Skocz do zawartości
  • 0
SuperSportowy.pl

[Cannondale] o marce, nowości, technologia, porady

Pytanie

SuperSportowy.pl

1. Cannondale - Oferta 2017

 

Na nadchodzący sezon marka Cannondale przygotowała doskonałą i kompleksową ofertę rowerów MTB, szosowych , crossowych, miejskich i elektrycznych.

 

Cannondale to przede wszystkim rowery z najwyższej półki, o wyrafinowanych komponentach, sportowej geometrii, niskiej wadze i ekstremalnej sztywności. 

 

Rowery góskie to przede wszystkim wyczynowy hardtail - F-si, zupełnie nowy Scalpel Si czyli maszyna do ciężkiego XC, bardziej budżetowa ale z pazurem seria Trail oraz bardzo uniwersalna maszyna na pełnym zawieszeniu o skoku 120 mm - Habit. Oczywiście istnieją też modne rozmiary 27,5 + na ramach sztywnych, czy pełnym zawieszeniu oraz oferta Fat bike'ów. Wczesną wiosną marka Cannondale powinna pokazać światu swoje maszyny Allmountain i Enduro jak Jekyll i Trigger.

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale

 

Równie mocną stroną marki Cannondale co rowery górskie jest olbrzymi wybór rowerów szosowych. Zaczynając od Klasycznego modelu Super Six czyli jednego z najlepszych rowerów w Pro Tourowych zespołach przez jego tańsze odpowiedniki Caad 12 (najlżejsza aluminowa rama na rynku) czy Caad Optimo, czy szosy typu Endurance - ekstremalnie efektywna i wygodna rama modelu Synapse. Canondale to również Triathlonowy Slice, przełąjowe SuperX i CaadX czy najorginalniejsza gravelówka na rynku z amortyzaotrem i kołami 27,5 - Slate

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale

 

Marka cannondale to spory wybór rowerów crossowych/fitnessowych, urban czy zupełnie nowa seria rowerów elektrycznych moterra.

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale


2. Wyprzedaże

 

W tym temacie będziemy Was informować o wyjątkowych promocjach, obniżkach, rabatach czy możliwości kupienia rowerów testowych. Warto być na bieżąco!

 

 

3. Cannondale Scalpel Si - najlepszy rower do ciężkiego XC?

 

Na sezon 2017 uznany za najlepszy wyścigowy rower na pełnym zawieszeniu Scalpel doczekał się całkowitej rewolucji. Wraz z najnowszymi trendami gdzie trasy XC stają się coraz trudniejsze, marka Cannondale postanowiła przeprojektować swój flagowy koncept na maszynę która będzie posiadać szybkość i zwinność maszynyny XC oraz zdolność terenową roweru typu Allmountain.

 

Cannondale to jedyna marka na świecie, która nie projektuje wyłącznie ramy, tylko patrzy na rower jako całość - rama, widelec, koła, korba, mostek i sztyca - dzięki temu uzyskujemy niesamowicie dopieszczoną geometrię, która sprosta każdej trasie.

 

Scalpel Si to przede wszystkim:

 

- Ekstremalnie sztywna rama połączona asymetrycznym, ultra krótkim widelcem z kołem o równym tylnym zaplocie. Dzięki temu otrzymujemy najsztywniejszą na rynku ramę na z tylną amortyzacją

 

- Jednogoleniowy widelec Lefty - czyli najsztywniejszy na rynku amortyzator zapewniający bezkompromisowe prowadzenie w zakrętach oraz nieograniczone możliwości tuningu pracy widelca

 

- Geometria OutFront czyli połączenie płaskiego kąta główki ramy z wydłużonym offsetem widelca dzięki czemu zyskujemy stabilność na zjazdach przy zachowaniu olbrzymiej zwrotności.

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie/xc-race/scalpel-si

 

http://supersportowy.pl/43_cannondale

 

W sezonie 2017 będziemy posiadali kilka rowerów testowych Cannondale. Zapraszamy do jednego z 2 naszych sklepów aby umówić się na jazdy próbne.

 

 

4. Lefty

 

Jeśli chcesz dominować na ulubionych szlakach, potrzebujesz wysokiej precyzji w trakcie manewrowania i wzorowej kontroli nad przednim kołem - to dwie cechy, które szczególnie opisują to, czym jest Lefty.

