Skocz do zawartości
  • 0
SuperSportowy.pl

[Cannondale] o marce, nowości, technologia, porady

Pytanie

SuperSportowy.pl

1. Cannondale - Oferta 2017

 

Na nadchodzący sezon marka Cannondale przygotowała doskonałą i kompleksową ofertę rowerów MTB, szosowych , crossowych, miejskich i elektrycznych.

 

Cannondale to przede wszystkim rowery z najwyższej półki, o wyrafinowanych komponentach, sportowej geometrii, niskiej wadze i ekstremalnej sztywności. 

 

Rowery góskie to przede wszystkim wyczynowy hardtail - F-si, zupełnie nowy Scalpel Si czyli maszyna do ciężkiego XC, bardziej budżetowa ale z pazurem seria Trail oraz bardzo uniwersalna maszyna na pełnym zawieszeniu o skoku 120 mm - Habit. Oczywiście istnieją też modne rozmiary 27,5 + na ramach sztywnych, czy pełnym zawieszeniu oraz oferta Fat bike'ów. Wczesną wiosną marka Cannondale powinna pokazać światu swoje maszyny Allmountain i Enduro jak Jekyll i Trigger.

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale

 

Równie mocną stroną marki Cannondale co rowery górskie jest olbrzymi wybór rowerów szosowych. Zaczynając od Klasycznego modelu Super Six czyli jednego z najlepszych rowerów w Pro Tourowych zespołach przez jego tańsze odpowiedniki Caad 12 (najlżejsza aluminowa rama na rynku) czy Caad Optimo, czy szosy typu Endurance - ekstremalnie efektywna i wygodna rama modelu Synapse. Canondale to również Triathlonowy Slice, przełąjowe SuperX i CaadX czy najorginalniejsza gravelówka na rynku z amortyzaotrem i kołami 27,5 - Slate

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale

 

Marka cannondale to spory wybór rowerów crossowych/fitnessowych, urban czy zupełnie nowa seria rowerów elektrycznych moterra.

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale


2. Wyprzedaże

 

W tym temacie będziemy Was informować o wyjątkowych promocjach, obniżkach, rabatach czy możliwości kupienia rowerów testowych. Warto być na bieżąco!

 

 

3. Cannondale Scalpel Si - najlepszy rower do ciężkiego XC?

 

Na sezon 2017 uznany za najlepszy wyścigowy rower na pełnym zawieszeniu Scalpel doczekał się całkowitej rewolucji. Wraz z najnowszymi trendami gdzie trasy XC stają się coraz trudniejsze, marka Cannondale postanowiła przeprojektować swój flagowy koncept na maszynę która będzie posiadać szybkość i zwinność maszynyny XC oraz zdolność terenową roweru typu Allmountain.

 

Cannondale to jedyna marka na świecie, która nie projektuje wyłącznie ramy, tylko patrzy na rower jako całość - rama, widelec, koła, korba, mostek i sztyca - dzięki temu uzyskujemy niesamowicie dopieszczoną geometrię, która sprosta każdej trasie.

 

Scalpel Si to przede wszystkim:

 

- Ekstremalnie sztywna rama połączona asymetrycznym, ultra krótkim widelcem z kołem o równym tylnym zaplocie. Dzięki temu otrzymujemy najsztywniejszą na rynku ramę na z tylną amortyzacją

 

- Jednogoleniowy widelec Lefty - czyli najsztywniejszy na rynku amortyzator zapewniający bezkompromisowe prowadzenie w zakrętach oraz nieograniczone możliwości tuningu pracy widelca

 

- Geometria OutFront czyli połączenie płaskiego kąta główki ramy z wydłużonym offsetem widelca dzięki czemu zyskujemy stabilność na zjazdach przy zachowaniu olbrzymiej zwrotności.

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie/xc-race/scalpel-si

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale

 

W sezonie 2017 będziemy posiadali kilka rowerów testowych Cannondale. Zapraszamy do jednego z 2 naszych sklepów aby umówić się na jazdy próbne.

