killswitch Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 Witam Czy komuś się coś podobnego zdarzyło i czy takie coś uznają na gwarancji?W czasie podjazdu pod górkę walnęło i wylądowałem w rowie
Piter233 Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 Na miejscu shimano wręcz prosiłbym o ciche załatwienie sprawy. Tego wręcz nie da się odrzucić. Podaj jeszcze dokładny model korby, tak dla potomnych.
Kowal1986 Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 Masz kopyto. Ciekaw jestem jaki moment obrotowy musi generować lewa noga by urwać tak korbę. Jeśli Shimano uzna, że korba nie miała defektu, to Kolega powinien jechać na Mistrzostwa Świata w XCO :-) Medal jak w banku.
Gość Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 Dawaj model korby! To juz zakrawa o maly skandal na arenie miedzynarodowej, bez jaj , aby taki sh*t byl wypuszczany na rynek.
killswitch Napisano 17 Października 2017 Autor Napisano 17 Października 2017 Korba shimano fc-rs500 Nie jestem jakiś zawodowcem Jezdze amatorsko rekreacyjne na tej korbie zrobiłem niecałe 4 tys km Tyle dobrze ze wyładowane w rówie a nie na asfalcie
Piter233 Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 Możesz też skontaktować się z producentem roweru, czyli jak dobrze widzę Meridą. Coś takiego nie powinno się stać.
firefoks Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 jak zmieniałem korbę Sora na tę RS500 to zauważyłem,że ścianka w RS500 jest co najmniej 2 razy cieńsza niż w Sorze.
killswitch Napisano 17 Października 2017 Autor Napisano 17 Października 2017 Rower to Merida cyclocross 500 2017 Wiec nie jest to tani rower, jutro będę się kontaktował ze sklepem w którym kupiłem rower.
radomir82 Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 No nieźle, jeżeli pękło samo z siebie (czyli wcześniej nie zaliczyłeś gleby albo nie przywaliłeś w coś pedałem) to reklamacja do sklepu, możesz też załatwić sprawę przez Shimano Service Center, jeżeli masz jakieś w pobliżu.
Pidzej Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 Czegoś takiego to chyba najstarsi kolarze nie pamiętają Strach kupować te nowe części, chyba lepiej polować na jakieś kilkuletnie leżaki magazynowe.
Quell Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 Faktycznie,te ścianki strasznie cieniutkie. Lajtowanie i wytrzymałość nie idą w parze.
killswitch Napisano 17 Października 2017 Autor Napisano 17 Października 2017 Nigdzie nie uderzyłem , nie mialem gleby jazda głownie po asfalcie,czasem jakiś szutr, rower ma 11 miesięcy , nie mam kopyta jak słoń
radomir82 Napisano 17 Października 2017 Napisano 17 Października 2017 No to karta gwarancyjna lub dowód zakupu w dłoń i do sklepu z reklamacją.
Arni220 Napisano 20 Października 2017 Napisano 20 Października 2017 To jest stalowa czy aluminiowa oś? Jak ta druga, to wiadomo czego unikać w przyszłości. Już mam, niby stalowa. Masakra.
michalj2 Napisano 20 Października 2017 Napisano 20 Października 2017 Takie pytanie: czy prowadzenie linek wewnatrz ramy moglo spowodowac obcieranie ich o os korby? Z tego co widze to linki wychodza z ramy przed suportem wiec raczej nie. Szajbajk pokazywal ze trzeba uwazac jak sie prowadzi linki aby nie obcieraly. Taka tylko luzna sugestia.
Arni220 Napisano 20 Października 2017 Napisano 20 Października 2017 Ale wtedy mieli byśmy równe przecięcie osi, a tu jest wyraźne pękniecie/rozerwanie.
zekker Napisano 21 Października 2017 Napisano 21 Października 2017 Na zdjęciach słabo widać ale chyba wszystkie linki przechodzą na zewnątrz mufy, więc te dywagacje nie mają sensu.
killswitch Napisano 21 Października 2017 Autor Napisano 21 Października 2017 Linki sa na zewnątrz ,dla niedowiarków mogę poźniej foto zrobić..Korba oddana na gwarancje ,w sklepie nie byli zdziwienia ja zobaczyli korbe , cytuje "to normalne" , czas oczekiwania około 2 tygodnie.
Quell Napisano 21 Października 2017 Napisano 21 Października 2017 zobaczyli korbe , cytuje "to normalne" Skoro coś takiego jest normalne,to zaczyna robić się ciekawie.
killswitch Napisano 21 Października 2017 Autor Napisano 21 Października 2017 Tez byłem zaskoczony, myślałem ze bedzie jakaś dyskusja, a oni "Ok wyślemy do shimano bedzie wymieniona na nową"
Quell Napisano 21 Października 2017 Napisano 21 Października 2017 Problem w tym,że nie chodzi już o plastelinowe łańcuchy,korby czy kasety. Zaczyna robić się niebezpiecznie,padająca hydraulika w hamulcach,czy ta korba na podjazdach,tutaj można sobie zrobić naprawdę kuku. Nieraz zaliczyłem glebę,moje błędy i nie mam do nikogo pretensji,ale na zjazdach gdyby mi siadł hamulec,czy pękła oś korby i rozbiłbym w wyniku tego pysk,nie byłbym zadowolony.
Arni220 Napisano 21 Października 2017 Napisano 21 Października 2017 W zeszłą zimę pękła mi na pół mała zębatka korby SLX, też na podjeździe. O ile jej koszt to 20zł, o tyle gorsze, że wyrwałem śruby z korby, a tu już koszta są znacznie większe. Niestety, wylajtowane nawiercenia są dobre, ale na wadze, a nie w praktyce.
killswitch Napisano 2 Listopada 2017 Autor Napisano 2 Listopada 2017 2 tygodnie czekania ale musze przyznac ze ludzie z shimano sie postarali, dzis odebrałem nową korbe.Sprzedawca w sklepie mi tylko powiedział ze shimano dba o swoich klietow i wreczył mi nowa korbe, mega miłe zaskoczenie
Gość Napisano 2 Listopada 2017 Napisano 2 Listopada 2017 W zeszłą zimę pękła mi na pół mała zębatka korby SLX, też na podjeździe. O ile jej koszt to 20zł, o tyle gorsze, że wyrwałem śruby z korby, a tu już koszta są znacznie większe. Niestety, wylajtowane nawiercenia są dobre, ale na wadze, a nie w praktyce. Wlasnie zrozumialem nick..... Mam tylko nadzieje, ze 220 to nacisk jednostkowy na pedalo a nie waga
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.