Jego agresywny, dupółkowy układ z jedną golenią gwarantuje sztywność, o której klasyczne widelce mogą jedynie pomarzyć.

Unikalne łożyskowanie igiełkowe goleni oraz ich ruch teleskopowy utrzymują pracę Lefty'ego niezwykle płynną, nawet w trakcie dużych obciążeń, które doprowadzają klasyczne widelce do zacinania. Lefty pozostaje przy tym jednym z najlżejszych amortyzatorów na świecie.

Te cechy sprawiają, że zawieszenie z widelcem Lefty pozwala opanować ścieżki w takim stopniu, jak tylko tego zapragniesz. Mnóstwo sztywności, zero zacinania, zero zmartwień o jakość pracy. Porzuć swoje dotychczasowe wyobrażenia o zwykłych amortyzatorach i zobacz, jak pozytywnie na poziom twojej jazdy wpłynie Lefty.

 

PODWÓJNA KORONA WIDELCA

Dwie korony widelca chwytają powiększoną rurę sterową obustronnie, z góry i z dołu, oferując znacznie lepszą sztywność, niż widelce w układzie konwencjonalnym.

 

UKŁAD ODWRÓCONY

Podobnie jak widelce we współczesnych motocyklach, Lefty posiada goleń górną o większej średnicy, niż dolną, co czyni go wyjątkowo wytrzymałym i odpornym na odkształcanie.

 

IZOLOWANY TŁUMIK

Odrębny tłumik rozdziela olej od powietrza, przez co tłumienie jest zawsze takie samo, niezaleznie od fazy ugięcia czy temperatury widelca.

 

HYBRYDOWE ŁOŻYSKA IGIEŁKOWE

Łozyska igiełkowe o niskim współczynniku tarcia oraz dodatkowe łożysko ślizgowe utrzymują gładka pracę amortyzatora nawet pod wpływem dużych przeciążeń.

 

ZINTEGROWANA OŚ

Stożkowa oś ze zwężeniem od 25 do 15 mm jest odkuwana w procesie 3D jako integralny element dolnej goleni, dzięki czemu jej sztywność jest nieporównywalnie większa od sztywności zwykłych, dorkęcanych osi.

 

REGULATORY PBR

Przycisk uruchamiający tłumienie kompresji oraz pokrętło regulacji tłumienia powrotu zostały przeprojektowane w celu łatwiejszej obsługi. Powiększony, centralny przycisk pozwala łatwiej uruchomić platformę, czyli rodzaj tłumienia kompresji, które zapobiega całkowitemu zablokowaniu widelca, umożliwiając ruch w celu zachowania trakcji nawet przy ograniczonym skoku. Pokrętło regulacji tłumienia powrotu jest teraz nieco wyższe i łatwiej nim kręcić nawet w czasie jazdy.

 

 

 

5. Si - System Integration

 

(Integracja Systemowa) To nasza filozofia projektowania ram i kluczowych komponentów jako jednolity system, w celu uzyskania jeszcze lepszej wydajności.

 

Si pozwala inżynierom na stworzenie lepszych rozwiązań, takich jak BB30, Ai oraz OutFront, bez konieczności oczekiwania na adaptację rozwiązania przez resztę przemysłu.

 

Cannondale słynie z tworzenia najbardziej zaawansowanych technologicznie ram w przemyśle rowerowym, jednak nie poprzestaje na tym, ponieważ nie ścigasz się tylko na ramie, ścigasz się na kompletnym rowerze, który musi perfekcyjnie działać jako całość. Naturalnym jest projektowanie go właśnie jako całości.

 

Trzonem tej filozofii jest założenie, że gdy kluczowe komponenty roweru lepiej współgrają ze sobą oraz z ramą, to cały rower może być wykorzystany w bardziej efektywny sposób. Odrzucając ograniczenia narzucane przez istniejące w przemyśle standardy, Cannondale tworzy własne rozwiązania, składające się z zespołów komponentów i ram, projektowanych jednocześnie i uwzględniających siebie nawzajem. Amortyzatory Lefty, suporty BB30, korby HollowGram, geometria OutFront i napędy Ai oferują kolarzowi rzeczywiste profity, będące skutkiem zastosowania Integracji Systemowej. Lżejsze i sztywniejsze konstrukcje, rowery łatwiejsze w prowadzeniu i po prostu szybsze, niż produkty konkurencji. Optymalizacja, a nie kompromisy!

