Mezocyklon Napisano 8 Czerwca Napisano 8 Czerwca Orientujecie się czy wózek przerzutki sram red e tap ten https://www.olx.pl/d/oferta/wozek-przerzutki-sram-red-etap-11s-CID767-ID13iXg9.html jest kompatybilny z grupą mechaniczna z tej samej półki ? Cytuj
radek1348 Napisano 16 Czerwca Napisano 16 Czerwca (edytowane) Hej, Chcę zrobić upgrade mojego roweru, jest to rower fitness, który przerabiam by był trochę bardziej gravelowy. Czy podane poniżej komponenty będą ze sobą kompatybilne? Przerzutka tylna: SHIMANO Deore RD-M5120 Kaseta: SHIMANO Deore CS-M5100 (11-42t) Manetka: SHIMANO Deore SL-M5100 Łańcuch: SHIMANO CN-HG601 Na razie z przodu mam blat narrow wide 42T, ale w przyszłości będę chciał wymienić na 30-46T 2 rzędowy, więc pytanie czy to by grało wszystko razem Mechanizm korbowy SHIMANO Cues FC-U6000-2 (32T-46T) - myślę, że idealnie by mi pasowało 30T-42T Przerzutka przednia SHIMANO Cues FD-U6010 Manetka SHIMANO Cues SL-U6000 Pod względem przełożeń do mojej jazdy wydaje mi się, że powinno być okej, w tym momencie mam z przodu te 42T jeden blat i z tyłu 11-42T 9 rzędowe, ale skoki między przełożeniami są czasem za duże by utrzymać odpowiednią kadencję. Pewnie po płaskim zostawiłbym sobie z przodu jeden blat, ale jak będę jechał w góry to będzie dla mnie trochę zbyt twardy. Edytowane 16 Czerwca przez radek1348 Cytuj
wolek Napisano 16 Czerwca Napisano 16 Czerwca rd-m5120 nie poradzi sobie z taką różnicą na przedniej korbie. Spójrz na RD-U8020 SGS ale przewidziana do kasety 11-45 Cytuj
radek1348 Napisano 16 Czerwca Napisano 16 Czerwca (edytowane) Czy w takim razie rd-m5120 poradziłaby sobie z SHIMANO Cues FC-U4000-2 26T-40T? Nie przeszkadza mi, że korba jest na kwadrat, nie ścigam się, jest to rower raczej do rekreacji. Ewentualnie Cues FC-U4010 40-26T. Ten mój fitness jest dość tani i też nie chcę inwestować w niego bardzo dużo, dlatego pomysł z tym budżetowym deore + cues. Więc nie za bardzo jestem w stanie inwestować w ten rower sprzętu typu RD-U8020 i całą reszte, która również podniesie jeszcze dodatkowo koszt. Edytowane 16 Czerwca przez radek1348 Cytuj
wolek Napisano 16 Czerwca Napisano 16 Czerwca To nie są tajne dokumenty, wpisujesz model przerzutki w wyszukiwarkę i patrzysz na specyfikację. Dla tej przerzutki to 10 zębów. Fabrycznie parowana była z korbą mtb 26-36, 28-38. Cytuj
Roballinho Napisano 30 Czerwca Napisano 30 Czerwca Czy klamki BL-M785 mają tendencje do popuszczania? Jeśli tak, to czy od nowości, czy w miarę zużycia? Cytuj
Dokumosa Napisano 30 Czerwca Napisano 30 Czerwca To są klamki, które mają dzisiaj min. 10 lat. Po takim czasie guma może płatać różne figle . Cytuj
Roballinho Napisano 30 Czerwca Napisano 30 Czerwca Wiem, ale jeśli do dzisiaj leżą nieużywane w pudełku, to czy to coś zmienia? Cytuj
Dokumosa Napisano 30 Czerwca Napisano 30 Czerwca Jesli są suche to IMO nawet szybciej się degradują. Cytuj
Krzysztof_DabrowaGornicza Napisano Środa o 17:21 Napisano Środa o 17:21 Cześć, Posiadam rower zbudowany na ramie dartmoor hornet pro - sztywna oś tylnego widelca to 12x148 , napęd jaki obecnie jest to deore m5100 1x11 (11/51) , korba to również m5100- nie boost (dodana była tylko podkładka) Przeglądając internet natrafiłem na informację, że korby 12s również sprawdzają się z napędem 11s na łańcuchu 11s. Moje pytanie brzmi czy korba slx m7120 (boost z linią 55) będzie działać ze wspomnianym napędem bez konieczności wymiany tarczy na taką która jest zalecana do napędów 11 rz ? jak to wygląda w „praniu” Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.