Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

paulsen
Napisano (edytowane)

Firma Rose Bikes od prawie dwóch dekad słynie ze swoich rowerów szosowych. Wszystkie modele budowane są na zaprojektowanych przez ROSE ramach, które wykonywane są na Dalekim Wschodzie, ale montaż rowerów odbywa się w centrali firmy, w Niemczech, w Bocholt. 

 

Firma Rose wytwarza zarówno modele dla początkujących jak i zaawansowanych kolarzy. Dość szeroka gama modeli, które w większości można konfigurować zmieniając komponenty według własnych preferencji, nie ułatwia wyboru stąd i poradnik w tym wątku.

 

1zgfcde.jpg

 

Model dla początkujących, aluminiowa szosa w budżecie do 5000 zł. Zastosowanie - treningi, wycieczki, czasem amatorskie wyścigi, jazda szosowa jako trening uzupełniający do MTB.

Gama modeli PRO SL to bestseller firmy ROSE od ponad dekady. Konstruowaliśmy i ulepszamy ten model z myślą o osobach, które zaczynają swoją 

przygodę z kolarstwem i chcemy dać im namiastkę profesjonalnego sprzętu, który sprawi, że poczują dużą motywację do jazd, treningów, wycieczek. 
Sercem PRO SL jest aluminiowa rama, z potrójnie cieniowanego aluminium, z wygładzonymi spawami (model biały do złudzenia przypomina wyglądem droższe, karbonowe rowery), z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, co podnosi atrakcyjność wizualną ramy.
Prócz wagi atutem tej ramy jest geometria. Choć początkujący często nie zdają sobie z tego sprawy właśnie geometria ramy, jej odpowiednia sztywność zapewniają zwrotność i bezpieczeństwo na drodze. Konstruując ją  mieliśmy na uwadze sportowe ambicje wielu użytkowników stąd mimo trochę bardziej zrelaksowanej pozycji za kierownicą można tym rowerem także się ścigać jako, że rama ta odpowiada za bardzo dobre właściwości jezdne tego roweru. Doceniają to także testujący ten model dziennikarze:
Nasz rower nie „ucieka” przodem na szybkich łukach, nie „galopuje” podczas szybkich zjazdów zapewniając bardzo przyzwoity komfort jeśli mowa o tłumieniu nierówności. Nieczęsto zdarza się to w rowerach z tej półki cenowej. Co ciekawe do każdego rozmiaru  ramy, a jest ich w ofercie aż 8, stosujemy inną wielkość tylnego trójkąta zatem zmienia się długość rurek łańcuchowych co w niewielkim stopniu może poprawić zwrotność roweru.
 
Modele PRO SL sprzedawane są w kilku wersjach wyposażenia. Najbardziej popularnym wariantem jest PRO SL 2000, którego cena z wysyłką to 1150 euro czyli w przeliczniku na złotówki ok 5000 zł. Wyposażyliśmy go w pełną grupę 105 – bez oszczędzania na detalach jak korba, hamulce itd. co czasem przydarza się innym producentom. Zakres przełożeń czyli korba kompakt 50-34 oraz szeroka kaseta 11-32 pozwolą na podjechanie znakomitej większości  górskich podjazdów także mniej wytrenowanym kolarzom.
Nie stosujemy w tym rowerze tanich OEMów czyli sztyc, mostków i kierownic zamawianych specjalnie do własnych produkcji, zwykle cięższych i często mało komfortowych. Wykorzystujemy uznane i sprawdzone komponenty Ritcheya, a prawie identyczny kokpit jak w PRO SL można znaleźć w dużo droższym, karbonowym XEON CW czyli modelu aero za ponad dwukrotność kwoty PRO SL. Koła to także sprawdzone Maviki Aksium, które pozwolą wraz z oponami 25 mm na pewną, komfortową jazdę i nie są ciężkie jak składane często do takich rowerów koła „no name” lub też cięższe, tanie koła Shimano. Waga to niewiele ponad 8 kg (model czarny, anodyzowana rama w rozmiarze 57 cm)
 
Rowerem tańszym, wyposażonym w grupę Tiagra 3x10 jest PRO SL 1000. Tańszy rower oparty jest także starszą ramę, która stosowana była w poprzedniej generacji rowerów PRO SL, różni się kształtem (nowa ma niżej poprowadzone łączenie tylnych widełek z rurą podsiodłową), ale zastosowano ten sam materiał i właściwości obu ram są podobne.
 
