paulsen Napisano 13 Marca 2017 Napisano 13 Marca 2017 (edytowane) Na sezon 2017 wprowadziliśmy zmodyfikowane wersje rowerów ścieżkowych, które stały się bardziej wszechstronne i znakomicie sprawdzają się podczas jazdy w dół na krętych singlach. ROSE GRANITE CHIEF 2017 to rower na kołach 27,5 o skoku 150 mm. Od wersji zeszłorocznej różni się poprawioną geometrią: górna rura jest dłuższa o 15 mm, krótszy mostek, rura podsiodłowa krótsza o 25 mm i dzięki temu bardziej sportowe prowadzenie, standard boost, kąt główki 66,6 stopni (w poprzednim modelu 67), ochrona dolnej części ramy, nowe prowadzenie przewodów wewnątrz ramy, gwinty BSA, "metryczny" rozmiar dampera. Nowy model zbiera pozytywne recenzje: w marcowym wydaniu magazynu Bikeboard opublikowano test modelu Granite Chief 2, w którym testujący stwierdził, że ""Może na zdjęciu wygląda niewinnie, ale na żywo to pełnoprawne enduro, wyprzedzające możliwościami niektóre endurówki innych producentów" http://testy.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,rose-granite-chief-2-27-5 Dzięki konfiguratorowi rowerów można dobrać komponenty pod siebie. Oto przykład podrasowanej wersji Granite Chief 1, doposażonej w sztycę teleskopową, widelec RS Pike, damper RS Deluxe RT3, koła Sunrigle i napęd 1x11 SLX (istnieje tutaj też możliwość zamontowania kasety XT 11-46) https://www.rosebikes.pl/bike/rose-granite-chief-1-275-884914/aid:884933#24-FTRPn-FTRLX-FTRLY-FTRLb-FTRLc-29-FTRLf-G1BUt-FTRLh-FTRLi-FTRLk-FTRLl-G4ji8-FTRLn-FTRLo-FTRLp-FTRLq-FTRLr-G1BVw-FTRLt-FTRLu-FTRLv-FfZDk-FlgIZ Jego cena z wysyłką to ok 2600 euro czyli 11.100 zł. Konfigurator daje też możliwość wyboru kilku kokpitów: kierownic i mostków Race Face, Spank, Syntace, do wyboru są także opony Continental, Schwalbe, Maxxis, koła DT SWISS 1700 Spline zarówno w wersji all-mountain (oznaczone M) jak i enduro (oznaczone E). Model Granite Chief 2, rozmiar M można zobaczyć w Polsce. Egzemplarz testowy rezyduje we Wrocławiu i można go wypożyczać na jazdy testowe. Edytowane 13 Marca 2017 przez paulsen Cytuj
paulsen Napisano 15 Maja 2017 Autor Napisano 15 Maja 2017 (edytowane) Rower Root Miller 2017 to nasz ścieżkowiec na dużych kołach. W porównaniu z poprzednim modelem rama przeszła gruntowną modyfikację. Górna rura jest dłuższa o 15 mm, mostek krótszy, kąt główki ramy został spłaszczony o 1,5 stopnia by poprawić charakterystykę na zjazdach, zastosowaliśmy standard boost, zrezygnowaliśmy z suportu press-fit na rzecz sprawdzonego BSA, zmieniliśmy także wloty przewodów do ramy i dzięki poprawionym uchwytom nie powinny więcej obijać się wewnątrz ramy. W zależności od wyboru możemy złożyć na kołach 27,5+ lub 29". Jak jeździ? Dość szczegółowo pisze o tym autor bloga 1enduro: http://www.1enduro.pl/test-rose-root-miller-1-29-2017/ W teście porównawczym magazynu BIKE otrzymał ocenę bardzo dobrą: Model Root Miller 1 w wersji custom made, rozmiar L jest dostępny do przetestowania we Wrocławiu i okolicach. A wygląda tak: http://magazynbike.pl/artykul-rose-root-miller-prezentacja.htm Zapraszamy do zabawy konfiguratorem: https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/mtb/ciekowce/root-miller/ Edytowane 15 Maja 2017 przez paulsen Cytuj
paulsen Napisano 4 Sierpnia 2017 Autor Napisano 4 Sierpnia 2017 ROSE PIKES PEAK to nowa konstrukcja, której prototyp aluminiowy prototyp pokazaliśmy dwa lata temu. Trochę trwało zanim zdecydowaliśmy się zaprezentować karbonową, w pełni gotową do produkcji wersję PIKES PEAK, ale przez ten czas nasi konstruktorzy pracowali nad detalami i testowali kolejne rozwiązania. ROSE PIKES PEAK na kołach 27,5 montujemy w dwóch wersjach: all-mountain ze skokiem 150mm oraz enduro ze skokiem 165mm. Jak to w ROSE do wyboru są trzy wersje wyposażenia, w których można "mieszać" komponentami korzystając z konfiguratora rowerów. Wykonana w całości z wysokiej jakości karbonu rama, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów waży ok 2380 gramów, mieści opony do 2,5", przystosowana jest do standardu boost, a rurki łańcuchowe mają 430 mm. Montujemy w niej dampery o rozmiarach w standardzie metrycznym, możliwe jest zamontowanie napędu tylko 1 x 11, a dzięki nowatorskiej technologii PROGEO można korzystać ze czterech ustawień zawieszenia, regulowanych mechanicznie. Przestawienie zawieszenia wymaga zatrzymania się i przestawienia kluczem. Długa, górna rura, krótki mostek, szerokie łożyska zawiasu. Egzemplarz testowy jesienią trafi do Wrocławia Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 4 Sierpnia 2017 Mod Team Napisano 4 Sierpnia 2017 Jakaś cena na wersję 150 mm? Cytuj
paulsen Napisano 5 Sierpnia 2017 Autor Napisano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Najtańsza konfiguracja AM to 3300 euro: https://www.rosebikes.pl/bike/rose-pikes-peak-1-am-275-2660307/aid:2681884 SLX/XT Pike z przodu. Trochę poprawiona to 3600 euro: https://www.rosebikes.pl/bike/rose-pikes-peak-1-am-275-2660307/aid:2681884#24-HGVGm-HGVJo-HGVJp-HGVJq-HGVGq-HGVGr-HGVGs-HGVGt-HGVGu-HGVGv-HGVJG-HGVGx-HGVGy-HGVGz-HGVH0-HGVH1-HGVH2-HGVH3-HGVH4-HGVH5-HGVH6-HGVH7-HGVH8-HGVH9 Pike RCT, lżejsze koła DT Swiss M1700 Spline oraz manetki XT. Pojawiają się już pierwsze recenzje: https://www.pinkbike.com/news/rose-pikes-peak-first-ride.html http://enduro-mtb.com/en/first-ride-review-rose-pikes-peak-en/ Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez paulsen Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 5 Sierpnia 2017 Mod Team Napisano 5 Sierpnia 2017 SLXY to średni wybór do tego typu roweru, MT Trail sport są znacznie lepsze,ale IMO optymalne byłby MT5,które są w zbliżonej cenie do Trail Sport. Opony.... serio tylko takie coś ?Nic lepszego? Cytuj
paulsen Napisano 6 Sierpnia 2017 Autor Napisano 6 Sierpnia 2017 Hamulców jest w naszych rowerach zwykle większy wybór - można zamontować XTki, SRAM Guide RSC i Magury, opony też można zmienić, ale na razie te opcje jeszcze nie są dostępne w konfiguratorze ze względu na braki w magazynie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.