 

 

4. Lefty

 

Jeśli chcesz dominować na ulubionych szlakach, potrzebujesz wysokiej precyzji w trakcie manewrowania i wzorowej kontroli nad przednim kołem - to dwie cechy, które szczególnie opisują to, czym jest Lefty.

Jego agresywny, dupółkowy układ z jedną golenią gwarantuje sztywność, o której klasyczne widelce mogą jedynie pomarzyć.

Unikalne łożyskowanie igiełkowe goleni oraz ich ruch teleskopowy utrzymują pracę Lefty'ego niezwykle płynną, nawet w trakcie dużych obciążeń, które doprowadzają klasyczne widelce do zacinania. Lefty pozostaje przy tym jednym z najlżejszych amortyzatorów na świecie.

Te cechy sprawiają, że zawieszenie z widelcem Lefty pozwala opanować ścieżki w takim stopniu, jak tylko tego zapragniesz. Mnóstwo sztywności, zero zacinania, zero zmartwień o jakość pracy. Porzuć swoje dotychczasowe wyobrażenia o zwykłych amortyzatorach i zobacz, jak pozytywnie na poziom twojej jazdy wpłynie Lefty.

 

PODWÓJNA KORONA WIDELCA

Dwie korony widelca chwytają powiększoną rurę sterową obustronnie, z góry i z dołu, oferując znacznie lepszą sztywność, niż widelce w układzie konwencjonalnym.

 

UKŁAD ODWRÓCONY

Podobnie jak widelce we współczesnych motocyklach, Lefty posiada goleń górną o większej średnicy, niż dolną, co czyni go wyjątkowo wytrzymałym i odpornym na odkształcanie.

 

IZOLOWANY TŁUMIK

Odrębny tłumik rozdziela olej od powietrza, przez co tłumienie jest zawsze takie samo, niezaleznie od fazy ugięcia czy temperatury widelca.

 

HYBRYDOWE ŁOŻYSKA IGIEŁKOWE

Łozyska igiełkowe o niskim współczynniku tarcia oraz dodatkowe łożysko ślizgowe utrzymują gładka pracę amortyzatora nawet pod wpływem dużych przeciążeń.

 

ZINTEGROWANA OŚ

Stożkowa oś ze zwężeniem od 25 do 15 mm jest odkuwana w procesie 3D jako integralny element dolnej goleni, dzięki czemu jej sztywność jest nieporównywalnie większa od sztywności zwykłych, dorkęcanych osi.

 

REGULATORY PBR

Przycisk uruchamiający tłumienie kompresji oraz pokrętło regulacji tłumienia powrotu zostały przeprojektowane w celu łatwiejszej obsługi. Powiększony, centralny przycisk pozwala łatwiej uruchomić platformę, czyli rodzaj tłumienia kompresji, które zapobiega całkowitemu zablokowaniu widelca, umożliwiając ruch w celu zachowania trakcji nawet przy ograniczonym skoku. Pokrętło regulacji tłumienia powrotu jest teraz nieco wyższe i łatwiej nim kręcić nawet w czasie jazdy.

 

 

 

5. Si - System Integration

 

(Integracja Systemowa) To nasza filozofia projektowania ram i kluczowych komponentów jako jednolity system, w celu uzyskania jeszcze lepszej wydajności.

 

Si pozwala inżynierom na stworzenie lepszych rozwiązań, takich jak BB30, Ai oraz OutFront, bez konieczności oczekiwania na adaptację rozwiązania przez resztę przemysłu.

 

Cannondale słynie z tworzenia najbardziej zaawansowanych technologicznie ram w przemyśle rowerowym, jednak nie poprzestaje na tym, ponieważ nie ścigasz się tylko na ramie, ścigasz się na kompletnym rowerze, który musi perfekcyjnie działać jako całość. Naturalnym jest projektowanie go właśnie jako całości.