Dla osób, które szukają lepiej wyposażonego roweru oferujemy także modele PRO SL 3000 oraz PRO SL 4400, w których grupy to Ultegra oraz Sram Force. Te rowery prócz wyższych grup wyposażone są także w karbonową sztycę.  
 
Uwaga wszystkie rowery PRO SL 2000 oferowane są wyłącznie jako modele BIKE NOW tzn nie można dokonywać zmian w ich konfiguracji, ale za to dostępne są w terminie do 2 tygodni (od momentu zamówienia do chwili otrzymania roweru). Czas ten może ulec zmianie w środku sezonu (miesiące letnie) gdy wzrasta raptownie liczba zamówień i zdarza się, że trzeba na rower poczekać trochę dłużej. 
 
 

 

 

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

ROSE PRO CGF - pierwszy rower karbonowy dla początkujących i zaawansowanych

 

W tym roku do oferty wprowadziliśmy tańsze rowery na karbonowych ramach, o geometrii identycznej jak sprawdzone, sztywne i zarazem komfortowe modele do jazdy długodystansowej i startów w maratonach. 

Ta grupa rowerów to coś, w czym specjalizujemy się od kilku lat. Pierwsze rowery do jazdy długodystansowej i maratonów powstały na zamówienie właściciela firmy Erwina Rose, który jest zapalonym miłośnikiem wyścigów Gran Fondo i mimo, że jest po 70tce wciąż bierze w nich udział .

Z jego inspiracji powstała seria CGF (skrót od Carbon Gran Fondo) oraz GF (aluminiowe rowery Gran Fondo), których wyróżnikiem jest geometria trochę mniej wyścigowa w porównaniu z rasowymi ścigaczami jak ROSE XEON CRS, X-LITE TEAM oraz X-LITE CRS.

 

Geometria mniej wyścigowa nie oznacza jednak "leniwej" geometrii jaką spotyka się obecnie w wielu rowerach endurance. Nasze rowery Gran Fondo posiadają zauważalnie wyższą główkę ramy, ale dzięki możliwości konfiguracji większości modeli w naszej ofercie stosując minimalną ilość podkładek pod mostek można te rowery nazwać komfortowymi wyścigówkami. Przy doborze ramy radzimy dokładnie zapoznać się z tabelką wymiarów i zmierzyć długość wewnętrznej strony nogi. Modele Gran Fondo dla wielu użytkowników odpowiednie są w wielkości ramy "o numer" większej więc zdarza się, że wybierający ramę 55 cm w klasycznym rowerze tutaj sięgną po ramę 57 cm. Kluczem jest tabelka, ale możecie także podać nam na forum swoje wymiary i pomożemy dobrać odpowiednią wielkość ramy. 

 

Ich ramy w procesie konstruowania zostały opracowane tak aby dzięki optymalizacji układania warstw karbonu, w połączeniu z wysokiej klasy komponentami i szerszymi oponami (min 25 mm) cały rower jako układ pochłaniał drgania podczas jazdy powodując mniejsze zmęczenie kolarza. Założeniem było jednak nie rezygnowanie z wysokiej sztywności bocznej oraz węzła suportu by nie tracić mocy przekazywanej na pedały. 

Dla potrzeb tych modeli skonstruowaliśmy widelec ASR II. To ewenement wśród produkowanych seryjnie widelcy do rowerów szosowych. Jest dość lekki  - jego waga w oscyluje w zależności od wersji w granicach 300 g, a przy tym łączy dużą sztywność boczną z bardzo wysoką zdolnością absorpcji drgań. Tajemnica tkwi w opatentowanej przez nas, dość pracochłonnej technologii układania aż 140 warstw karbonu, które trzeba precyzyjnie aplikować przez kilka godzin. Zarówno w tańszych jak i droższych modelach karbonowych stosujemy ten sam widelec zatem wszyscy mają dostęp do tej samej, wysokie klasy technologii.  

 

 

ROSE PRO CGF to kolejny model dostępny "od ręki", bez możliwości dokonywania zmian w konfiguracji. Jego rama jeśli chodzi o kształt jest bliźniacza jak w droższym rowerze TEAM CGF, który od kilku sezonów regularnie wygrywa testy porównawcze miesięcznika TOUR oraz zyskuje najwyższe noty w testach praktycznie w całej Europie. 