 

 

 

6. Szosa - Mega wybór

 

Zaprojektowane by zwyciężać – rowery szosowe Cannondale mają zawsze wspólny cel, bez względu, czy jest to nowy czysto wyścigowy SuperSix EVO Hi-MOD oraz CAAD12, czy niesamowicie wszechstronny Synapse, czy w końcu zacierające granice podziałów Slate. Rowery Cannondale należą do najlżejszych w swoich kategoriach, są optymalnie sztywne i oferują precyzyjne prowadzenie. Zawsze wiesz, kiedy jedziesz na Cannondale'u.

 

SuperSix Evo

Rower piekielnie sztywny, ultra lekki o przeznaczeniu zawodniczym. Efektywnie przyspiesza, posiada mikro amortyzację dzięki technologii SAVE, oraz zredukowane do minimum opory toczenia. W połączeniu z mocnym napędem i bardzo lekkimi kołami otrzymujemy maszyne do wygrywania na każdym poziomie.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/elite/supersix-evo

 

Caad 12

Charakter SuperSix'a w wersji aluminiowej o wadze mniejszej niż karbonowe ramy konkurencji. Zdecydowanie coś dla fanów tradycji - lokalnych herosów, mistrzów kryteriów, etatowych zawodników z wyrzeźbionymi łydkami i marzeniami o dniach chwały - oni wiedzą, że w kategorii rowerów aluminiowych nic nieprzebije CAAD12. Jest lżejszy, sztywniejszy i prowadzi się lepiej, niż niejedna rama z karbonu. To nie tylko najszlachetniejsza wyścigówka ze stopów, to jedyny wybór dla tych, którzy w tym temacie wiedzą wszystko. Dostępne warianty z hamulcami tarczowymi. Waga ramy to jedyne 1100 g.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/elite/caad12

Tańszym odpowiednikiem Caad 12 jest Caad Optimo o jednakowej geometrii.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/elite/caad-optimo

 

Synapse

Jeśli szukasz roweru do startów ale lubisz dalekie wojaże bo drogach pozostawiających wiele do rzyczenia - jest to rower dla Ciebie. Doskonałe połączenie sportowego charakteru z komfortem, który nigdy się nie kończy. Synapse Carbon posiada wybitnie sportową geometrię i niską masę, a jego konstrukcja ramy świetnie radzi sobie z tłumieniem drgań. Wygrywa nie tylko lokalne klasyki, ale i potrafi zgarnąć tytuł Roweru Roku. Jest bardzo prawdopodobne, że jest najlepszym wszechstronnym rowerem szosowym, jaki stoworzył Cannondale.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/endurance/synapse-carbon

Dostępna jest też wersja na ramach aluminowych

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/endurance/synapse-alloy

 

Slate

Pełnowartościowy rower szosowy, z możliwościami wykraczającymi poza asfaltowe drogi, Slate to rower, którego chciałeś zanim jeszcze powstał. Posiada opony o dużej objętości, ale pozostaje zwinny, jak rasowa szosówka. Poradzi sobie z dziurawym asfaltem, ze skokami przez krawężniki, ze skrótem przez park albo po prostu pokaże ci, jak emocjonujące mogą być grupowe przejażdżki. Z rowerem Slate liczy się tylko radość z jazdy.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/new-road/slate

 

SuperX/CaadX

Nowy szef przełajów, zbudowany w oparciu o filozofię Ai i geometrię OutFront, całkowicie nowy SuperX został stworzony w jednym celu - by wygrywać na dzisiejszych trasach wyścigów przełajowych. Niezrównana trakcja, dużo miejsca dla opon i pewna, bezkompromisowa stabilność jazdy w ultra-lekkim rowerze, zdolnym do wygładzania nierówności, ostro przyspieszającym, prowadzącym do zwycięstwa najkrótszą drogą! Występuje w wersji karbonowej i aluminowej, maszyna dla zadeklarowanych wojowników jazdy w błocie.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/cyclocross/superx/superx-team

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/cyclocross/caadx

 

Slice

Rower który jeździ szybciej, łatwiej i mocniej. Niewiarygodna lekkość. Aerodynamika. Stabilność. W zasadzie, to i komfort się znajdzie. Łatwy do ustawienia i spakowania w walizce. Slice dostarcza tego, czego prawdziwi triatloności na światowym poziomie oczekują.

