na lżejsze przełożenia, więc kupiłem najtańszą przerzutkę Claris z długim wózkiem do tego kasetę HG4000-9 i łańcuch connex 808. Z przodu została korba Tiagra 4500, kompaktowa, dwa blaty. Ponad tydzień męczę się z regulacją, i niestety nie mogę wszystkiego tak ustawić,żeby działało płynnie i bez trzasków. Wydaje mi się obecnie, że jednym z problemów generujących hałas jest to, że kiedy mam wrzuconą dużą tarczę z przodu i najmniejszą, 9tą, zębatkę z tyłu to łańcuch ociera się o zęby zębatki numer 8. W dodatku jeśli kręcę korbą do tyłu to łańcuch jakby próbuje wskoczyć na większą zębatkę na kasecie (z 9 na 8). Jak kręcę szybko, to czasem wskakuje.
      Tutaj zdjęcia napędu: https://www.dropbox.com/sh/tvz0jw9qlyk63xy/AAAxvWXANvJKIhF-cG3p-RMOa?dl=0
      czy ktoś ma pomysł na czym może polegać problem? Czy jest to kwestia zbyt dużego łańcucha przystosowanego do napędów 8rzędowych? Czy może coś innego jest źle?
      Pozdrawiam!
×