Rama tańszego modelu PRO CGF wykonana jest z karbonu T30 i przez to o 110 gram cięższa niż w droższym modelu.  

Podobnie jak we wszystkich rowerach ROSE nie oszczędzamy na komponentach: 

- sprawdzony i ergonomiczny kokpit Ritchey

- karbonowa sztyca Ritchey i siodełko Selle Italia SLS Flow

- pełne grupy 105, Ultegra i SRAM Force z hamulcami w systemie direct mount (tylny mocowany pod węzłem suportu) 

- lekkie i sztywne koła naszej produkcji ROSE RS 1550 o masie własnej ok 1650 g i limicie wagowym 110 kg (kolarz + rower)

- znakomite opony Continental GP 4000 II S o szerokości 25 mm

co w sumie daje bardzo dobrze wyposażony rower o masie 7,5 kg lub niższej (w zależności od grupy) w cenie od 1700 euro wraz z przesyłką.

 

https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/marathon/pro-cgf/

 

 

2j3hf6b.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ZbyszekZmysichKiszek

fajnie, 5000pln za rower dla poczatkujacych... w jakim Kraju Ty zyjesz? w Polsce nie ma takiej waluty jak złotówki. jest złoty. ten, on. 

Edytowane przez ZbyszekZmysichKiszek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
HarveyDent

Nie mierz wszystkich swoją miarą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ZbyszekZmysichKiszek

nie mierze i dlatego jako poczatkujacy szosowiec kupilem rower za 1250pln, na Clarisie. pozdrawiam i zycze bogatych klientow. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
erzurum

No właśnie potwierdziłeś, że chyba mierzysz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tobo

Zawsze możesz wybrać wersję na tiagrze za 900 ojro.

Nie wiem czy poczytałeś szczegóły oferty - mało która szosowa rama w tym budżecie waży mniej niż 1300 gramów i ma widelec ze sterówką z karbonu. Do tego sensowne koła które z reguły są najsłabszym ogniwem wszystkich szosowych rowerów a tu są zdecydowanie na dobrym poziomie. 

 

Początkujący nie oznacza ściskający się za kieszeń. Oznacza tylko że zaczyna jazdę. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Model PRO CGF 3000 został wyróżniony wysoką ocenę w miesięczniku TOUR - 1,5 (gdzie 1 to maksymalna ocena). 

Testujący podkreślają dość sportową pozycję za kierownicą jak na rower do maratonów, ramę, która niewiele odbiega od ram typowych modeli do ścigania min ze względu na aerodynamiczne ukształtowanie rurek, stabilne prowadzenie, komfort jazdy oraz świetny stosunek ceny do jakości i wyposażenia roweru. Podkreślono, że różnica masy w porównaniu do droższego modelu XEON TEAM CGF nie jest zauważalnie duża, a odczucia z jazdy bardzo podobne. 

 

210kto9.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Model ROSE X-LITE CRS to nasza flagowa kolarzówka, której zalety potwierdzają zwycięstwa i wysokie noty w testach. Model ma typowo wyścigową geometrię, ale zapewnia także wysoki komfort min dzięki przedniemu widelcowi. Montujemy w nim bowiem widelec wykonany w tej samej technologii co w modelu XEON TEAM CGF czyli absorbuje drgania, ale ma wysoką sztywność boczną. Waga ramy to ok. 920 g, a widelca ok 315 g. 

Rower wyposażony jest już seryjnie w bardzo dobre koła DT SWISS R22 Dicut, których waga to ok 1450 g (bez dętek, opon i zacisków). Osprzęt zależy od wyboru kupującego: montujemy w tych rowerach zarówno Ultegrę, Dura-Ace, Ultegrę Di2, SRAM Force oraz Campagnolo Chorus (z kołami Zonda). Oczywiście model ten można dowolnie konfigurować. Do wyboru są aż cztery odmiany malowania, sześć rozmiarów ram. 

Bardzo często kupujący decydują się na montaż kół Mavic Cosmic Pro (do wyboru naklejki białe, czarne i żółte) lub Mavic Ksyrium Pro, w ofercie także koła Shimano, stożki DT SWISS, a także ZIPP. 