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-szosowe/triathlon/slice

 

Wszystkie rowery dostępne na www.supersportowy.pl i w naszych sklepach stacjonarnych. Zapraszamy też do wyprówowania rowerów testowych na sezon 2017.

 

 

 

 

Edytowane przez SuperSportowy.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
erzurum

Cześć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

Cześć.

 

Cześć :) jeszcze nie zdążyliśmy się tu ugościć a już nas ktoś wita, dzięki:) Postaramy się przygotować trochę informacji o markach na których się znamy i zawsze służymy radą i pomocą.

 

Edytowane przez SuperSportowy.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
karolg

 

 

dla zawodowców o wyrafinowanych komponentach, sportowej geometrii niskiej wadze i ekstremalnej sztywności.

 

:) :) :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

:) :) :)

 

Dziękuje za czujność, nasz naczelny redaktor do wymiany:P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
snowboarder

Jak jest z serwisem Cannondale, czy sa w ogole ludzie, ktorym mozna

zaufac, ze wiedza jak sie obchodzic z Lefty'm i z reszta roweru?

Szczegolnie chodzi mi o Warszawe.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
lukp

Jak z serwisem we Wroclawiu, jakies rabaty na rowery z 2016r?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

Jesteśmy sklepem z Poznania, więc możemy się wypowiedzieć tylko we własnym imieniu. W naszych szeregach pracuje oddany fan marki i jego wiedza oraz umiejętności robiły wrażenie na ludziach pracujących w Cannondale ;) Co do miast o które pytacie niestety nie możemy nic zagwarantować, jednak w przypadku Lefty, serwisanci przechodzą naprawdę szczegółowe i intensywne szkolenia i uczestniczą w nich tylko Ci, którzy już mają spore doświadczenie z serwisowaniem amortyzatorów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
MSK

Jak z serwisem we Wroclawiu, jakies rabaty na rowery z 2016r?

 

Mogę polecić serwis/ sklep rowerowy, który niedawno otworzył się na skrzyżowaniu Al. Piastów/Karmelkowej we Wroc (ich marka przewodnia to właśnie cannondale). Chłopacy mają ogromną wiedzę, z tego co wiem jeżdżą na te specjalistyczne szkolenia.

Teraz maja fajną promocję na serwis.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

W końcu Cannondale przedstawił swoje 2 flagowe modele MTB do cięższych zastosowań:

 

1. Klasyka enduro - Jekyll

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie/enduro/jekyll

 

2. Allmountain - Trigger

 

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2017-gorskie/all-mountain/trigger

 

Oba modele to kolekcja na 2018 rok aczkolwiek jest już dostępna w sprzedaży. Z najciekawszych rzeczy to regulowany skok (damper FOX GEMINI) cannondale wycofał się z bardzo trudnej serwisowo technologi DYAD. Do tego znana asymetryczna integracja i najwytrzymalszy na rynku karbon.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

W Lipcu organizujemy testy rowerów MTB od Cannondale. Dostępne będą karbonowe modele Scalpel oraz F-si. Oczywiście wszystko darmowe, zainteresowane osoby zapraszamy po więcej szczegółów. Testy w Poznaniu i okolicach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • drozda
      Przez drozda
      https://rentgen.superbiz.se.pl/galeria/rowerem-na-bazarek/gg-PG7N-vxQe-GKYT/gp-fqwb-Mnwi-SE2Y
      Na oko wygląda na Canonndale Synapse Women Sora rocznik 2015:
      https://www.cannondalebikes.pl/o-marce/archiwum/2015-rowery-2015/damskie/road-bikes/synapse-womens-sora
      Mimo ewidentnej ustawki przed wyborami to jednak szacun za choćby taki lans.
      No i może ktoś przyuważy gdzieś na sprzedaż ....
       