 

Trzonem tej filozofii jest założenie, że gdy kluczowe komponenty roweru lepiej współgrają ze sobą oraz z ramą, to cały rower może być wykorzystany w bardziej efektywny sposób. Odrzucając ograniczenia narzucane przez istniejące w przemyśle standardy, Cannondale tworzy własne rozwiązania, składające się z zespołów komponentów i ram, projektowanych jednocześnie i uwzględniających siebie nawzajem. Amortyzatory Lefty, suporty BB30, korby HollowGram, geometria OutFront i napędy Ai oferują kolarzowi rzeczywiste profity, będące skutkiem zastosowania Integracji Systemowej. Lżejsze i sztywniejsze konstrukcje, rowery łatwiejsze w prowadzeniu i po prostu szybsze, niż produkty konkurencji. Optymalizacja, a nie kompromisy!

 

 

 

6. Szosa - Mega wybór

 

Zaprojektowane by zwyciężać – rowery szosowe Cannondale mają zawsze wspólny cel, bez względu, czy jest to nowy czysto wyścigowy SuperSix EVO Hi-MOD oraz CAAD12, czy niesamowicie wszechstronny Synapse, czy w końcu zacierające granice podziałów Slate. Rowery Cannondale należą do najlżejszych w swoich kategoriach, są optymalnie sztywne i oferują precyzyjne prowadzenie. Zawsze wiesz, kiedy jedziesz na Cannondale'u.

 

SuperSix Evo

Rower piekielnie sztywny, ultra lekki o przeznaczeniu zawodniczym. Efektywnie przyspiesza, posiada mikro amortyzację dzięki technologii SAVE, oraz zredukowane do minimum opory toczenia. W połączeniu z mocnym napędem i bardzo lekkimi kołami otrzymujemy maszyne do wygrywania na każdym poziomie.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/elite/supersix-evo

 

Caad 12

Charakter SuperSix'a w wersji aluminiowej o wadze mniejszej niż karbonowe ramy konkurencji. Zdecydowanie coś dla fanów tradycji - lokalnych herosów, mistrzów kryteriów, etatowych zawodników z wyrzeźbionymi łydkami i marzeniami o dniach chwały - oni wiedzą, że w kategorii rowerów aluminiowych nic nieprzebije CAAD12. Jest lżejszy, sztywniejszy i prowadzi się lepiej, niż niejedna rama z karbonu. To nie tylko najszlachetniejsza wyścigówka ze stopów, to jedyny wybór dla tych, którzy w tym temacie wiedzą wszystko. Dostępne warianty z hamulcami tarczowymi. Waga ramy to jedyne 1100 g.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/elite/caad12

Tańszym odpowiednikiem Caad 12 jest Caad Optimo o jednakowej geometrii.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/elite/caad-optimo

 

Synapse

Jeśli szukasz roweru do startów ale lubisz dalekie wojaże bo drogach pozostawiających wiele do rzyczenia - jest to rower dla Ciebie. Doskonałe połączenie sportowego charakteru z komfortem, który nigdy się nie kończy. Synapse Carbon posiada wybitnie sportową geometrię i niską masę, a jego konstrukcja ramy świetnie radzi sobie z tłumieniem drgań. Wygrywa nie tylko lokalne klasyki, ale i potrafi zgarnąć tytuł Roweru Roku. Jest bardzo prawdopodobne, że jest najlepszym wszechstronnym rowerem szosowym, jaki stoworzył Cannondale.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/endurance/synapse-carbon

Dostępna jest też wersja na ramach aluminowych

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/endurance/synapse-alloy

 

Slate

Pełnowartościowy rower szosowy, z możliwościami wykraczającymi poza asfaltowe drogi, Slate to rower, którego chciałeś zanim jeszcze powstał. Posiada opony o dużej objętości, ale pozostaje zwinny, jak rasowa szosówka. Poradzi sobie z dziurawym asfaltem, ze skokami przez krawężniki, ze skrótem przez park albo po prostu pokaże ci, jak emocjonujące mogą być grupowe przejażdżki. Z rowerem Slate liczy się tylko radość z jazdy.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/new-road/slate

 

SuperX/CaadX

Nowy szef przełajów, zbudowany w oparciu o filozofię Ai i geometrię OutFront, całkowicie nowy SuperX został stworzony w jednym celu - by wygrywać na dzisiejszych trasach wyścigów przełajowych. Niezrównana trakcja, dużo miejsca dla opon i pewna, bezkompromisowa stabilność jazdy w ultra-lekkim rowerze, zdolnym do wygładzania nierówności, ostro przyspieszającym, prowadzącym do zwycięstwa najkrótszą drogą! Występuje w wersji karbonowej i aluminowej, maszyna dla zadeklarowanych wojowników jazdy w błocie.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/cyclocross/superx/superx-team