 

Najtańszy model, na SRAM Force kosztuje 2299 euro plus koszta wysyłki. 

 

dmtmcw.jpg

33mswgp.jpg

 

Powyższe zdjęcia przedstawiają model X-LITE CRS na Shimano Ultegra z wyśmienitymi kołami 3000 S Aero wyprodukowanymi przez niemiecką manufakturę Citec, rozmiar 57 cm, rower demo do obejrzenia we Wrocławiu. 

 

W ofercie jest też wciąż dostępna replika roweru profejsonalnej grupy Team Stolting: https://www.rosebikes.pl/bike/rose-x-lite-crs-team-stoelting-replica/aid:2658150 

To maszyna do ścigania wyposażona w pomiar mocy Rotor, stożkowe koła DT SWISS RC 55 Spline, na pełnej grupie Dura Ace 9000.

 

Pod tym linkiem można znaleźć pełną gamę odmian modelu X-LITE CRS: https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/wycig/x-lite-crs/

 

 

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

W zeszłym roku naszą kolekcje uzupełnił rower aero ROSE XEON X-LITE CW. Rama oraz widelec zostały zoptymalizowane pod kątem stawiania niskiego oporu powietrze. Model ten produkujemy zarówno w wersji z hamulcami szczękowymi jak i z hamulcami tarczowymi. Wyposażona w tarczówki wersja zdobyła prestiżową nagrodę Reddot Design Award 2016 

 

70vt5i.jpg

 

Do kolekcji 2017 wprowadziliśmy trochę tańszą wersję tego roweru XEON CW. Różnice dotyczą wyłącznie innego materiału zastosowanego do produkcji ramy (jest trochę cięższa, ale równie sztywna) oraz wyposażenia (tańsze komponenty). Podobnie jak droższy brat XEON CW posiada odwracaną sztycę, która umożliwia łatwą zamianę zwykłej kolarzówki w rower do triathlonu (po dodaniu "lemondki"). Podstawowy model wyposażony jest w koła naszej produkcji ROSE Aero 1500, a poniższy model ma dodane w konfiguratorze koła Mavic Cosmic Pro, ze zmodyfikowaną pod kątem aerodynamiki obręczą. Geometria roweru jest typowo wyścigowa. Przy doborze odpowiedniego rozmiaru ramy należy starannie zmierzyć długość wew. strony nogi bowiem w porównaniu z naszymi innymi modelami wyścigowymi (XEON CRS i X-LITE CRS) rozmiarówka jest trochę inna. XEON CW dostępny jest w pięciu rozmiarach ramy, podstawowa wersja na SRAM Force i z kołami ROSE AERO 1500 kosztuje 2300 euro wraz z wysyłką natomiast prezentowany poniżej rower kosztuje 3050 euro wraz z wysyłką.

 

15z3wup.jpg

2ns55ci.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Model PRO SL to nasz najlepiej sprzedający się rower szosowy w historii firmy. Wielokrotnie wygrywał rozmaite zestawienia w prasie branżowej, która docenia dobrze wykonaną aluminiową ramę wykonaną z potrójnie cieniowanych rurek, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz wygładzonymi spawami, pozwalającą na sportową jazdę, sztywną i lekką. Kolejnym atutem jest w pełni karbonowy widelec o właściwościach zbliżonych do tego, który montujemy w o wiele droższych rowerach - ma dużą sztywność boczną i wydatnie tłumi drgania. Dziennikarze i użytkownicy chwalą nas także za zastosowanie markowych komponentów. Seria PRO SL wyposażona jest w pełne grupy (bez oszczędzania na korbie, łańcuchu czy hamulcach): Shimano 105, Sram Force lub Shimano Ultegra, koła Mavic Aksium, kokpit Ritchey oraz siodełko Selle Italia. Na tych samych ramach montujemy także znakomite rowery fitness z prostą kierownicą dla tych, którzy chcą jeździć szybko, ale nie przepadają za szosową kierownicą.

Model PRO SL dostępny jest w dwóch (dla panów) lub trzech (dla pań) wersjach kolorystycznych. 