       
    • SamSam.
      Przez SamSam.
      Siemano wszystkim odwiedzającym, to mój pierwszy wpis na forum.
      [Chcesz przejść od razu do konkretów? Pomiń pierwszy akapit.] Jeśli chcesz orientacyjnie wiedzieć z kim masz do czynienia - Licealista lat 17
      Moje doświadczenie z rowerami nie jest zbyt bogate - do tej pory służyły mi jako środek transportu, wiecie - z punktu A, do punktu B (zwykle po prostu do szkoły). Coś rozkręciłem, coś się pobawiłem narzędziami - ogólnie budowę i działanie znam. Ostatnimi czasy zacząłem jeździć trochę bardziej agresywnie: Zeskakiwać ze schodów, wskakiwać na wyższe krawężniki etc. i może to zabrzmi śmiesznie ale chyba coś się we mnie obudziło xD. Nigdy nie trafiały do mnie te małe rowerki (tak wiem że mają swoje nazwy) bez hamulców i przełożeń do skakania po skateparkach ale ostatnio trafiłem na ludzi odstawiających coś co dumnie zostało nazwane urban freerade'm (przynajmniej w internecie - głównym źródle mojej aktualnej rowerowej wiedzy) - używali do tego już trochę większych rowerów z krwi i kości (enduro, freerade, dh? Nwm - jeszcze nie za bardzo rozróżniam) . Obejrzałem parę filmów na youtubie, zobaczyłem parę zdjęć i wpisów... Jednym słowem zapragnąłem.
      Interesuje mnie nauka takiego hycania (urban freeride) po mieście na rowerze trochę większym niż typowy dirt na 24" - żeby by nie było wielkiego problemu z przejechaniem na nim z dzielnicy do dzielnicy. Na początku pewnie jakieś podstawy, później może większe szaleństwa. Zależy mi na tym żeby rower się nie rozwalił przez moje błędy żółtodzioba albo przez to że się do czegoś takiego nie nadaje. Dla zobrazowania: bardzo by mi było przykro gdyby rama przy zeskakiwaniu z trochę bardzie konkretnej wysokości niż krawężnik złamała się w pół. Od czasu do czasu pewnie wybrałbym się do lasu wyszaleć.
      Przeglądając wpisy na forach i ostępy swojego mózgu stwierdziłem że hardtail wystarczy - podobno łatwo przychodzi na nich nauka techniki i przede wszystkim nie przekopie mi portfela na wylot. Nie sądzę żebym na początku "przygody" potrzebował i wykorzystywał możliwości fulla.
      Pierwsze pytanie bezpośrednio do was brzmi: Za jakim typem roweru się rozglądać? Dh, Freeride, Enduro?(O ile w ogóle istnieją sztywne rodzaje tych typów rowerów). Moje skromne przeszpiegi internetów i gust wskazały na modele takie jak marin san quentin czy dartmoor hornet.
      Pytanie drugie: Czy jestem w stanie sprawnie progresować bazując jedynie na poradnikach z neta i tego typu źródłach? Nie mam żadnych znajomych w temacie.
      Trzecie: Jaki osprzęt byłby ważny w takiej aktywności? To znaczy... Na czym nie oszczędzać ze względu na bezpieczeństwo?
      Czwarte i ostatnie: Czy macie jakieś uprzedzenia? To znaczy bardzo bym prosił o wypominanie błędów, porywania się z motyką na słońce, zapomnienia czegoś ważnego, etc. xD...
      Uprzedzając pytania o widełki cenowe w jakich chciałbym się zmieścić: 2000 do 4000 zł. Oczywiście im mniej tym mniej zaboli mnie dusza.
      A, jak komuś przeszkadza że zwracam się do forumowiczów jako "wy" to bardzo przepraszam :>.
      Dla ukazania o czym jest mowa i co mnie zachwyca wrzucam film Fabio Wibmer'a:
       
