Skocz do zawartości
Drodzy Rowerzyści!
Fundacja Ewy Błaszczyk 'A kogo?' pilnie poszukuje dwóch rowerów, najlepiej damek, dla rodziców/opiekunów pacjentów kliniki 'Budzik' - Warszawia - Międzylesie, przy Centrum Zdrowia Dziecka.
Po więcej szczegółów odsyłamy na oficjalną stronie www oraz fanpage FB.
marcinusz

[rama] Giant XTC 2 pod koło 26"

Rekomendowane odpowiedzi

marcinusz

Do sprzedania rama Giant XTC 2 z 2009 r pod małe koło.

 

Rama do obejrzenia w tej galerii: https://www.dropbox.com/sh/05tqtjsw2ihj8b8/AABbPXGTtOag9z74zSfKZy6Ga?dl=0&preview=DSC_0184.JPG

 

Ogłoszenie jest już w dziale masowa sprzedaż, ale aby nie umknęło w stercie drobiazgów wrzucam tutaj.

 

Opis:  w komplecie hak przerzutki, stery, zacisk podsiodłowy, sterczy adapter IS-PM 160 - uznajmy że jest częścią, do tego zostawiłem elementy prowadzenia pancerzy i same pancerze, bo można ich jeszcze użyć, co może być ułatwieniem dla potencjalnego nabywcy. Rama ma troszkę otarć i małych odprysków lakieru.

 

UWAGA rama ma jedną niesprawność, otóż wewnętrzne powierzchnie haków są nieco wytarte i nie trzymają koła idealnie prosto. Problem jest raczej niefotografowalny. Efektem tej wady jest to, że koło jest przesunięte o kilka milimetrów w stronę lewej rury łańcuchowej (i odsunięte tyle samo od prawej rury łańcuchowej). Wada wyszła, gdy reklamowałem nierówne centrowanie koła a mechanik mi pokazał, że to rama nie trzyma koła prosto. Sugerował ustawienie koła za pomocą podkładek. Ja tak jeździłem jeszcze dwa sezony, w tym kilka maratonów. Opona oczywiście nie ociera (jeździłem na Ikonie 2.2, która ma duży balon i była na obręczy o wewn. szerokości 21mm) a sama rama jest prosta.

Z uwagi na opisaną wadę cena niska, ale nie śmieciowa, bo ramę można użyć do zimówki/treningówki/dojazdówki lub wstawić w trenażer (co sam rozważam) albo dopasować podkładki i traktować jako pełnoprawny rower. 

 

Cena: 250zł

 

Razem z ramą mogę sprzedać sztycę Thomson Elite 30.9/410mm (zdjęcia w galerii). Komplet za 350 zł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Eper

Cześć, jaki rozmiar?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marcinusz

Zapomniałem tu napisać. Rama ze sztycą znalazła już nowego właściciela.Temat nieaktualny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
IvanMTB

Temat został usunięty.

 

Prawdopodobna przyczyna usunięcia:

- Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione

- Autor tematu poprosił o zamknięcie tematu

 

Jeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • grzechu1984
      Przez grzechu1984
      Witam.
      Po długim zwlekaniu wreszcie zakładam temat o ramie z gianta xtc advanced 2018r.
      Jest to rama z roweru pod linkiem https://www.giant-bicycles.com/pl/xtc-advanced-29-3-ge
      Regulowane haki mają na celu umożliwienie włożenia kół 29 oraz 27+
      niestety rower nie umyty za co przepraszam, w przypadku pytań pisać , mogę zrobić dokładniejsze foty
       
       
      Foto nr 1 

      Foto 2 haki z lewej strony - aby zmienić pozycję haka należy odkręcić oś koła ( imbusem ) oraz dwie śruby ( srebrne imbusowe ) sama regulacja haka odbywa się poprzez kręcenie śrubą znajdującą się w środku każdego haka. Jak widać hak jest zarazem mocowaniem zacisku hamulca.

      Foto 3 haki z prawej strony - tutaj mamy tylko jedną śrubę do odkręcenia ( srebrna imbusowa ) aby poluzować hak . Oczywiście wcześniej należy wykręcić oś, hak reulowany jest zarazem hakiem do przerzutki

       
       
      Foto 4 - Wykręcanie osi , To jest lipa, zawsze trzeba mieć imbus ze sobą.

      Foto 5 - Ośka, docisk posmarowany smarem aby nie rył ramy podczas dokręcania

      Foto 6 - Prawy hak od wewnątrz - za nim śrubka regulacyjna

      Foto 7 - Prawy hak - otwór do regulacji położenia haka

      Foto 8 - Lewy hak od wewnątrz - za nim śrubka regulacyjna

       
    • Brombosz
      Przez Brombosz
      Witam. Kask nowy, bez ryski. Z nieodpiętą metką, w oryginalnym opakowaniu z książeczką. Rozmiar 54-56. Okazał się a mnie lekko za ciasny. Może ktoś chwyci zanim dokonam zwrotu. Czekam do wtorku 21.09. W środę odsyłam. Cena 420zł. Przesyłka wliczona w cenę.


    • Kacper1305
      Przez Kacper1305
      Witam
      Na sprzedaż leci :
      -przerzutka przednia Shimano Tiagra FD-4600 10s obejma 31,8/28,6 - 40 zł
      -siodełko Specialized Riva , szerokość 155 mm , długość 262 mm - 60 zł
      -siodełko Wittkop, szerokość 142 mm , długość 262 mm - 15 zł
      -linki i pancerze do przerzutek i hamulców UNEX - 30 zł za cały komplet
      -kask rowerowy Meteor rozmiar  L (58-61 cm) - 30 zł
      -kask rowerowy Meteor rozmiar S (55-58cm) - 30 zł
      -kierownica szerokość 605 mm, średnica mocowania 25,4mm - 15 zł
      -mostek Zoom, średnica mocowania kierownicy 25,4 , 1 i 1/8 cala AHEAD - 15 zł
      LINK :
      https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eFjP/
      Możliwa wysyłka paczkomatem lub pocztą .
    • mocarny
      Przez mocarny
      Hejka
      Stoję przed doborem ramy Giant Roam disc 1. Ze względu na mój wzrost 172 cm, plasuje się w rozmiarze S według tabelki-doboru rozmiaru Giant. Na rozmiarze S siadałem ale na Roam disc 2, w sumie to ta sama rama i koła więc to samo, wydawało się OK. Niestety w sklepach zaczyna brakować S'ki Roam disc 1 także oglądałem M'ke która mogą kupić z dużym upustem + bon na akcesoria(ściągnięcie S'ki wiązałoby sie z brakiem rabatu). Dołączam zdjęcie roweru i wysokości siodełka z którego mogę jeszcze palcami dotknąć ziemi. Jak stoję okrakiem na ramie to mam jeszcze troche luzu i nie "wiszą mi jajca" na ramie. Pytanie czy na takiej wysokości siodełko jest OK, bo raczej wyżej go podnieść nie za bardzo(70 cm wysokości nogi po stronie wewnętrznej), czy nie zaburzam geometrii i będę miał miał prawidłową pozycje? Czy jednak siodełko powinno być jeszcze wyżej? Czy siodło zawsze musi być wyżej od kierownicy w crossach by efektywnie wykorzystać geometrie i szybkość jazdy? Słyszałem zdania że im wyżej siodło tym szybciej jedziesz  . Prosiłbym o radę czy jakieś wskazówki, bo nie wiem czy łapać "okazje" czy jednak szukać dalej.
      Pozdrawiam 

×