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/cyclocross/caadx

 

Slice

Rower który jeździ szybciej, łatwiej i mocniej. Niewiarygodna lekkość. Aerodynamika. Stabilność. W zasadzie, to i komfort się znajdzie. Łatwy do ustawienia i spakowania w walizce. Slice dostarcza tego, czego prawdziwi triatloności na światowym poziomie oczekują.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/triathlon/slice

 

Wszystkie rowery dostępne na www.supersportowy.pl i w naszych sklepach stacjonarnych. Zapraszamy też do wyprówowania rowerów testowych na sezon 2017.

 

 

 

 

Edytowane przez SuperSportowy.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
erzurum

Cześć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

Cześć.

 

Cześć :) jeszcze nie zdążyliśmy się tu ugościć a już nas ktoś wita, dzięki:) Postaramy się przygotować trochę informacji o markach na których się znamy i zawsze służymy radą i pomocą.

 

Edytowane przez SuperSportowy.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
karolg

 

 

dla zawodowców o wyrafinowanych komponentach, sportowej geometrii niskiej wadze i ekstremalnej sztywności.

 

:) :) :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

:) :) :)

 

Dziękuje za czujność, nasz naczelny redaktor do wymiany:P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
snowboarder

Jak jest z serwisem Cannondale, czy sa w ogole ludzie, ktorym mozna

zaufac, ze wiedza jak sie obchodzic z Lefty'm i z reszta roweru?

Szczegolnie chodzi mi o Warszawe.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
lukp

Jak z serwisem we Wroclawiu, jakies rabaty na rowery z 2016r?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

Jesteśmy sklepem z Poznania, więc możemy się wypowiedzieć tylko we własnym imieniu. W naszych szeregach pracuje oddany fan marki i jego wiedza oraz umiejętności robiły wrażenie na ludziach pracujących w Cannondale ;) Co do miast o które pytacie niestety nie możemy nic zagwarantować, jednak w przypadku Lefty, serwisanci przechodzą naprawdę szczegółowe i intensywne szkolenia i uczestniczą w nich tylko Ci, którzy już mają spore doświadczenie z serwisowaniem amortyzatorów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
MSK

Jak z serwisem we Wroclawiu, jakies rabaty na rowery z 2016r?

 

Mogę polecić serwis/ sklep rowerowy, który niedawno otworzył się na skrzyżowaniu Al. Piastów/Karmelkowej we Wroc (ich marka przewodnia to właśnie cannondale). Chłopacy mają ogromną wiedzę, z tego co wiem jeżdżą na te specjalistyczne szkolenia.

Teraz maja fajną promocję na serwis.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

W końcu Cannondale przedstawił swoje 2 flagowe modele MTB do cięższych zastosowań:

 

1. Klasyka enduro - Jekyll

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie/enduro/jekyll

 

2. Allmountain - Trigger

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie/all-mountain/trigger

 

Oba modele to kolekcja na 2018 rok aczkolwiek jest już dostępna w sprzedaży. Z najciekawszych rzeczy to regulowany skok (damper FOX GEMINI) cannondale wycofał się z bardzo trudnej serwisowo technologi DYAD. Do tego znana asymetryczna integracja i najwytrzymalszy na rynku karbon.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