    • szy
      Przez szy
      Hej,
      zastrzelił mnie komentarz pod postem Kielce Bike Expo na Facebooku:
      "10-te Targi Rowerowe to moje 5 w życiu i na 100% OSTATNIE na które pojechałem. Brak: Krossa, Rometa, Speca, Wheelera, Marina, Cube, Scotta, Authora, Treka, Canondala, Kellysa, Fuji i innych mówi sam za siebie...M A S A K R A. "
      Czy są jakieś powody takiej sytuacji, o których można pisać publicznie?  Dlaczego tak się dzieje - w fatalną sytuację w branży nie chce mi się wierzyć. Czy to po prostu zmierzch imprez targowych jako miejsca robienia biznesu, przy jednocześnie zbyt małej liczbie gości indywidualnych, którzy w tych czasach wszystko mogą znaleźć w Internecie? A może jednak... za rok usłyszymy o nowej imprezie targowej, na której zameldują się wszyscy?
      Cokolwiek?
      Szy.
    • mandrax2150
      Przez mandrax2150
      Witam,
      piszę do Was drodzy użytkownicy bo jestem w rozterce i potrzebuje Waszej rady i rzetelnej wiedzy, a Wiem że niektórzy z Was posiadają ja naprawdę ogromna w tych tematach. No ale do rzeczy. Chce kupić kolejny, bo to już będzie mój trzeci rower w pełni amortyzowany ale do końca nie wiem w którą stronę się skierować. Po latach jazdy na takiego typu rowerach już sprecyzowałem swoje potrzeby i wiem jak chce jeździć i do czego będzie mi ten rower służyć (głównie jako ścieżkowiec, ale na zjazdach też lubię sobie poszaleć - drop tu i tam) w głównej mierze poruszam się po Beskidzie Niskim, rzadziej po Bieszczadach czy Beskidzie Sądeckim. Więc nastawiam się na długie podjazdy i krótkie lecz dynamiczne zjazdy. 
      Wybrałem trzy rowery, które moim zdaniem spełnią moje oczekiwania sprzętowe jak i wizualne, sęk w tym, że nigdy nie miałem okazji ani testować takiego sprzętu jak i go dosiąść - czytaj przymierzyć :) więc pytanie swoje kieruję bardziej do użytkowników podobnych modeli. Jakie macie wrażenia z jazdy, czy są już jakieś wnioski, plusy bądź minusy i czy coś byście w nich zmienili, jeśli tak to dlaczego?  Ewentualnie czy macie jakieś inne typy, które Waszym zdaniem są warte uwagi.
      Typy:
      - Trek Remedy 9.7 2019 27.5"
      - Cube Stereo 140 HPC TM 27.5"
      - Canyon Spectral CF 7.0 27.5"
      Wszystkie rowery w rozmiarze M 17.5" gdyż mam 176 cm wzrostu i jakieś 80 cm w przekroku. Może dodam coś od siebie. jeździłem już na 1-zawiasie jak i na 4-zawiasowym rowerze. Ten ostatni działał o niebo lepiej. Miałem również styczność z DH (to nie dla mnie) jak i również z enduro, które mega mi się podoba. Uprawiam również sakwiarstwo - wspominam o tym gdyż mam Cuba Attention na kolach 29" i chce uprzedzić pytania czemu nie biorę czegoś na 29", otóż wydaja mi się te kola z duże w teren i jakoś mam mniejsza nad nimi kontrole - są jak dla mnie mniej zwrotne, za to na trasę idealne. 
      Napęd to kolejna sprawa. W ostatnim rowerze miałem 1x11 na korbie Saint (32T) i grajdołach od Sram (12T-42T chyba jakoś tak, nie pamiętam) - wiem tylko że napęd działał świetnie wiec również takowy chciałbym mieć w swojej kolejnej zabawce. Wiem ze to są spore pieniądze jak na rower, dlatego potrzebuje Waszej rady a dokładniej spostrzeżeń. Na co zwracać uwagę i który bajk wychodzi lepiej sprzętowo. Chciałbym się ustrzec niespodzianek jeszcze przed zakupem bo raczej prędko go nie zmienię. Nawet nie wiem czy będę chcieć zmieniać :P 
      Co do stylizacji lubię ciemne kolory i raczej malowanie stonowane, ale o tym się nie dyskutuje, każdy lubi co innego. 
      Pewnie niektórzy z Was powiedzą, Stary decyduj jak facet :p - wiem wiem, mam już swój typ ale Wasze zdanie będzie równie pomocne.
      Mam nadzieje ze Was nie zamęczyłem na śmierć - jeśli tak to przepraszam ale tez będę wdzięczny za jakieś mega cenne wskazówki. 
      Pozdrawiam
       
    • Adam6747
      Przez Adam6747
      Chodzi mi o trasy bardziej od strony Warszawy (zielonki) 
      Z góry dziękuję 
×