PRO SL w wersji damskiej lub męskiej to świetna propozycja dla tych osób, które rozpoczynają przygodę z szosą, szukają roweru umożliwiającego treningi lub wycieczki, o sportowym zacięciu i dobrym stosunku ceny do jakości. Oba modele na Shimano 105 można kupić w cenie 1150 euro z wysyłką czyli ok 4880 zł (w zależności od kursu euro).  

https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/ladies/pro-sl-lady/ 

https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/wycig/pro-sl/

2wnxt77.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

W majowym  numerze miesięcznika Bikeboard ukazał się test naszej najtańszej kolarzówki budowanej na sportowej ramie - ROSE X-LITE TWO. Oto kilka zdań z recenzji:

„Lekkość i dynamika to pierwsze cechy jakie przychodzą na myśl przy pierwszym kontakcie – waży bardzo mało dzięki czemu łatwo go rozpędzić i łatwo zwolnić. Cecha ta idzie ze stabilnością, bo byle kichnięcie nie powoduje gwałtownej zmiany kierynku jakdy. X-lite jest stabilny również przy dużych prędkościach. Jest to zasługa geometrii i dość długiego mostka. Na podjazdach dzięki niskiej masie jest bardzo efektywny. Pozycja nie jest przesadnie niska nawet po wyjęciu spod kierownicy wszystkich podkładek.Rose świetnie amortyzuje drobne, najbardziej dokuczliwe podczas jazdy po szosie nierówności. Masa - 7170g! W ten cenie trudno będzie znaleźć równie lekkiego konkurenta. Wyczynowy rower bez potrzeby sprzedawania nerki. 

[komentarz z naszej strony jako producenta: katalogowa masa tego roweru jest niższa - magazyn testował rower czerwony, który jest trochę cięższy niż czarny, a wagę takich podajemy na stronie, ponadto zamontowane miał koła DT SWISS P1750 Spline o masie większej niż montowane seryjnie ROSE RS 1400]

ROSE X-lite Two ma dość standardową geometrię. Producent postawił na sprawdzone wzorce i nie szukał na siłę udziwnień  (...) Co to daje w całości? Skuteczny, sportowy rower! 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Model ROSE X-LITE TWO wychodzi z naszej oferty

6on4fq.jpg

Pozostały nam tylko ramy czerwone w rozmiarach 50, 57 i 62 cm. W związku z tym 6 grudnia obniżymy nieco ceny dostępnych modeli

Ultegra 2099 -> 1889,- Euro  Rower na pełnej Ultegrze R8000, nasze koła Rose R25, możliwość zamontowania DT SWISS P1750 Spline za dopłatą 17 euro,

Force 1999 -> 1799,- Euro   SRAM FORCE 22, reszta wyposażenia taka sama jak na Ultegrze

105 1799 -> 1649,- Euro      Cały rower na najnowszej grupie Shimano 105 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Obniżyliśmy także ceny karbonowego modelu na maratony czyli GF FOUR. To opromieniona wieloma sukcesami w testach konstrukcja, w której priorytetem był dla nas komfort jazdy.

Cena najtańszego, czarnego modelu na Shimano 105 zaczyna się od 1599 euro

https://www.rosebikes.pl/team-gf-four-105-2673779?product_shape=Shiny-UD-Carbon%2FIron-Grey+

Rower jest oczywiście w pełni konfigurowalny, dostępne są na razie wszystkie rozmiary ram

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Od dziś model X-LITE SIX oraz inne, topowe modele naszych rowerów wyposażamy w najnowszą grupę  SRAM RED ETAP AXS™.

O jej zaletach przeczytacie w recenzjach - najważniejsza zmiana to na pewno napęd 2x12, nowocześniejsza przerzutka z systemem napinania łańcucha, cicha i płynna praca oraz sterowanie ustawieniami i upgrade oprogramowania przez aplikację

Ceny modeli w euro: 