W Lipcu organizujemy testy rowerów MTB od Cannondale. Dostępne będą karbonowe modele Scalpel oraz F-si. Oczywiście wszystko darmowe, zainteresowane osoby zapraszamy po więcej szczegółów. Testy w Poznaniu i okolicach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • pifto
      Przez pifto
      Witam, 
      Szukam roweru typu full suspension do jazdy po lasach, szutrach i singlach, obecnie jeżdżę na hardtailowym  rowerze z zapędami do xc, szukam czegoś co pozwoli mi się zwyczajnie pobawić, raz na kiedyś wyjazd w góry, itp. 
      Wzrost  175cm  waga 71kg
      Liczę na propozycję w budżecie do 10k, nie mam nic przeciwko tańszym rowerom 
    • cichyMTB6
      Przez cichyMTB6
      Witam. Mam pomysł złożenia sobie rowerku trailowego Dartmoor Primara na kołach 29 w rozmiarze XL ( posiadam 2 metry wzrostu i waga 80kg ) Pytanie jest następujące, czy warto się w to bawić i zaoszczędzić? Czy lepiej kupić nowy? Zaznaczam z góry że nie ma możliwości kupienia nowego roweru na ramie XL. Nie powiem zajawilem się pomysłem dlatego nie miałbym nic przeciwko składaniu.
      Jeżeli uważacie, że pomysł nie jest najgorszy składanie zacznę od widelca no i właśnie Pytanie jaki amortyzator byście polecili bym wsadził o 130mm skoku? rodzaj sterów: IS42/IS52
      Rama;
      https://rowerowy.com/sklep/czesci/ramy/enduro-all-mountain/prod/dart-primal-29-frame
       
      pozdrawiam. 
    • yhootek
      Przez yhootek
      Witam serdecznie, 
      Przez ostatni miesiąc zapałałem chęcią powrotu do starych dobrych czasów kiedy to na poczciwym góralu 26" brykało się po lekko górzystym terenie.
      Było to 15 lat temu, wiele się zmieniło, powstało dużo tras w Małopolsce, parków rowerowych, signle tracków, itp. Po tak długim czasie określę się jako początkujący z aspiracjami. 
      Chciałbym na nowo zacząć, pierwszym krokiem było rozeznanie się co jest w aktualnej ofercie i mam wrażenie że najlepiej do mojego celu nada się rower trailowy. 
      Główne zastosowanie to zjazdy, podjazdy, nauka techniki, stopniowo coraz trudniejsze trasy (korzenie, kamienie, uskoki, techniczne trasy). 
      U lokalnego sprzedawcy miałem okazję przetestowac Trance 3 na 29 kołach i ramie M i jako alternatywa Marin Hawk Hill 2 27.5", rama L i lepiej się czuje z rozmiarem kola 27.5" i większej ramię, jestem na pograniczu M i L (180cm).
      Że względu na chęć nauki techniki i posiadania zwinnego roweru chyba lepszym wyborem będzie dla mnie kolo 27.5". Rower ma mi posłużyć jako dobre enrty do nauki i nie planuje się bawić w żadne upgrady chyba że to ostateczność. 
      Mam okazję kupić w dobrej cenie Giant Trance 2 za 8.7k (katalogowo 10.7k) na 27.5" lub Trance 3 za 7.3k (katalogowo 9k), oba 2020. 
      Czy wspomniany trance 2 w cenie 8.7k  będzie dobrym wybórem czy może nie warto dokładać i kupić trance 3 za 7.3k?
      Jeśli w podobnej kwocie istnieje godna alternatywa to jestem otwarty na inne propozycje :-)
       
       
    • Gość Michał
      Przez Gość Michał
      Witam, 
      Posiadam jak w tytule obiekt muzealny typu Wheeler 2900 ZX Trail. Kocham ten rower i geometrię jego ramy, więc rady typu kup nowy rower darujmy sobie.
      Chcę kupić nowe tylnie dobre koło (w starym piasta chyba umarła, bo chrobocze i ciężko się kręci) do niego 26 cali z kasetą 8 (przerzutki w systemie 3x8). Czy każde o takich parametrach się nadaje, czy muszę coś jeszcze dodatkowego wiedzieć jak szerokość widelca tylniego itd.? Czy możecie coś polecić dla alley cata, który skacze z wysokich krawężników i czasem wybierze się w teren na łąkę czy do lasu. Byłbym bardzo wdzięczny o wasze rady i propozycje. Proszę o odpowiedź. Dziękuję
    • Maciej_wro
      Przez Maciej_wro
      Kupię Cannondale Slate:
       
      1. Warunek ma być to wersja z Lefty (a nie sztywna).
      2.. Rozmiar L.
      3. Preferowany rocznik 18-19,  
×