X-LITE SIX DISC REDeTap AXS przełożenia: 48/35 – h: 10/28         5999,-

XEON CWX DISC REDeTap AXS przełożenia: 48/35 – h: 10/28        5799,-

TEAM GF SIX DISC REDeTap AXS przełożenia: 46/33 – h: 10/33     5799,-

 

sram_022019_pl_ad.jpg.jpeg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Exon15
      Przez Exon15
      Cześć,
      Mam okazje kupić ramę prodigy 9.81,w stanie bardzo dobrym za 200 zł, jedynym moim problemem jest to, że rama jest w kolorze szarym, a ja chciałbym ramę białą, i musiałbym ją przemalować, a to dodatkowe koszta (+50-60 zł), myślicie, że warto kupywać tą ramę, czy lepiej poczekać na jakąś inną okazję typu dartmoor street fighter, two6player, jeszcze zastanawiam się, nad tym, czy waga tej ramy będzie mocno zauważalna przy jeździie (3kg), gdy aktualnie aluminiowe ramy zazwyczaj ważą ok. 2kg
    • Exon15
      Przez Exon15
      Cześc.
      Planuje do mojego roweru dać napęd 1x10, plan mam taki:
      Manetka - SHIMANO ZEE SL-M640
      Korba - SHIMANO A ZEE FC-M640 36T 170mm
      Przerzutka - Shimano ZEE RD-M640 FR 10sp Shadow+
      Kaseta - Shimano Deore CS-HG50 11-36T 10rz.
      Łańcuch - Shimano Deore CN-HG54 116 ogniw 10rz
      Co sądzicie o takim napędzie? Czy to będzie działać? I jeszcze jedno pytanie, czy będzie mi potrzebny napinacz?
    • Rutson
      Przez Rutson
      Witam, poszukuję swojej pierwszej szosówki - aktualnie posiadam Indiane MTB (taki uniwersalny).
      Planuję jeździć w dalekie trasy, a jak czas nie dopisze to +30 km po obrzeżach miasta
      Na dniach mam zamiar podejść do rowerowego, ale fajnie było by już podejść z jakimiś modelami proponowanymi przez was - dopiero wchodzę w świat rowerowy, więc też nie wiem za dużo
      Cenowo to tak około 3/4k, a jak będzie trzeba dołożyć i mieć coś lepszego to chętnie
       
      Pozdrawiam,
      Patryk
    • SKYLEX
      Przez SKYLEX
      Witam ktoś kiedyś oklejał rower ? Dokładnie chodzi mi o tuning wizualny (jakieś kreski, napisy itd..) Czy zdało by to egzamin w rowerze MTB ? Mam jeszcze jeden pomysł ,po obejrzeniu cen kolorowych śrub imbusowych wpadłem na pomysł aby pokryć główki śrubek folią. Czy przy zakręcaniu lub odkręcaniu zdarłaby się ?
    • Mialbyc
      Przez Mialbyc
      Witam wszystkich serdecznie. 
                Od ponad miesiąca zmagam się z decyzją zakupu rowerowego. Będzie to moja pierwsza szosa lecz z założenia nie chce kupować byle czego. Budżet mam określony na około 4 tys. złotych. W tym przedziale cenowym jest kilka propozycji i tu proszę o podpowiedź. Dodam tylko że szosa ma służyć głównie do treningów, i amatorskich startów triathlonowych, obecnie jestem na etapie przygotowań do 1/8 IM a docelowo 2020 1/2 IM. 
      Dwa słowa o mnie mam 29 lat, 182 cm i około 78 kg. 
      Jako że do sklepu partnerskiego Treka mam 100 m to pierwsza propozycja to Domane AL 4. Obecnie w promocji i z rabatem mieszczę się w założonej kwocie:
      Co mi się w nim nie podoba to prowadzenie linek po ramie. Oraz wydaje się cieżki w porównaniu do dwóch pozostałych 
      https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/domane/domane-al/domane-al-4/p/23527/?colorCode=grey
      Druga propozycja która pojawiła się ostatnio to b'twin - osprzęt 105 obecnie na wyprzedaży w cenie około 3 700 zł 
      https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-900-af-id_8377261.html?rec=recommendations_category_1  
      a tu najnowszy pomysł: 
      https://www.rosebikes.pl/rose-pro-sl-tiagra-2672326
      Co do zakupu Rosy to największą moją obawą jest brak możliwości przymiarki do roweru. Widziałem poradniki jak się mierzyć żeby rower pasował ale jednak jak człowiek zobaczy i dotknie to jakoś łatwiej. 
      Jeżeli ktoś ma jakąś inna propozycję bardzo proszę o podzielenie się swoimi przemyśleniami albo opiniami. 
      Do końca tygodnia już czas finalizować zakup bo lada moment będzie można rozpoczynać sezon. 
      Z góry dzięki za pomoc, 
      Pozdrawiam Adam 
       
×